Перегляд за Ключові слова "government agencies"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правовий статус державних органів США та країн-членів Європейського Союзу у сфері міграції та паспортизації(Форум права. – 2009. – № 1. – С. 512–518, 2009) Сікорський, О. П.; Sikorskyi, O. P.Проаналізовано міжнародний досвід правового регулювання питань громадянства, паспортизації і імміграції населення на прикладі діяльності державних органів США і країн-членів Європейського Союзу; розглянуто різні моделі структур державних органів США та Франції.Документ Адміністративно-правовий статус суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави : автореф. дис.(Харків, 2016) Мельник, В. І.; Melnyk, V. I.; Мельник, В. И.; Безпалова, О. І. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню особливостей адміністративно-правового статусу суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. З’ясовано сутність та особливості економічної безпеки держави як об’єкта адміністративно-правової охорони. Визначено перелік суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Охарактеризовано органи державної влади, органи місцевого самоврядування, об’єднання громадян як суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Уточнено адміністративно-правовий статус правоохоронних органів України щодо забезпечення економічної безпеки держави. Визначено фактори, які впливають на якість забезпечення економічної безпеки держави. Проаналізовано зарубіжний досвід правоохоронної діяльності суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Узагальнено особливості взаємодії та координації між суб’єктами забезпечення економічної безпеки держави. Досліджено шляхи удосконалення правового регулювання діяльності суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правової діяльності суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ : автореф. дис.(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Кінзбурська, В. О.; Kinzburska, V. O.; Кинзбурская, В. О.; Безпалова, О. І. - науковий керівникДосліджено адміністративно-правові засади взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ. Охарактеризовано сутність та значення взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ, визначено мету, завдання та принципи такої взаємодії. Проаналізовано правові засади взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ та з’ясовано місце в них норм адміністративного законодавства. Окреслено види, рівні та напрями взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ. Визначено адміністративно-правові інструменти такої взаємодії, систематизовано відповідні адміністративні процедури. Проаналізовано зарубіжний досвід взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ та опрацьовано можливості його використання в Україні. Визначено критерії оцінювання ефективності взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ. Сформульовано пропозиції щодо розвитку адміністративного законодавства в частині удосконалення процедур взаємодії.Документ Взаємодія адвокатури з органами державної влади та іншими суб’єктами владних повноважень(Право.ua. - 2023. - № 4, ч. 2. - С. 71-80, 2023) Бандурка, С. С.; Bandurka, S. S.Розглянуто взаємодію адвокатури і державних органів влади з урахуванням особливостей діяльності в умовах воєнного стану при повній пріоритетності принципу захисту прав і свобод людини як основного завдання держави.Документ Внутрішня та зовнішня безпека держави: шляхи забезпечення(Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка.- 2018. - № 2(82). - С. 169-176., 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomaryov, S. P.У статті висвітлено питання реформування законодавчої бази сектору безпеки України. Зазначено необхідність використання й запровадження міжнародного досвіду в цій сфері. The article covers the issues of reforming the legislative framework of the Ukrainian security sector. The necessity of using and introducing international experience in this field is stated. В статье освещены вопросы реформирования законодательной базы сектора безопасности Украины. Указано необходимость использования и внедрения международного опыта в этой сфере.Документ Відносини земського самоврядування з державними органами у сфері фінансово-господарської діяльності в українських губерніях Російської імперії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): історико-правове дослідження(Право і безпека. - 2011. - № 1(38). - С. 48-53, 2011) Пампура, М. В.; Pampura, M. V.На основі аналізу «Положення про губернські та повітові земські установи», інших пам’яток права другої половини ХІХ – початку ХХ ст., а також широкого обсягу наукової літератури висвітлено правові засади і практику відносин земського самоврядування з державними органами у сфері фінансово-господарської діяльності в українських губерніях Російської імперії.Публікація Генеза складу правових відносин(Право і безпека. – 2022. – № 3 (86). – С. 160-169, 2022) Погрібний, І. М.; Pohribnyi, I. M.; Ігор ПогрібнийДосліджено особливості ґенези складу правових відносин. Наголошено, що теорія правових відносин, яка виступає у вигляді широкого тарізноманітного масив узнань і уявлень, звичайно може бути прийнята як основне джерело, що живить сам процес подальшого розвитку й удосконалення їх сутності, визначення та складу. Процесуальні повноваження в«чистому» вигляді не можна віднести ні до процесуальних прав, ні до процесуальних обов’язків. За своїм призначенням це в певному сенсі продукт синтезу прав і обов’язків. Насамперед – це компонент компетенції відповідного державного органу або посадової особи. Вони, володіючи процесуальними повноваженнями, не лише процесуально управомочені, але й зобов’язані виконувати передбачені процесуальним законом дії.Документ Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб як урядовий орган державного управління в системі центральних органів виконавчої влади України(Форум права. – 2009. – № 1. – С. 22–28, 2009) Бараннік, І. Г.; Barannik, I. H.Досліджено статус Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб саме як урядового органу державного управління в системі центральних органів виконавчої влади України; з’ясовані місце та деякі особливості Департаменту в системі центральних органів виконавчої влади.Документ Державні суб’єкти правоохорони(Право.ua. - 2019. - № 1. - С. 246-250, 2019) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.В статті виділено критерії віднесення тих чи інших державних органів саме до правоохоронних, адже діяльність всіх державних органів та публічно-правових структур певним чином спрямована на реалізацію правоохоронної функції; відзначено провідне значення правоохоронних органів в системі суб’єктів правоохорони.Документ Деякі аспекти взаємодії громадськості із владними органами щодо охорони земельних ресурсів та довкілля(Форум права. - 2007. - № 3. – С. 167-170, 2007) Мірошниченко, О. С.; Miroshnichenko, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5836-1509Виконаний аналіз діяльності громадських інспекторів з охорони довкілля та з’ясовані форми їх взаємодії з виконавчими органами державної влади щодо охорони землі та навколишнього природного середовища.Документ Деякі аспекти визначення місця державного реєстратора в системі реєстраційних органів(Право і безпека. - 2012. - № 2 (44). - С. 77-82, 2012) Солонар, А. В.; Solonar, A. V.На основі норм діючого законодавства та розробок науковців визначено місце державного реєстратора в системі реєстраційних органів. Відповідно до чинної законодавчої бази окреслено основні напрями діяльності даних органів, які стосуються сфери державної реєстрації та державного реєстратора.Документ Дослідження сутності та значення взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ(Правові новели. – 2020. – № 10, т. 3. – С. 5-14, 2020) Кінзбурська, В. О.; Kinzburska, V. O.Розкрито сутність взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ, розглянуто його значення для держави й суспільства. Доведено, що діяльність інститутів громадського суспільства є формою реалізації народовладдя, взаємодія інститутів громадського суспільства із державними органами не обмежується змістом діяльності із реформування, використання інститутів громадського суспільства є цінним ресурсом досягнення суспільного добробуту. Обґрунтовано доцільність розвитку інститутів громадського суспільства, а також розкритоь певні ризики, що витікають із їх природи.Документ Забезпечення функціонування державними органами інформаційно-комунікативних систем під час воєнного стану(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 40-41, 2022) Гуртова, К. М.; Hurtova, K. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7788-5132Зазначено, що через воєнний стан доступ до багатьох реєстрів був тимчасово обмежений, оскільки деякі дані, які в мирний час використовуються для боротьби з корупцією, розвитку економіки та побудови демократичного суспільства, потенційно можуть бути використані росією проти України. Тому одним із основних завдань суспільства після завершення війни залишається контроль за прозорістю рішень, ухвалених державою за цей період, та перевірка наявності фактичного доступу до інформації у реєстрах, зокрема тих, які становлять суспільний інтерес.Документ Зарубіжний досвід взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства: актуальні напрями та можливості імплементації(Юридична наука. - 2019. - № 8 (98). - С. 115-125, 2019) Кінзбурська, В. О.; Kinzburska, V. O.Досліджено нормативно-правове регулювання та форми участі громадян та їх об’єднань у процесі державного будівництва в Республіці Білорусь, Республіці Казахстан та в Естонській республіці, проаналізовано основні здобутки цих країн і сфері розбудови громадянського суспільства. Визначено основні напрями імплементації зарубіжного досвіду взаємодії громадян, їх об’єднань та держави в національну практику та діяльність органів державної влади України.Документ Зарубіжний досвід оцінювання економічної безпеки: основні підходи та можливості для України(Право і безпека. - 2020. - № 2 (77). - С. 118-125, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2546-0965Аргументовано необхідність подальшого вивчення ефективності діяльності державних органів зарубіжних країн стосовно реалізації політики економічної безпеки, що потужно впливатиме на розбудову національної системи оцінювання такої ефективності. Pозглянуто наукові підходи до визначення в зарубіжних наукових джерелах терміна «економічна безпека» залежно від об’єкта дослідження (держава, регіон, людина), а також показники її оцінювання. Проаналізовано закордонний досвід оцінювання економічного стану та економічної безпеки зарубіжних країн, який застосовується як на рівні керівництва держав, так і для міжнародних рейтингів Світового банку та Банку реконструкції та розвитку. Запропоновано основні напрямки імплементації позитивного зарубіжного досвіду оцінювання рівня економічної безпеки в національну практику.Документ Конституційно-правові засади діяльності Президента Республіки Польща у військовій сфері(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. - 2015. - № 6 (Decembrie). - С. 66-70, 2015) Marchuk, M. I.; Марчук, М. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478XСтаття присвячена дослідженню ролі президента в державному механізмі Республіки Польща, зокрема проблемі конституційно-правового врегулювання його компетенції у військовій сфері. Підкреслюється, що саме визнання права індивідуального, конституційно закріпленого та ідеологічно підкріпленого керівництва збройними силами за Президентом Республіки Польща, який водночас є главою держави та уособленням національної єдності, робить його гарантом політичної нейтральності й незалежності армії від усіх політичних сил, у тому числі й наявних політичних партій або груп. На підставі вищевказаного зроблено висновок про наявність у нього всіх необхідних силових важелів, необхідних для забезпечення суверенітету й територіальної цілісності польської держави.Документ Місце державних органів в системі суб’єктів правоохорони(Актуальні проблеми права: теоріяі практика. - 2018. - № 1(35). - С. 108-113, 2018) Завальний, М. В.; Zavalnyi , M. V.В статті виділено критерії віднесення тих чи інших державних органів саме до правоохоронних, адже діяльність всіх державних органів та публічно-правових структур певним чином спрямована на реалізацію правоохоронної функції. Відзначено провідне значення правоохоронних органів в системі суб’єктів правоохорони.Документ Основні напрямки діяльності держави у сфері забезпеченні безпеки та оборони України(Форум права. - 2018. - № 2. - С. 109–114, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Висвітлюється питання реформування законодавчої бази сектору безпеки України. Зазначено про необхідність використання та запровадження міжнародного досвіду у вказаній сфері. До основних основні видів внутрішньої та зовнішньої безпеки та оборони України віднесені такі складові, як: економічна, соціальна, екологічна, політична та інформаційна безпека. Визначені пріоритетні напрямки забезпечення безпеки і оборони держави, серед яких демографічна складова, протидія корупції тощо.Документ Поняття та зміст адміністративного договору(Право і безпека. - 2011. - № 3 (40). - С. 86-88, 2011) Ольховська, С. М.; Olkhovska, S. M.Розглянуто питання поняття, змісту та особливостей адміністративного договору. Проаналізовано доцільність застосування адміністративних договорів у діяльності органів державної влади.Документ Проблеми вдосконалення законодавства України про державну службу в центральних органах виконавчої влади зі спеціальним статусом(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер.: Право. - 2011. - Вип. 10. - С. 347-351, 2011) Кисильова, К. В.; Kysylova, K. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6872-5209Проаналізовано проблеми вдосконалення законодавства України про державну службу в центральних органах виконавчої влади зі спеціальним статусом в умовах проведення в Україні адміністративно-правової реформи. Встановлено місце, роль цих органів при здійсненні державно-службової діяльності, зроблено певні наукові висновки та наведено пропозиції стосовно удосконалення законодавства України у зазначеній сфері.