Перегляд за Ключові слова "reformation"
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Conceptual principles of legal reform in the field of national security of Ukraine(Reality of Politics. Estimates – Comments – Forecasts. - 2022. - № 22. - P. 112-125, 2022) Zagumenna, Yu. O.; Загуменна, Ю. О.; Юлія ЗагуменнаПроведено комплексний теоретико-правовий аналіз засад реформування національної безпеки у вітчизняній юридичній науці. Відзначено, що на сьогодні теорія національної безпеки перебуває на етапі активного становлення та динамічного розвитку. Наголошено, що формування та забезпечення національної безпеки держави в Україні є однією з головних проблем ефективного управління суспільством, що трансформується. Українська політична практика свідчить про те, що технологія реалізації доктрин, стратегії, концепції та програми державної політики у сфері національної безпеки мають об’єктивно інтегрувати всі складові політичної діяльності держави та базуватися на теоретичних положеннях та історичному досвіді.Документ Features of the police forces reform in Georgia(Журнал східноєвропейського права. – 2015. – № 22. – С. 92-94, 2015) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250У статті проаналізовано процеси реформування органів внутрішніх справ в Грузії. Розглянуто особливості реформування поліцейських підрозділів в Грузії. Наголошено, що правоохоронна система покликана захищати права людини та надбання демократії цивілізованої держави. Обґрунтовано доцільність використання досвіду діяльності поліції Грузії в Україні.Документ Административно-правовая характеристика правоотношений в сфере охраны окружающей природной среды в условиях европейской интеграции Украины: реалии и пути развития(Legea si viata = Закон и Жизнь: междунар. науч.-практ. журн. – 2015. – № 8/2(August). – P. 22-27, 2015) Казанчук, И. Д.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749В статье дается характеристика правовым отношениям в сфере охраны окружающей природной среды на основании анализа действующего административного законодательства Украины. В ходе реализации государственной интеграционной политики процесс формирования административно-правового механизма регулирования отношений в природоохранной сфере должен быть адаптирован к украинским реалиям и европейским нормам. Указывается, что путями развития экологической составляющей украинского общества в контексте европейской интеграции страны являются совершенствование нормативно-правовой базы Украины на принципах приближения и адаптации к законодательству Европейского Союза; разработка новых законодательных и подзаконных актов с целью урегулирования неурегулированных правоотношений в природоохранной сфере; реформирование системы органов управления сферою охраны окружающей природной среды и рационального природопользования в соответствии с европейскими стандартами; создание комплекса организационно-правовых основ развития природоохранных мероприятий, их надлежащее финансирование; совершенствование процедуры получения документов разрешительного характера на пользование природоохранными объектами.Документ Актуальні питання формування адміністративно-деліктного права в Україні(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24 трав. 2024 р.). – Суми: СФ ХНУВС, 2024. – С. 173-175, 2024) Ткаченко, А. О.; Tkachenko, A. O.Зазначено, що законодавство України у сфері адміністративних правопорушень є недосконалим. Воно містить багато прогалин та суперечностей, що в свою чергу призводить до складнощів у правозастосуванні.Документ Взаємозв’язок науки і практики – запорука успіху реформ (аспекти вдосконалення трудового законодавства)(Актуальні проблеми соціального права : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. “Українська правнича наука та її вплив на сучасні реформи” (до 95-річчя Цигилика Теодора Івановича), м. Львів, 6 груд. 2019 р. – Львів, 2020. – Вип. 9. – С. 85-89, 2019) Клименко, А. Л.; Klymenko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9587-5827У тезах доповіді зазначено, що головним завданням кодифікаційних процесів у сфері правового регулювання трудових відносин має стати систематизація законодавства про працю, тобто створення цілісної, привабливої для всіх учасників трудових відносин, яка відповідає умовам ринкової економіки, системи нормативно-правових актів.Документ Генезис и становление Национальной полиции Украины(Legea si viata = Закон и Жизнь: междунар. науч.-практ. журн. – 2016. – № 2/2 (Februarie). – P. 51-54, 2016) Калашник, М. В.; Kalashnyk, M. V.В статье рассматриваются политико-правовые и социально-экономические предпосылки создания Национальной полиции, исследуются этапы эволюции института реформирования органов внутренних дел, проводится анализ сущности системных недостатков и причины неудачных попыток реформирования ОВД, характеризуются первоочередные меры по внедрению основоположных международных стандартов деятельности правоохранительных органов. В заключении автор приводит к выводу, что дальнейшая практическая реализация положений Закона «О Национальной полиции» в значительной степени зависит от качества институциональных изменений и инноваций.Документ Деякі аспекти адміністративно-територіального реформування в Україні(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 40-42, 2016) Гробова, В. П.; Grobova, V. Р.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1699-7824; Гробова, А. А.; Hrobova, A. A.Відзначено, що реформування системи та складових елементів територіального устрою України на конституційному рівні є важливим завданням. Досліджено територіальні організації держави у зарубіжних країнах, з метою запозичення відповідного позитивного досвіду.Документ Деякі питання реалізації концепції реформи місцевого самоврядування(Право і безпека. - 2013. - № 2 (49). - С. 95-100, 2013) Редько, А. О.; Redko, A. O.Розглянуто питання реформування місцевого самоврядування України за часи незалежності. Встановлено недосконалість законодавчих актів, що регулюють діяльність місцевих рад. Наголошено на необхідності створення умов для реалізації Концепції реформи місцевого самоврядування. Досліджено проблеми і зазначено можливі результати проведення реформи. Акцентовано увагу, що після реалізації положень Концепції реформи місцевого самоврядування Україна повинна отримати збалансовану і ефективну систему регіонального управління з чітким та логічним розподілом повноважень.Публікація До питання ефективності діяльності Національної поліції України в умовах воєнного стану(Наше право. - 2024. - № 2. - С. 323-328, 2024) Музичук, Е. О.; Muzychuk, E. O.; Едуард МузичукУ межах даної статті здійснено комплексний аналіз ефективності діяльності Національної поліції України в умовах воєнного стану. Проаналізовано реформи в системі Національної поліції України, спрямовані на підвищення прозорості її діяльності, забезпечення боротьби з корупцією та вдосконалення взаємодії з громадськістю. Розглянуто інституційні та організаційні перетворення, що вплинули на здатність поліції забезпечувати публічну безпеку та порядок, попереджати злочинність та ефективно протидіяти широкому колу загроз у різних сферах життєдіяльності суспільства. Висвітлено виклики, з якими стикається Національна поліція України в умовах воєнного стану, економічної нестабільності та зростання соціальних проблем. Зазначено, що особливого значення ефективність діяльності поліції набуває в умовах воєнного стану. У таких умовах поліція повинна бути здатною оперативно реагувати на внутрішні загрози, підтримувати публічну безпеку та порядок та забезпечувати координацію з військовими структурами. Виклики воєнного стану підвищують ризики злочинності, соціальної дестабілізації та паніки серед населення, тому поліція має діяти чітко, рішуче та професійно.Документ Доктринальне визначення поняття «виконавча влада» у контексті реформування органів виконавчої влади Україні на регіональному рівні(Європейські перспективи. - 2017. - № 2. - С. 21-26, 2017) Нагорний, П. О.; Nahornyi , P. O.Надано загальну характеристику поняття «виконавча влада» на підставі аналізу наукових доктрин та нормативно-правових актів України. Визначено особливості нормотворчої діяльності регіональних органів виконавчої влади в Україні в умовах проведення адміністративної реформи.Документ Досвід трансформації поліцейських органів зарубіжних країн: психолого-правовий ракурс(Європейські перспективи. - 2022. - № 3. – С. 129-139, 2022) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277Розглянуто проблему трансформаційних процесів у правоохоронній сфері у правовому та психологічному аспектах. Проаналізовано історичні умови виникнення та вдосконалення поліцейських органів у різних державах. Вивчено психологічні проблеми вже проведених реформ та визначено основні напрямки психологічного забезпечення процесів становлення правоохоронної системи України. Визначено напрями психологічного супроводу поліцейських реформ: оптимізація процесів становлення професійної ідентичності у нових співробітників; проблема мобілізації психічних та психологічних ресурсів усіх працівників щодо виконання професійної діяльності в умовах трансформаційного суспільства; інформаційне забезпечення реформування; оцінка, корекція, супровід та організаційний консалтинг поточної професійної діяльності.Документ Дослідження сутності та значення взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ(Правові новели. – 2020. – № 10, т. 3. – С. 5-14, 2020) Кінзбурська, В. О.; Kinzburska, V. O.Розкрито сутність взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ, розглянуто його значення для держави й суспільства. Доведено, що діяльність інститутів громадського суспільства є формою реалізації народовладдя, взаємодія інститутів громадського суспільства із державними органами не обмежується змістом діяльності із реформування, використання інститутів громадського суспільства є цінним ресурсом досягнення суспільного добробуту. Обґрунтовано доцільність розвитку інститутів громадського суспільства, а також розкритоь певні ризики, що витікають із їх природи.Документ Загальноправові засади реформування публічної адміністрації в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 2 (49). - С. 177-185, 2010) Фомін, Ю. В.; Fomin, Yu. V.Обґрунтовано необхідність кардинального реформування системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування шляхом формування ефективної системи публічної адміністрації. Розглянуто правові та організаційні особливості проведення реформування публічної адміністрації в Україні. Вироблено низку конструктивних пропозицій та рекомендацій щодо підвищення якості проведення реформи публічної адміністрації в Україні.Документ Значення превентивної діяльності, здійснюваної Національною поліцією України(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 37-40, 2018) Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822Наголошено, що необхідним кроком при реформуванні засад діяльності Національної поліції України є підвищення ролі превентивної діяльності у сфері протидії злочинності і упровадження відповідних локальних програм її діяльність. Ще одним необхідним кроком є розвиток системи ювенальної превенції у сфері відповідальності органів Національної поліції України.Документ Кадрова політика та чистки рядів радянської міліції Харківщини у 20-ті роки ХХ ст.(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер.: Право. - 2012. - Вип. 11. - С. 81-85, 2012) Коцан, І. Д.; Kotsan, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3839-9614Визначено, що з метою уникнення помилок у реформуванні органів внутрішніх справ України на сучасному етапі, на прикладі формування радянської міліції як штатного державного органу на Харківщині в 20-ті роки ХХ ст. розглянуто намагання вирішити найпекучішу проблему – проблему комплектування кадрів. Проведено аналіз основних змін, що відбулися в підготовці правоохоронних органів Харківщини і України в цілому в роки нової економічної політики.Документ Кореляція показників рецидивної злочинності з результатами діяльності виховних колоній(Порівняльно-аналітичне право. – 2019. – № 2. – С. 203-207, 2019) Канібер, Ю. М.; Kaniber, Yu. M.На підставі огляду повідомлень засобів масової інформації, результатів моніторингу правозахисних організацій, представників громадянського суспільства та матеріалів контрольно-наглядової діяльності публічної влади в статті відображено сучасний стан діяльності виховних колоній в Україні. Нині в Україні функціонують Мелітопольська виховна колонія для неповнолітніх жіночої статі, Кременчуцька, Прилуцька, Ковельська виховні колонії для неповнолітніх чоловічої статі, де станом на 1 січня 2019 р. відбували покарання у вигляді позбавлення волі 117 неповнолітніх. Провідними тенденціями реформування системи кримінально-виховних установ для неповнолітніх є скорочення кількості виховних колоній і осіб, що відбувають у них покарання, та покращення умов відбування покарання. З огляду на економічні рушійні сили реформування кримінально-виконавчої системи прогнозовано, що через декілька років в Україні залишаться дієвими лише по одній виховній колонії для осіб чоловічої та жіночої статі. Така перспектива не тільки відповідає організаційним і фінансовим можливостям держави, а й збігається з тенденціями розвитку суспільної правової свідомості, що знаходить відображення в стратегіях пенітенціарної політики та кримінально-виконавчому законодавстві. Відповідаючи на основне питання дослідження, отримано висновок, що зі статистичної точки зору рецидивна злочинність неповнолітніх після відбування покарання у виховних колоніях не може суттєво впливати на стан рецидивної злочинності в цілому. Навіть якщо майже всі звільнені знову вчинять злочини, то це становитиме близько 100 випадків особистого кримінального рецидиву, що не досягає навіть третини відсотка осіб, які вчинили повторні кримінальні правопорушення протягом 2018 р. Статистично вирахувати вплив рецидивних злочинів цієї категорії неповнолітніх на рівні рецидивної злочинності в цілому немає можливості через відсутність суттєвого статистичного масиву. Обґрунтовано висновок щодо зниження впливу результатів діяльності виховних колоній на стан рецидивної злочинності. Пов’язані з відбуванням покарання детермінаційні зв’язки рецидиву злочинності повнолітніх і злочинності неповнолітніх переходять із сфери пенітенціарного виховного впливу на засуджених неповнолітніх, що перебували в місцях позбавлення волі, у сферу пробаційного наглядового впливу, до якого нині залучено абсолютну більшість неповнолітніх осіб, що вчинили злочини.Документ Кіберполіція України(Наше право. - 2015. - № 6. - С. 87-93, 2015) Демедюк, С. В.; Demediuk, S. V.; Марков, В. В.; Markov, V. V.У даній статті розглянуті концептуальні аспекти створення кіберполіції України, головною метою якої є організація ефективної протидії проявам кіберзлочинності та забезпечення дієвого впливу на оперативну обстановку в сфері суспільних інформаційних відносин. Викладено пропозиції щодо принципів невідкладного реформування відповідних підрозділів органів внутрішніх справ, функцій центрального та регіональних офісів кіберполіції, організації підготовки кваліфікованих кадрів, здатних результативно запобігати, припиняти та розслідувати кіберзлочини.Документ Муніципальна поліція як елемент правоохоронної системи деяких країн Європи(Південноукраїнський правничий часопис. - 2019. - № 4, ч. 2. - С. 26-29, 2019) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORSID: http://orsid. org/0000-0002-5257-081XВизначено, що реформування системи органів МВС України спрямовується на вдосконалення та оптимізацію її структури, організацію діяльності з метою протидії злочинності, корупції, своєчасного виявлення та запобігання загрозам внутрішній безпеці України, підвищення рівня захисту прав і свобод громадян, профілактику злочинів і правопорушень. Наголошено, що для більш ефективного проведення заходів із забезпечення публічного порядку на території України було б доцільно розглянути можливість відновлення функціонування підрозділів муніципальної поліції, яка б сприяла регіональним поліцейськім підрозділам у вирішенні завдань щодо охорони публічного порядку та публічної безпеки. Запропоновано використати досвід роботи муніципальної поліції країн Європейського Союзу, а також і досвід України.Документ Новації у трудовому законодавстві: постановка проблеми(Правове забезпечення соціальної безпеки в умовах євроінтеграційних процесів: тези допов. учасн. Міжн. наук.-практ. конф. (м. Київ, 22 листоп. 2019 р.). – Київ: ФОП Маслаков, 2019. – С. 52-55., 2019) Клименко, А. Л.; Klymenko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9587-5827У тезах доповіді проаналізовано деякі аспекти передумов реформування трудового законодавства України. Зазначено мету реформуваня - приведення вітчизняного законодавства у відповідність до європейського. Як висновок, зазначено що реалії сьогодення такі, що потребують позбутися радянської спадщини й, урешті-решт, прийняти новий Трудовий кодекс, який би повною мірою відповідав вимогам часу.Документ Окремі аспекти правового регулювання єдиного медичного простору України(Baltic Journal of Legal and Social Sciences. – 2021. – № 2. – P. 158-163, 2021) Устименко, О. С.; Ustymenko, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5169-0123У науковій статті автор проводить аналіз законодавчого регулювання та доктринальних положень щодо єдиного медичного простору України. Зроблено акцент на доречності дослідження питання створення єдиного медичного простору в Україні з урахуванням курсу на впровадження найкращих міжнародно визнаних механізмів та стандартів у сфері охорони здоров’я в усталену вітчизняну систему. Розглянуто проблемні аспекти ключових дефініцій у сфері правового регулювання єдиного медичного простору України. Зроблено висновок про те, що єдиний медичний простір України має стати гарантією доступної та якісної медицини, а основні вимоги закону до всіх його функціональних складових частин мають бути уніфіковані та закріплені у відповідному нормативно-правовому акті.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »