Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045) за Ключові слова "academic discipline"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Значення навчальної дисципліни «Академічна доброчесність» у сучасному освітньо-науковому просторі(Проблеми цивільного права та процесу : тези доп. учасників наук.-практ. конф., присвяч. 98-й річниці від дня народження О. А. Пушкіна (м. Вінниця, 19 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 96-102, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.Визначено, що розвиток освіти та науки неможливий без дотримання принципів та стандартів академічної доброчесності, яка є показником розвитку інноваційного суспільства. Академічна доброчесність є духовною основою академічної культури. Саме запровадження навчальної дисципліни «Академічна доброчесність» буде корисним майбутнім фахівцям при формуванні у них системи теоретичних знань та прикладних навичок щодо основних аспектів академічної доброчесності та організації наукового пошуку й набуття здобувачем основних компетенцій щодо проведення освітньо-наукової діяльності.Документ Про навчально-методичну і практичну доцільність повернення навчальної дисципліни «Філософія» до навчальних планів з підготовки поліцейських – бакалаврів з права у ЗВО МВС України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 229-231, 2021) Мошенський, О. С.; Moshenskyi, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5171-0112У статті розглядаються загрози, які виникають в освітньому процесі для гуманітарної складової через відсутність у навчальних планах з підготовки поліцейських – бакалаврів з права навчальної дисципліни «Філософія». Наголошується на необхідності повернення курсу філософії до навчальних планів як базової дисципліни для подальшого вивчення на її основі навчальної дисципліни «Філософія права».Документ Удосконалення викладання сімейного права(Нове українське право. – 2022. – Вип. 5. – С. 46-51, 2022) Красицька, Л. В.; Krasytska, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9187-4445Визначено чинники, які впливають на викладання сімейного права. Аргументовано, що ґрунтовні теоретичні знання в галузі сімейного права та практичні навички юридичної аргументації щодо спорів, що виникають із сімейних правовідносин, сприяють забезпеченню ефективного захисту порушеного сімейного права чи інтересу учасника сімейних правовідносин. Доведено, що вдосконалення викладання сімейного права у сучасних умовах реформування вищої юридичної освіти має відбуватися з урахуванням таких чинників. По-перше, сімейне право є галуззю приватного права, тому доцільно розглядати правове регулювання певних сімейних відносин у контексті можливості субсидіарного застосування норм Цивільного кодексу України до регулювання цих відносин. По-друге, особливу увагу доцільно приділити джерелам сімейного права та питанню дії сімейного законодавства в часі, зокрема, обов’язково необхідно проаналізувати міжнародні договори України, що регулюють сімейні відносини, рішення Європейського суду з прав людини у справах щодо захисту права на повагу до приватного і сімейного життя. Доцільним є аналіз постанов Верховного Суду, які не є джерелами права, проте суд враховує висновки щодо застосу-вання відповідних норм права, викладених у постановах Верховного Суду, у разі вибору і застосування норми права до спірних правовідносин. По-третє, викладання сімейного права має бути спрямоване на формування у здобувачів вищої освіти критичного мислення та системного підходу до тлумачення сімейно-правових норм. По-четверте, практико-орієнтованість освітнього процесу підготовки правників спрямовує викладання сімейного права на застосування комплексного підходу, що означає вирішення казусів із сімейного права з урахуванням знань цивільного права, цивільного процесуального права, адміністративного права, кримінального права тощо та підготовку необхідних письмових консультацій, правових документів, у тому числі процесуальних.