Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2010, № 1 (48)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2010, № 1 (48) за Ключові слова "concept"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення поняття адміністративно-правового статусу судової міліції в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 181-188, 2010) Шоптенко, С. С.; Shoptenko, S. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9786-5398На основі комплексного аналізу загальнотеоретичних та адміністративно-правових положень щодо правового статусу суб’єкта управлінських відносин визначено поняття та структура адміністративно-правового статусу судової міліції в Україні. The term and structure of administrative and legal status of judicial police in Ukraine has been determined on the base of complex analysis of general theoretical and administrative law regulations regarding legal status of the subject of administrative relations. На основании комплексного анализа общетеоретических и административно-правовых положений относительно правового статуса субъекта управленческих отношений определены понятие и структура административно-правового статуса судебной милиции в Украине.Документ Особа порушника в адміністративних проступках(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 175-180, 2010) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830Обгрунтовано важливість дослідження поняття особи порушника при проведенні профілактичних заходів щодо вчинення адміністративних правопорушень.Документ Поняття санкцій у кримінальному праві(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 79-84, 2010) Книженко, О. О.; Knyzhenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9252-7464Розглянуто питання визначення санкцій у доктрині кримінального права. The problem of sanctions definition in criminal law science is considered. Рассмотрен вопрос определения санкций в науке уголовного права.Документ Про виявлення економічних злочинів(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 93-99, 2010) Савчук, Т. І.; Savchuk, T. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8024-5136Розкрито зміст поняття «виявлення економічних злочинів», висвітлено процес і засоби виявлення економічних злочинів. Вказано особливості цих злочинів, які впливають на їх латентність. Запропоновано деякі рекомендації щодо усунення недоліків роботи оперативних підрозділів у процесі виявлення та розслідування економічних злочинів. The content of notion «detection of economic crimes» is disclosed. The process and means of economic crimes detection are stated. Peculiarities of these crimes influencing on their latency are pointed out. Some recommendations about removal of disadvantages in operative units work in the process of detection and investigation of economic crimes are offered. Раскрыто содержание понятия «выявление экономических преступлений», отображен процесс и средства выявления экономических преступлений. Указаны особенности этих преступлений, влияющие на их латентность. Предложены некоторые рекомендации по устранению недостатков работы оперативных подразделений в процессе выявления и расследования экономических преступлений.Документ Тьютор як новий вид викладача у системі вищої освіти(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 298-304, 2010) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Досліджено досвід включення тьюторської діяльності до різних історичних контекстів університетської освіти. Проаналізовано поняття «тьютор», визначено роль, місце та функції тьютора у системі вищої освіти. Визначено характерні риси в діяльності тьютора у системі вищої освіти, специфіку діяльності тьютора у процесі дистанційного навчання. Experience of including of tutor activity into different historical contexts of University education is researched. The notion «tutor» is analyzed; role, place and functions of tutor in the system of higher education are determined. Distinguishing features of tutor in the system of higher education, specific activity of a tutor in the process of distance learning are defined. Исследован опыт включения тьюторской деятельности в разные исторические контексты университетского образования. Проанализировано понятие «тьютор», определена роль, место и функции тьютора в системе высшего образования. Определены отличительные черты тьютора в системе высшего образования, специфика деятельности тьютора в процессе дистанционного образования.