Перегляд за Ключові слова "National police of Ukraine"
Зараз показуємо 1 - 20 з 1266
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Basic aspects of the compliance with discipline and legitimacy within the official activities of police(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, No 25. – P. 487-492, 2020) Sirokha, D.; Felyk, V.; Podorozhnii, Ye. Yu.; Подорожній, Є. Ю.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1677-1937; Podorozhnii, A. Yu.; Подорожній, А. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6649-8978Розглянуто основні особливості дотримання дисципліни та законності співробітниками органів Національної поліції України та спецпідрозділу Корпусу оперативної раптової дії. Сформовано та представлено авторське визначення термінів «дисципліна» та« законність» у процесі проходження служби в Корпусі оперативно-раптового дії. Запропоновано класифікацію видів службової дисципліни та визначено особливості кожного їх. Зазначено, що дисципліна в органах поліції – це суворе і точне виконання поліцейськими відповідно до порядку та правил, встановленими законодавством України, службових обов'язків, реалізація ними своїх повноважень та дотримання обмежень за посадою в процесі своєї службової діяльності. Вивчено нормативно-правову базу, що регулює діяльність органів Національної поліції України та, зокрема, спецпідрозділи КОРД, встановлено основні особливості дотримання дисципліни та законності службовцями, а також розроблено конкретні шляхи удосконалення зазначених правових категорій у процесі служби.Документ Features of disciplinary liability of police officers(Amazonia Investiga. – 2021. – Vol. 10, Issue 41(May). – P. 114-120, 2021) Kalenichenko, L. I.; Калєніченко, Л. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Slynko, D. V.; Слинько, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7960-615X; Sobakar, A.; Honcharuk, V. V.; Гончарук, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8157-0130У статті досліджено особливості дисциплінарної відповідальності працівників поліції. Зроблено висновок про те, що дисциплінарну відповідальність працівників поліції слідує розуміти як інститут об'єктивного права та як елемент змісту права. Акцентовано увага на тому, що дисциплінарна відповідальність працівників поліції має ряд особливостей.Документ Foreign Experience of Staffing of the National Police of Ukraine at the Regional Level and the Possibility of its use(Amazonia Investiga. - 2020 . - № 9 (25). - P. 500-506, 2020) Kaganovska, T. E.; Кагановська, Т. Є.; ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-4427-2038; Bugaychuk, K. L.; Бугайчук, К. Л.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Vasyliev, V. M.; Васильєв, В. М.; ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-9154-6305; Serohin, V. O.; Серьогін, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1973-9310Відмічається про доцільність врахування зарубіжного досвіду в сфері кадрового забезпечення Національної поліції України, зокрема як позитивного, так і негативного. Така необхідність обумовлена тим, що в багатьох країнах Європи та світу поліція успішно функціонує вже протягом багатьох років, в той час як в Україні даний правоохоронний орган знаходить на стадії свого становлення та розвитку. Зазначається, що у кожній країні відповідна модель управління поліцією та її кадровим забезпеченням формується з урахуванням історичних передумов, національного досвіду реформування правоохоронних органів, особливостей правового, політичного, соціального, економічного та інших чинників. Проаналізовані такі моделі управління поліцією та її кадровим забезпеченням, як: 1) централізовану (континентальну); 2) децентралізовану; 3) напівцентралізовану (комбіновану). Визначено доцільним під час удосконалення кадрового забезпечення Національної поліції на регіональному рівні враховувати європейський стандарт децентралізації як механізму ефективного управління органами поліції. Пояснюється це тим, що врахування принципу децентралізації дає можливість прийняти більш виважені рішення, оскільки беруться до уваги потреби конкретного регіону країни. Констатовано, що в Україні має місце комбінована (напівцентралізована) модель управління поліцією та її кадровим забезпеченням. Позитивною визнана процедура відбору та прийняття кандидата на службу в поліції в Польщі, яка є багатоступеневою. Такі процедури відбору є не лише важливим інструментом ефективного кадрового забезпечення поліції, але й антикорупційної політики. Акцентовано увагу, що важливе значення в процесі розвитку кадрового забезпечення поліції має становлення професійної ідентичності, професійної свідомості, професійної компетентності поліцейських. Мета статті полягає в тому, щоб проаналізувати та розкрити роль зарубіжного досвіду кадрового забезпечення поліції на регіональному рівні, а також визначити можливі напрями його використання в Україні. Під час написання статті використано загальнонаукові методи пізнання (аналіз, індукція, дедукція) та спеціальні методи (діалектичний, формально-логічний, порівняльно-правовий).Документ Historical and legal analysis of the National Police staffing development(Підприємництво, господарство і право. - 2022. - № 5. - С. 24-28, 2022) Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Здійснено історико-правовий аналіз становлення і розвитку кадрового забезпечення Національної поліції України. Охарактеризовано основні історичні етапи становлення та розвитку поліцейських органів на території України. Проаналізовано кожний етап еволюції поліції на землях нашої держави та виділено особливості роботи з кадрами в межах кожного з них. Розкрито специфіку розвитку кадрового забезпечення правоохоронців на сучасному історичному етапі. Констатовано загальну незавершеність становлення механізмів кадрового забезпечення в органах Національної поліції України. Зазначено, що проведені масштабні реформи мали свій вплив і на питання кадрового забезпечення поліцейських органів. Зокрема, вони створили передумови для формування засад єдиної кадрової політики, а також кваліфікаційних вимог до кадрів поліції. Наголошено, що, незважаючи на досить довгий історичний шлях становлення кадрового забезпечення Національної поліції України, даний процес все ще знаходиться на активній стадії свого розвитку.Документ Important aspects of gender-based violence in conditions of armed conflict in Ukraine and police responses(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. – 2021. – Вип. 65. – С. 403–406, 2021) Kachynska, M. O.; Качинська, М. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470The article is devoted to selected aspects of gender-based violence in the context of the armed conflict in Ukraineб and the police response to these cases. The author considers the international legal regulation of prevention and counteraction to gender-based violence in the conditions of armed conflicts. The provisions of UN Security Council Resolution №1325, adopted on 31 October 2000, and UN Security Council Resolution №1296, adopted on 19 April of the same year, were analyzed separately. It is noted that the risk group, which is the most vulnerable to genderbased, should include internally displaced persons. When this category of people changes their place of residence due to the armed conflict in eastern Ukraine, they need specialist help and support from the community they are moving to, and especially from government agencies, including the police. In most cases, a district police ofcer is a frst contact ofcer who has complete information about the population in their area of service, their needs and characteristics. That is why the author points to the leading role of the district police ofcer among other police services and divisions in the feld of timely detection of gender-based violence. The article develops an algorithm of actions for district police ofcers in case of detection of gender-based violence, which contains signs of a crime, reveals some aspects of proceedings in this category, as well as the use of coercive measures by police. The author considers the forms of interaction of a district ofcer with other state bodies of state power and local government, as well as the public in the feld of prevention and counteraction to gender-based violence. Проаналізовано деякі аспекти гендерно-обумовленого насильства в умовах збройного конфлікту в Україні та реагуванню поліції на ці випадки. Розглянуто міжнародно-правове регулювання попередження та протидії гендерно-обумовленому насильству в умовах збройних конфліктів. Звернуто увагу, що до групи ризику, яка є найбільш уразливою до гендерно-обумовленого слід віднести внутрішньо переміщених осіб. Коли означена категорія людей змінює місце свого проживання через збройний конфлікт на сході України, вони потребують особливої допомоги та підтримки від громади, до якої вони переїжджають, і особливо від державних органів, у тому числі від поліції. Розкрито алгоритм дій дільничних фіцерів поліції у випадку виявлення гендерно-обумовленого насильства, що містить ознаки злочину, розкрито окремі аспекти провадження у справах даної категорії, а також застосування заходів примусу поліцейськими. Досліджено форми взаємодії дільничного офіцера із іншими державним органами державної влади та місцевого смоврядування, а також громадськістю у сфері попередження та протидії гендерно-обумовленому насильству. Проанализированы некоторые аспекты гендерно-обусловленного насилия в условиях вооруженного конфликта в Украине и реагирования полиции на эти случаи. Рассмотрено международно-правовое регулирование предупреждения и противодействия гендерно-обусловленному насилию в условиях вооруженных конфликтов. Обращено внимание, что к группе риска, наиболее уязвимой к гендерно-обусловленному следует отнести внутренне перемещенных лиц. Когда указанная категория людей меняет место своего проживания из-за вооруженного конфликта на востоке Украины, она нуждаются в особой помощи и поддержке общины, к которой она переезжает и особенно от государственных органов, в том числе от полиции. Раскрыт алгоритм действий участковых офицеров полиции в случае выявления гендерно-обусловленного насилия, содержащего признаки преступления, раскрыты отдельные аспекты производства по делам данной категории, а также применение мер принуждения полицейскими. Исследованы формы взаимодействия участкового офицера с другими государственными органами государственной власти и местного самоуправления, а также общественностью в сфере предупреждения и противодействия гендерно-обусловленному насилию.Документ Is the National Police of Ukraine European?(Форум права = Forum Prava. – 2019. – Suppl. – P. t4-t12, 2019) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012The translation into English of the original article published in Ukrainian Zozulia, I. V. (2018). Forum Prava, (3). 30–39. DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.1336836.Документ Legal regulation of psychophysiological examination of candidates for the National Police of Ukraine(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 74-75, 2022) Sazanova, L. S.; Сазанова, Л. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-2593; Kotelevets, A. V.; Котелевець, А. В.Розглянуто питання психофізіологічного обстеження кандидатів на службу в Національну поліцію України на предмет виявлення алкогольної, наркотичної та токсичної залежності осіб, які вступають на службу на посади поліцейських підрозділів спеціальної поліції, підрозділів поліції особливого призначення, підрозділів кримінальної поліції, підрозділів оперативної служби, органів досудового розслідування, поліції охорони. Підкреслено зростаючу важливість професійного психофізіологічного відбору на службу в Національну поліцію України під час введення воєнного стану та повномасштабної війни Росії проти України, коли функціональні обов’язки поліцейских значно розширилися.Документ Model of operational search prediction of intentional homicide by criminal police(Amazonia Investiga. – 2021. – Vol. 10, Issue 40. – P. 37-44, 2021) Khyzhniak, Ye.; Khankevych, A. M.; Ханькевич, А. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6897-347X; Nazarenko, I. V.; Назаренко, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3544-9863; Pleskach, O.; Плескач, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5003-0342; Tretiak, O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2776-0128Метою статті є визначення моделі оперативно-розшукового прогнозування умисних вбивств підрозділами кримінальної поліції. Предмет дослідження: Предметом дослідження є модель оперативно-розшукового прогнозування умисних вбивств підрозділами кримінальної поліції. Методологія: Методологічною основою статті є загальні та спеціальні методи та прийоми наукового пізнання, зокрема: нормативно-догматичний метод, гносеологічний метод, монографічний метод, порівняльно-правовий метод, метод моделювання, метод групування, логікоправовий метод, метод узагальнення. Результати дослідження: Надано характеристику методу моделювання при його використанні органами кримінальної поліції. Практичні наслідки: Розглянуто особливості процесу побудови оперативно-розшукової моделі ситуації. Вивчено міжнародний досвід регулювання досліджуваного питання. Цінність / оригінальність: На основі вивчення міжнародного досвіду запропоновано застосування відповідних заходів протидії умисним вбивствам в діяльності Національної поліції України.Документ National Police of Ukraine(Administrative Law of Ukraine for Foreigners : popular science publication. – Odesa : Publishing House «Helvetica», 2021. – P. 15-16, 2021) Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151Розглянуто поліцейські заходи, що можуть застосовувати офіцери поліції України, для захисту іноземців від незаконних посягань.Публікація Peculiarities of training specialists for the National Police of Ukraine (on the example of higher education institutions with specific training conditions)(Baltic Journal of Law & Politics. – 2022. – Vol. 15, № 3. – P. 1209-1225, 2022) Sokurenko, V. V.; Сокуренко, В. В.; Morhunov, O. A.; Моргунов, О. А.; Ablamskyi, S. Ye.; Абламський, С. Є.; Valerii Sokurenko; Абламський Сергій ЄвгеновичЗабезпечення миру та безпеки є фундаментальною концепцією кожного суспільства, яке діє відповідно до прийнятних правил і норм. Підтримка миру та безпеки ніколи не може бути досягнута без ефективного функціонування правоохоронних органів, до яких відноситься і поліція. У цьому аспекті дуже важливим є питання висококваліфікованої підготовки фахівців для Національної поліції. В умовах воєнного стану в Україні це питання набуває особливої актуальності, оскільки поліцейські зобов’язані виконувати свої повноваження, ефективне виконання яких залежить від їх підготовки у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Зважаючи на це, метою статті є дослідити ступінь та роль таких вищих навчальних закладів у здійсненні підготовки майбутніх поліцейських. Акцентовано увагу на тому, що попри всі труднощі, спричинені збройною агресією з боку Російської Федерації, вищі навчальні заклади зі специфічними умовами навчання, на відміну від інших вищіх навчальних закладів юридичного профілю, продовжують навчання за денною формою. Безперечно, така підготовка забезпечує кращі знання та навички майбутніх поліцейських, адже отримані теоретичні знання підкріплюються практичною складовою. За результатами дослідження надано власне бачення авторів щодо можливих подальших напрямів удосконалення навчального процесу та наукової діяльності у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання.Публікація Police law within the system of administrative law: the need of reconciling the relationship(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2 (julio-diciembre). – P. 1-15, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; Kobzieva, T. A.; Кобзєва, Т. А.; Korniienko, V. V.; Корнієнко, В. В.; Kritsak, I. V.; Кріцак, І. В.; Іван КріцакПитання контролю та участі поліції є дуже актуальними, коли розкриваються аспекти адміністративного права. Проблема полягає в тому, що немає жодного способу або випадків, коли законний захист прав і свобод особи може бути гарантований без присутності поліції, яка гарантує, що права захищені через дотримання верховенства права. Єдиний спосіб забезпечити цей захист – це дія чи застосування адміністративного права. Розглядаючи концепцію поліцейського права, наголошується на обов’язках, які мають ці правоохоронні органи, вирішуючи питання, пов’язані з державною безпекою, захистом окремої людини, що проживає в даному суспільстві, і, певною мірою, всієї громадськості. Немає сумніву, що це роль поліції у підтримці миру та безпеки в певному суспільстві, але питання, яке ми маємо поставити, полягає в тому, чи виконуються ними функції в межах дотримання основних прав людини, дотримуючись належної правової процедури, яка є фундаментальною та імперативною основою або сутність адмін закон. Одне – забезпечити безпеку, а інше – переконатися, що при забезпеченні цієї безпеки будуть дотримані основні свободи та права людини з боку нібито викликаних правоохоронців. Таким чином, у цьому світлі можна сказати без будь-яких сумнівів, що за жодних обставин поліцейське право не повинно функціонувати без втручання адміністративного права, обидва найбільше доповнюють одне одного, а діяльність поліції повинна здійснюватися з суворою повагою та дотриманням адміністративного права. Захист особистих прав і свобод є обов’язковою метою адміністративного права, в якій поліцейський закон повинен дотримуватися та поважати.Документ Police responses to cases of gender-based violence that qualify as administrative offences in Ukraine(Visegrad journal on human rights. – 2021. – № 3. – P. 334-337, 2021) Kachynska, M. O.; Качинська, М. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470Досліджено питання реагування поліції на випадки гендерно зумовленого насильства, які містять ознаки адміністративного правопорушення. Розроблено алгоритм дій правоохоронців в цієї категорії справ. Розглянуто національне правове регулювання запобігання та протидії гендерному насильству.Документ Possibilities of using international experience in the activity of the Cyber Police Department of the National Police of Ukraine(Visegrad journal on human rights. – 2020. – № 2 (Vol. 1). – P. 12-17, 2020) Bereza, V. V.; Береза, В. В.Окреслено окремі напрями використання зарубіжного досвіду в діяльності Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Досліджено стан правового поля Європейський країн, США та Канади у сфері протидії кіберзагрозам. Визначено рівні взаємодії суб’єктів правоохорони щодо протистояння кіберзагрозам. Акцентовано увагу на тому, що така взаємодія може реалізовуватися за такими принципами: добровільності, прозорості, інклюзивності, дієвості, гнучкості. Обґрунтовано доцільність і своєчасність питання організації взаємодії державного (правоохоронні органи, зокрема Департамент кіберполіції Національної поліції України) та приватного (громада) секторів у питанні протидії кіберзлочинності. Розкрито доцільність застосування у правоохоронній діяльності Департаменту кіберполіції Національної поліції України механізму взаємодії як «вертикальної», так і «горизонтальної», яка є більш характерною для Європейських країн.Документ Preparing future officers for performing assigned tasks through special physical training(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2021. – Vol. 13, Issue 2. – P. 457-475, 2021) Khatsaiuk, O. V.; Хацаюк, О. В.; Medvid, M.; Maksymchuk, B.; Kurok, O.; Dziuba, P.; Дзюба, П.; Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; Yevdokimova, O. O.; Євдокімова, О. О.; Levko, M.; Demchenko, I.; Maliar, N.; Maliar, E.; Maksymchuk, I.Стаття має на меті сформулювати модель формування готовності майбутніх офіцерів до виконання поставлених завдань із застосуванням спеціальної фізичної підготовки у вищих військових навчальних закладах та проаналізувати результати педагогічного експерименту щодо їх реалізації.Документ Problem oriented policing in Kharkiv Region: first steps of implementation(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 25-28, 2019) Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300; Markovska, A.; Марковська, Г. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0547-4067Надано соціологічне дослідження поліцейської діяльності, засноване на моделі «ком'юніті полісінг» в Харківській області.Документ Procedures for assessing the activity of the officials of the Corps of Operative and Foreceful Action(Visegrad journal on human rights. – 2019. – № 6 (Vol. 3). – P. 142-145, 2019) Putii, M. V.; Путій, М. В.Розглянуто основні особливості та критерії оцінювання суспільством діяльності правоохоронної системи України та такої важливої її ланки, як спецпідрозділ Корпус оперативно-раптової дії. Доведено необхідність та доцільність розробки окремої системи оцінювання діяльності службовців Корпусу оперативно-раптової дії, враховуючи специфіку діяльності підрозділу та виконувані функції. Розроблено та запропоновано авторську класифікацію критеріїв оцінювання службової діяльності спецпідрозділу.Документ Psycho-pedagogical training of operating unit workers of National Police of Ukraine(Science and Education = Наука і Освіта. – 2017. – № 11. – С. 120-132, 2017) Mohilevskyi, L. V.; Могілевський, Л. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Sevruk, V. H.; Севрук, В. Г.; Pavlenko, S. O.; Павленко, С. О.У статті розкрито зміст і специфіку психологічної підготовки працівників оперативних підрозділів Національної поліції України, обумовлену роботою в оперативно-розшуковій сфері, що пов’язана з екстремальними умовами професійної діяльності. Розглядаються питання юридично-психологічних засад професійної компетентності працівників карного розшуку оперативних підрозділів Національної поліції України. Розглянуто загальнотеоретичні положення оперативно-розшукової діяльності. Аргументовано, що психологічна підготовка працівників Національної поліції України такої категорії працівників саме повинна здійснюватися у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання, які виконують0 на певних рівнях вищої освіти підготовку курсантів (слухачів, студентів), ад’юнктів для подальшої служби на посадах офіцерського (сержантського, старшинського) або начальницького складу з метою задоволення потреб Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції. Здійснення професійно-психологічної підготовки працівників оперативних підрозділів Національної поліції України має відбуватися за допомогою спеціальних тренінгів за напрямами роботи оперативних підрозділів. Визначено вимоги до їх професійно-психологічних якостей для успішного виконання завдань в екстремальних умовах. Обґрунтовано необхідність цілеспрямованої екстремальної психологічної підготовки та оптимальні умови організації психологічного тренінгу. Наведено перелік основних завдань психологічної підготовки оперативних підрозділів Національної поліції України в сучасних умовах з урахуванням вже проведених реформ у правоохоронній сфері. Також акцентовано увагу на психологічній підготовці поліцейських у США. Запропоновано запровадження позитивного досвіду психологічної підготовки працівників оперативних підрозділів розвинутих демократичних держав, де така підготовка здійснюється на високому рівні для правоохоронних органів України. Перераховано вимоги моральних якостей, якими повинен володіти оперативний працівник, щоб ефективно виконувати поставлені перед оперативно-розшуковою діяльністю завдання. Наведено шляхи удосконалення психологічного забезпечення оперативних підрозділів Національної поліції України.Публікація Sociological monitoring «Public safety and trust to law enforcement agencies» as a step to developing Community Policing in Kharkiv region(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2017. - Вип. 39. - С. 194-201, 2017) Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; Shilston, Timothy G.; Sokurenko, V. V.; Сокуренко, В. В.; Valerii SokurenkoУ статті представлені результати опитування жителів Харкова і Харківської області з проблем публічної безпеки і довіри до правоохоронних органів, проведеного Харківським національним університетом внутрішніх справ у співпраці з Головним управлінням Національної поліції Харківської області за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу, в рамках «Щорічної програми безпеки Харківської області» і «Регіональної програми публічної безпеки і порядку в Харківській області 2016 - 2017». Автори проаналізували проблеми оцінки роботи поліції за допомогою якісних і кількісних методів. Автори підкреслюють важливість вивчення громадської думки як основного елементу оцінки поліцейської діяльності. Серед компонентів ком'юніті полісінг (поліцейської діяльності спрямованої на потреби місцевої громади) автори виділяють наступні: близькість, видимість і доступність поліції; рішення довгострокових проблем; проактивна профілактика; багатосторонні партнерські відносини; активну участь громадян в правоохоронній діяльності. Автори стверджують, що подібні дослідження повинні бути регулярними, і результати повинні впливати на складання «Щорічної програми безпеки регіону». Результати досліджень та щорічних звітів за програмою безпеки повинні відкрито публікуватися, щоб громадяни бачили, що проблеми безпеки їхнього регіону відображені в пріоритетах не тільки поліції, але і інших відомств. У дослідженні проаналізовано ряд суб'єктивних та поведінкових показників, таких як: сприйняття публічної безпеки, оцінка діяльності поліції в дзеркалі громадської думки, довіра до правоохоронних органів, взаємодія з поліцією, віктимологічні показники, проблеми правоохоронної діяльності в місцевій громаді і очікування місцевих жителів від правоохоронних органів. Автори розглядають це дослідження як крок від «реактивної поліцейської діяльності» до проактивної поліцейської діяльності заснованої на моделі «ком'юніті полісінг» в Харківській області.Документ Some aspects of the administrative and legal regulatory framework for interaction between the National Police and the public(Підприємництво, господарство і право. - 2021. - № 8. - С. 80-84, 2021) Komziuk, A. V.; Комзюк, А. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2615-103X; Kyrychenko, O. Yu.; Кириченко, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6085-6175Проалізовано питання щодо вдосконалення адміністративно-правового регулювання взаємодії поліції з населенням на засадах партнерства. Визначено, що для вирішення питань, які покладені на поліцейських, Національна поліція України вступає у взаємодію з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування. Для найбільш ефективного виконання повноважень поліція може вдаватися до застосування методів координації, що використовуються з метою узгодження забезпечувальних дій з іншими правоохоронними органами, а також між різними структурними підрозділами Національної поліції України.Документ Some aspects of work of domestic violence reaction police unit in Ukraine(Журнал східноєвропейського права. – 2021. – № 92. – С. 27-31, 2021) Kachynska, M. O.; Качинська, М. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470Проаналізовано повноваження поліцейських груп реагування на випадки домашнього насильства. Запропоновано алгоритм дій означених поліцейських під час реагування на випадки злочинів на сімейно-побутовому грунті, який заснований на стандартах Європейського Союзу. Окремо розкрито нормативно-правове регулювання діяльності поліцейських груп реагування на випадки домашнього насильства. Звернуто увагу на відповідність правових норм у означеній сфері зобов’язанням України відповідно до укладених міжнародних угод.