Право і безпека, 2014, № 3 (54)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/578
Право і Безпека: наук. журн. / Харк. нац. ун-т внутрішніх справ; голов. ред. О. М. Головко. – Харків: 2014. - № 3 (54). - 1__ с. - ISSN 1727-1584.
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Посттравматичні стресові розлади, гострі та віддалені, як наслідок участі у воєнних діях(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 207-212, 2014) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Заворотний, В. І.; Zavorotnyi, V. I.Розглянуто психологічні прояви посттравматичного синдрому в учасників бойових дій (АТО). ПТСР виникають через певні проміжки часу після психічної травми і найчастіше виявляються на трьох етапах. Гострий стрес дає про себе знати безпосередньо після бою, віддалений – через кілька днів, а через кілька місяців після періоду уявного благополуччя починають виявлятися характерні риси важкої форми посттравматичного стану, що заважає людині нормально жити і відчувати себе такою ж, як усі. Ця стадія може тривати все життя. За основними ознаками «в’єтнамський» або «чеченський» синдром можна розділити на два типи: 1) збуджений тип реагування на проблеми: агресивність, запальність, дратівливість, гнівливість, нестриманість. Людина практично втрачає свідомий вольовий контроль над своїми емоціями і дуже часто – діями; 2) тривожно-депресивний фон реагування на проблеми: довгі емоційні переживання, невгамовний душевний біль, хвилювання, муки, схильність до самогубства. Приблизно у 30 % учасників АТО, які пройшли реабілітацію у Військово-медичному центрі Північного регіону, спостерігалися ознаки гострої фази ПТСР, а саме: нав’язливі спогади, намагання всіма силами уникнути нагадування про травмуючу ситуацію; нав’язливі сновидіння, що знову і знову відтворюють обставини травми; страх нічних кошмарів викликає безсоння; депресія (почуття досади, відчаю та самотності протягом тривалого часу); відсутність інтересу до життя; емоційна холодність; соціальне уникнення, дистанціювання, відчуження від інших; «провина за виживання» перед тими, хто загинув; емоційні сплески – напруженість, страх, злість, які виходять з-під контролю; будь-яке зауваження сприймається або як загроза, або як образа; подразливість, значно підвищена збудливість; симптоми виснаження центральної нервової системи: зниження фізичної та розумової працездатності; ослаблення функції уваги і зосередженості; підвищена дратівливість; зниження здатності до творчої діяльності; психопатоподібні порушення; гнівливість, напади погано контрольованої агресії; відчуженість від соціуму; егоїзм; зниження здатності до любові і співпереживання; схильність до розвитку різного роду залежностей; порушення соціальної адаптації; почуття вкороченої життєвої перспективи; неспецифічні соматичні розлади.Документ Теоретико-психологічні підходи до розробки програми особистісного розвитку керівників органів внутрішніх справ(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 201-206, 2014) Барко, В. І.; Barko, V. I.; Чекулаєв, М. А.; Chekulaiev, M. A.Розглянуто основні наукові підходи до проблеми структури особистості керівників органів внутрішніх справ, які пов’язані зі специфікою діяльності підрозділів міліції та змістом професійної ролі її працівників. Запропоновано оригінальний гуманістичний підхід до побудови програми особистісного і професійного розвитку керівника міліції, яку може бути використано з метою психологічної діагностики професійної придатності кандидатів на керівні посади органів внутрішніх справ і вдосконалення основних складових особистісного розвитку: інтелекту, креативності, здібностей, характерологічних особливостей, особливостей мотивації.Документ До питання про підстави та умови матеріальної відповідальності роботодавця(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 185-189, 2014) Трофимовська, Ю. В.; Trofymovska, Yu. V.Теоретично досліджено підставу та умови матеріальної відповідальності роботодавця, їх правове регулювання. Шляхом порівняльного аналізу підстави та умов матеріальної відповідальності працівника і роботодавця виокремлено види останніх. Внесено пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства з означених питань.Документ Виявлення та встановлення зброї, бойових припасів або вибухових речовин, що перебувають у незаконному поводженні(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 170-174, 2014) Шинкаренко, І. І.; Shynkarenko, I. I.Висвітлено особливості та законні підґрунтя організації і тактики дій оперативних працівників ОВС України під час виявлення та встановлення зброї, бойових припасів, вибухових речовин чи вибухових пристроїв, що перебувають у незаконному поводженні.Документ Типові способи катувань як елемент криміналістичної характеристики злочину(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 130-136, 2014) Озар, В. Г.; Ozar, V. H.Проаналізовано наукові думки щодо вчення про спосіб злочину як один з основних елементів криміналістичної характеристики злочинів. Запропоновано авторське визначення способу катування. На основі аналізу наукових джерел та слідчої практики розроблено класифікацію способів підготовки, безпосереднього вчинення та приховання катувань. Висвітлено способи катувань, що вчиняються спеціальними суб’єктами.Документ Застосування процедур встановлення особи під час перетину адміністративних меж із тимчасово окупованою територією України(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 81-88, 2014) Процких, О. Ю.; Protskykh, O. Yu.Розглянуто обсяг та значення спеціальних процедур встановлення особи під час реалізації окремих норм Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Внаслідок дослідження окреслено систему нормативно-правових актів, які регулюють цей вид юридичної діяльності, та викладено алгоритм дій посадових осіб, що здійснюють цей вид юридичної діяльності, а також особливості правозастосування під час її здійснення.Документ Корупційні прояви у сфері надання адміністративних послуг: теоретико-правові аспекти(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 62-66, 2014) Небрат, О. О.; Nebrat, O. O.Досліджено можливі прояви корупції у сфері надання адміністративних послуг. Визначено основні корупційні ризики та виокремлено їх головні ознаки. Розглянуто шляхи удосконалення процесу надання адміністративних послуг для більш ефективного та надійного захисту прав і свобод громадян від протиправних рішень посадових осіб органів державної влади. Наголошено, що оптимізація процесу надання адміністративних послуг спрямована на забезпечення законності, справедливості, доцільності та ефективності адміністративного регулювання, а основна її мета – забезпечення максимального захисту від можливих корупційних проявів.Документ Щодо необхідності внесення змін до переліку наукових спеціальностей(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 58-62, 2014) Марков, В. В.; Markov, V. V.; Гордієнко, Є. Г.; Hordiienko, Ye. H.Проаналізовано концептуальну нормативно-правову базу у сфері інформаційної безпеки. Доведено існування суттєвої юридичної складової у забезпеченні інформаційної безпеки держави. На підставі проведеного аналізу думок учених та положень чинної нормативно-правової бази запропоновано конкретні зміни до чинного Переліку наукових спеціальностей. Запропоновано формулу наукової спеціальності «Інформаційна безпека держави» (юридичні науки).Документ Співвідношення понять "принципи" та "гарантії" незалежності прокуратури в Україні(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 53-58, 2014) Колєснік, Т. Є.; Koliesnik, T. Ye.На підставі аналізу наукових точок зору та відповідних нормативно-правових актів розроблено авторське бачення співвідношення понять «принципи» та «гарантії» незалежності прокуратури в Україні. Встановлено, що реалізація принципу незалежності органів прокуратури здійснюється безпосередньо через певні конкретні процедури, які викладені у конкретній формі (наприклад, через процедуру призначення конкретної особи на посаду).Документ Нормативно-правове регулювання інформаційної безпеки регіону(Право і безпека. - 2014. - № 3 (54). - С. 43-48, 2014) Долженко, К. І.; Dolzhenko, K. I.Розглянуто особливості забезпечення нормативно-правового регулювання інформаційної безпеки регіону, досліджено основні положення нормативно-правових актів, що регулюють відносини в інформаційній сфері, наведено слабкі сторони та загрози інформаційному простору Харківської області та визначено способи протидії їм. Це дозволило обґрунтувати напрями удосконалення нормативно-правового регулювання інформаційної безпеки регіону.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »