Вісник Кримінологічної Асоціації України, 2023, № 2 (29)

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/19026

Вісник Кримінологічної Асоціації України: зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кримінолог. асоц. України; голов. ред. О. М. Бандурка. - Харків: ХНУВС, 2023. - № 2 (29). - 252 с. - ISSN 2304-4756.

Новини

Збірник наукових праць «Вісник Кримінологічної асоціації України» входить до переліку наукових фахових видань України (юридичні науки, спеціальності – 081, 262), в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доатора наук, кандидата наук та ступені доктора філософії, категорії «Б» (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.06.2023 р. № 768). DOI: https://doi.org/10.32631/vca.2023.1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Адміністративні форми та методи запобігання та протидії корупційним проявам у публічній службі
    (Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2023. – № 2 (29). – С. 189-199, 2023) Музичук, Е. О.; Muzychuk, E. O.; Едуард Музичук
    У статті зазначено, що форми адміністративної діяльності, як і форми управлінської діяльності, знаходять своє втілення у діяльності суб’єктів, наділених державно-владними повноваженнями, які виступають обов’язковими учасниками адміністративно-правових відносин, у межах яких і реалізується адміністративна діяльність. Зазначено, що при визначенні конкретних адміністративних форм доцільно спиратись на особливості діяльності конкретних суб’єктів запобігання і протидії корупції, до кола яких нами віднесено Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України, Національне агентство з питань запобігання корупції, органи прокуратури України, Державне бюро розслідувань, місцеві та апеляційні суди, Верховний суд України, Вищий антикорупційний суд України. Сформовано авторський підхід до класифікації методів протидії корупції на публічній службі, зокрема за характером впливу ми поділяємо методи на превентивні заходи, а також репресивні заходи; за критерієм охоплення  на ті, що діють на індивідуальному рівні, а також на ті, що стосуються всієї системи публічної служби; за часовими  короткострокові та довгострокові заходи; за спрямованістю  внутрішні, а також зовнішні; залежно від місця та ролі у міжнародній діяльності  участь у міжнародних антикорупційних ініціативах, прийняття міжнародних стандартів протидії корупції, співробітництво з іншими країнами у сфері запобігання та протидії корупції; за організаційною ознакою  створення незалежних антикорупційних органів або служб, розробку етичних кодексів для публічних службовців, проведення антикорупційних навчань та тренінгів, створення механізмів звітності та перевірки фінансових декларацій, встановлення ефективних інструментів контролю за дотриманням етичних норм. Виокремлено перспективні напрямки вдосконалення адміністративних форм та методів протидії корупційним проявам у публічній службі, до яких віднесено оптимізацію штатів центральних апаратів органів державної влади, впровадження діджиталізованого, прозорого з максимальною фіксацією на всіх етапах конкурсного відбору на посади публічних службовців, впровадження електронного урядування та електронних сервісів.
  • Ескіз
    Документ
    Щодо визначення служби в слідчих підрозділах Національної поліції України як різновиду публічної служби в правоохоронних органах України
    (Вісник Кримінологічної Асоціації України. - 2023. - № 2 (29). - С. 265-275, 2023) Масленникова, С. А.; Maslennykova, S. A.
    Статтю присвячено аналізу теоретичних концепцій щодо змісту поняття «служба», «державна служба», «публічна служба». Проаналізовано особливості застосування законів України «Про Національну поліцію» та «Про державну службу» щодо служби в органах Національної поліції України і зокрема щодо служби в слідчих підрозділах поліції. Надано авторське бачення загальних положень визначення служби в слідчих підрозділах Національної поліції України, її значення як різновиду публічної служби. Встановлено, що нормативно-правові, організаційні, кадрові та інші засади служби в слідчих підрозділах Національної поліції мають свою специфіку порівняно з публічною службою, хоча значною мірою охоплюються цим поняттям. Виділено загальні ознаки служби в підрозділах поліції, які мають схожість з ознаками публічної служби в правоохоронних органах, так і специфічні ознаки служби, які притаманні слідчим підрозділам поліції.