Наукові публікації (Scientific publications). УДК 343.2/.7

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/282

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Компаративно-критичний аналіз положень КК України щодо відповідальності за злочини, вчинені злочинною спільнотою
    (Вісник Асоціації кримінального права України. - 2020. - № 2(14). - С. 220-232, 2020) Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; Романів, Р. Р.; Romaniv, R. R.
    Розглянуто досвід Грузії, Російської Федерації, Італії і США у сфері протидії організованій злочинності. Здійснено аналіз положень КК України щодо відповідальності за злочини, вчинені злочинною спільнотою. Визначено недоліки норм КК України, що криміналізують діяльність злочинних спільнот та шляхи їх удосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Науковий відгук на проєкт Закону України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо додаткового захисту малолітніх» (реєстр. № 5358)
    (Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2021. - № 2 (25). - С. 175-181, 2021) Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020
    Зазначено, що запровадження цілої низки новел до Кримінального кодексу у питаннях протидії домашньому насильству та захисту прав неповнолітніх утворювали колізії в кримінальному законодавстві, що не сприяє покращенню захисту прав дітей в Україні. Саме тому внесення чергових змін до Кримінального кодексу щодо додаткового захисту дітей, зокрема малолітніх, потребує ретельного дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Етико-правові проблеми встановлення кримінальної відповідальності за шкоду, спричинену автономними транспортними засобами
    (Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2019. – Спец. вип. – С. 13-23, 2019) Павликівський, В. І.; Pavlykivskyi, V. I.; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; ResearcherID: D-1818-2016
    Досліджено формування етико-правових підстав відповідальності за шкоду, заподіяну автономними транспортними засобами. Розглянуто положення перших Етичних правил керування автоматизованими та пов’язаними з ними транспортними засобами, відповідно до яких встановлено заборону програмувати автоматизовані системи на усунення небезпеки в екстремальних ситуаціях за рахунок сторін, які не генерують мобільні ризики. Доведено необхідність розширення суб’єктів відповідальності за шкоду, заподіяну автономними транспортними засобами, за рахунок розробників комп’ютерних програм, операторів автономних систем і посадових осіб компаній виробників автономних транспортних засобів.