Наукові публікації (Scientific publications). УДК 343.2/.7
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/282
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Компаративно-критичний аналіз положень КК України щодо відповідальності за злочини, вчинені злочинною спільнотою(Вісник Асоціації кримінального права України. - 2020. - № 2(14). - С. 220-232, 2020) Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; Романів, Р. Р.; Romaniv, R. R.Розглянуто досвід Грузії, Російської Федерації, Італії і США у сфері протидії організованій злочинності. Здійснено аналіз положень КК України щодо відповідальності за злочини, вчинені злочинною спільнотою. Визначено недоліки норм КК України, що криміналізують діяльність злочинних спільнот та шляхи їх удосконалення.Документ Науковий відгук на проєкт Закону України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо додаткового захисту малолітніх» (реєстр. № 5358)(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2021. - № 2 (25). - С. 175-181, 2021) Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020Зазначено, що запровадження цілої низки новел до Кримінального кодексу у питаннях протидії домашньому насильству та захисту прав неповнолітніх утворювали колізії в кримінальному законодавстві, що не сприяє покращенню захисту прав дітей в Україні. Саме тому внесення чергових змін до Кримінального кодексу щодо додаткового захисту дітей, зокрема малолітніх, потребує ретельного дослідження.Документ Етико-правові проблеми встановлення кримінальної відповідальності за шкоду, спричинену автономними транспортними засобами(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2019. – Спец. вип. – С. 13-23, 2019) Павликівський, В. І.; Pavlykivskyi, V. I.; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; ResearcherID: D-1818-2016Досліджено формування етико-правових підстав відповідальності за шкоду, заподіяну автономними транспортними засобами. Розглянуто положення перших Етичних правил керування автоматизованими та пов’язаними з ними транспортними засобами, відповідно до яких встановлено заборону програмувати автоматизовані системи на усунення небезпеки в екстремальних ситуаціях за рахунок сторін, які не генерують мобільні ризики. Доведено необхідність розширення суб’єктів відповідальності за шкоду, заподіяну автономними транспортними засобами, за рахунок розробників комп’ютерних програм, операторів автономних систем і посадових осіб компаній виробників автономних транспортних засобів.