Право і безпека, 2017, № 4 (67)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/163
Право і Безпека: наук. журн. / Харк. нац. ун-т внутрішніх справ; голов. ред. М. Ю. Бурдін. – Харків, 2018. - № 4 (67). - _ с. - ISSN 1727-1584.
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Змістовні складові програми й основні техніки соціально-психологічного тренінгу соціального інтелекту поліцейського(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.211-216, 2017) Харченко, С. В.; Kharchenko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-7892Охарактеризовано складові соціально-психологічного тренінгу соціального інтелекту поліцейських. Використання описаних технік спрямовано на розвиток: адекватного сприйняття емоційної та вербальної експресії партнерів у спілкуванні; розуміння мотивів співрозмовників; вміння передбачити розвиток комунікативної ситуації; вміння донести власну думку до різних за індивідуальними властивостями осіб. Такі техніки можуть бути застосовані в процесі підготовки курсантів у ВНЗ зі специфічними умовами навчання або для післядипломної освіти поліцейських різних підрозділів.Документ Психологічні аспекти забезпечення публічної безпеки і порядку Національною поліцією України(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.181-187, 2017) Горбачова, О. В.; Gorbachova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6296-736XОкреслено проблемні питання змістового наповнення концепту «публічна безпека і порядок», визначено його складові, фактори впливу й форми реалізації. Розкрито ключові психологічні аспекти забезпечення публічної безпеки і порядку, зокрема Національною поліцією України як провідним суб’єктом такої діяльності. Акцентовано два напрями досліджень у цій сфері: психологія безпеки у системі «людина – середовище існування» та психологія суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку.Документ Професіограма працівника ювенальної превенції(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.187-192, 2017) Костенко, Я. В.; Kostenko, Ya. V.Викладено результати досліджень щодо створення професіограми працівника підрозділів ювенальної превенції в контексті успішного оволодіння професією та подальшого професійного розвитку. Визначено, що професіографічне дослідження є соціально мінливим і мало вивченим напрямком у діяльності працівників поліції, а його розвиток в умовах трансформаційного суспільства є значним внеском у вдосконалення професійної діяльності співробітників поліції, в систему відбору й підбору кадрів. Підкреслено, що успішне реформування правоохоронної системи є неможливим без впровадження нових шляхів і напрямків підвищення результативності процесу відбору й підбору кадрів до ювенальної превенції, одним з яких є комплексна розробка професіограми працівника та моделі відповідності вимогам професії під час прийому на службу, удосконалення методів ефективної та адекватної діагностики особистості.Документ Правові та психологічні аспекти застосування вогнепальної зброї персоналом поліції(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.199-204, 2017) Логачев, М. Г.; Logachev, M. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2706-9521Розглянуто питання застосування поліцією табельної вогнепальної зброї. Дано аналіз стрес-факторів професійної діяльності поліції, які безпосередньо впливають на травматизацію та загибель особового складу. Установлено кореляційну залежність між рівнем злочинності у країні та кількістю вбитих поліцією злочинців. Детально проаналізовано вогневий двобій між поліцейськими та злочинцями. Розглянуто проблеми, пов’язані з високим рівнем психічної травматизації особового складу поліції внаслідок застосування табельної зброї на ураження.Документ Особливості системи ставлень курсантів ВНЗ МВС жіночої статі на різних етапах фахової підготовки(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.175-181, 2017) Гончарова, Г. О.; Goncharova, G. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9366-4591Презентовано результати емпіричного дослідження системи ставлень курсантів жіночої статі, що навчаються у ВНЗ МВС. Для дослідження використано методику колірного тесту ставлень на матеріалі 73 понять, що позначають важливі для курсантів об’єкти та явища соціально-професійного оточення. На основі отриманих матриць рангових позицій понять побудовано узагальнені семантичні простори системи ставлень дівчат-курсанток першого й третього курсів навчання. Показано особливості та принципові відмінності систем ставлень дівчат-курсанток на різних етапах фахової підготовки.Документ Особливості професійного здоров’я правоохоронців після виконання службової діяльності в нетипових умовах(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.192-199, 2017) Кудар, К. В.; Kudar, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1925-6431Охарактеризовано психологічні особливості професійного здоров’я працівників Національної гвардії України, які виконували службові завдання в умовах антитерористичної операції. Виявлено непатологічне реагування правоохоронців на стрес-фактори нетипових умов службової діяльності. Показано, що у правоохоронців у перший місяць після повернення із зони АТО спостерігаються прояви симптомів соматизації, депресії, інші прояви дістресу. Описано відмінності в задоволеності якістю життя працівників Національної гвардії залежно від досвіду службової діяльності.Документ Навчальна успішність курсантів ВНЗ МВС: особистісні та соціально-психологічні чинники(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.168-174, 2017) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Ларіонов, С. О.; Larionov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-8535; Макаренко, П. В.; Makarenko, P. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9055-3287Проаналізовано результати емпіричного дослідження чинників навчальної успішності курсантів різної статі, які навчаються на випускному курсі Харківського національного університету внутрішніх справ. Виділено симптомокомплекси особистісних особливостей, що відрізняють курсантів з різними рівнями навчальної успішності. Побудовано дискримінантні рівняння особистісних і соціально-психологічних предикторів, які дають прогноз навчальної успішності курсантів різної статі.Документ Характеристика основних рис особистості працівника міліції 1920-х років: спроба історико-психологічної реконструкції(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.142-148, 2017) Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178; Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Проаналізовано основні аспекти психології працівника міліції в Українській СРР у 1920-х роках. Основну увагу приділено чинникам, які впливали на формування особистості працівника міліції, зокрема подіям збройної боротьби Української революції 1917–1921 рр., соціальному походженню працівників, їх загальноосвітньому та політичному рівню, впливу національної психології, соціально-економічним умовам нової економічної політики.Документ Гендерні особливості ресурсності поліцейських(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.216-221, 2017) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6117-9134; Лещенко, О. С.; Leschenko, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3069-7235Актуальність теми пов’язана з потребою вивчення ресурсності працівників поліції обох статей. Представлено результати емпіричного вивчення гендерних особливостей психологічної ресурсності працівників поліції, серед яких виявлено такі: у групі жінок сформованими психологічними ресурсами є «робота над собою» та «любов», у групі чоловіків – «успіх». Установлено взаємозв’язки між компонентами психологічної ресурсності та факторами прийняття рішень у групах досліджуваних: чоловіки схильні до продуктивного копінгу «пильність», жінки частіше орієнтуються на копінг «уникнення».Документ До питання нормативності поведінки курсантів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С. 204-210, 2017) Маравська, К. І.; Maravska, K. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7103-4350Досліджено питання нормативності поведінки курсантів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Проаналізовано нормативно-правову документацію, що регламентує процес підготовки курсантів у Харківському національному університеті внутрішніх справ. Визначено конкретні прояви ненормативної поведінки курсантів і проведено аналіз статистично-звітної інформації щодо таких проявів.