Право і безпека, 2017, № 4 (67)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/163
Право і Безпека: наук. журн. / Харк. нац. ун-т внутрішніх справ; голов. ред. М. Ю. Бурдін. – Харків, 2018. - № 4 (67). - _ с. - ISSN 1727-1584.
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості системи ставлень курсантів ВНЗ МВС жіночої статі на різних етапах фахової підготовки(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.175-181, 2017) Гончарова, Г. О.; Goncharova, G. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9366-4591Презентовано результати емпіричного дослідження системи ставлень курсантів жіночої статі, що навчаються у ВНЗ МВС. Для дослідження використано методику колірного тесту ставлень на матеріалі 73 понять, що позначають важливі для курсантів об’єкти та явища соціально-професійного оточення. На основі отриманих матриць рангових позицій понять побудовано узагальнені семантичні простори системи ставлень дівчат-курсанток першого й третього курсів навчання. Показано особливості та принципові відмінності систем ставлень дівчат-курсанток на різних етапах фахової підготовки.Документ Навчання в процесі практичної діяльності (службова підготовка поліцейського) як втілення еволюційного характеру формування особистості поліцейського в Україні(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.149-159, 2017) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Висвітлено проблемні питання навчання в процесі практичної діяльності (службової підготовки поліцейського). Зроблено висновки про застарілість чинної системи підготовки та запропоновано конкретні зміни, які потрібно запровадити в цей процес для значного підвищення якості підготовки поліцейських. Обґрунтовано необхідність запровадження в процесі службової діяльності нової моделі навчання, що ґрунтується на ефективній взаємодії практичних підрозділів та закладів вищої освіти МВС на засадах науково-методичного контролю за процесом навчання, охоплює проведення занять і консультацій, а також обмін досвідом між закладів вищої освіти та практичними підрозділами. Крім того, запропоновано залучати до процесу службової підготовки структурні підрозділи Міністерства охорони здоров’я України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій та інші служби та установи, які можуть передати працівникам поліції корисні знання та вміння.Документ Навчальна успішність курсантів ВНЗ МВС: особистісні та соціально-психологічні чинники(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.168-174, 2017) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Ларіонов, С. О.; Larionov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-8535; Макаренко, П. В.; Makarenko, P. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9055-3287Проаналізовано результати емпіричного дослідження чинників навчальної успішності курсантів різної статі, які навчаються на випускному курсі Харківського національного університету внутрішніх справ. Виділено симптомокомплекси особистісних особливостей, що відрізняють курсантів з різними рівнями навчальної успішності. Побудовано дискримінантні рівняння особистісних і соціально-психологічних предикторів, які дають прогноз навчальної успішності курсантів різної статі.Документ До питання нормативності поведінки курсантів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С. 204-210, 2017) Маравська, К. І.; Maravska, K. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7103-4350Досліджено питання нормативності поведінки курсантів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Проаналізовано нормативно-правову документацію, що регламентує процес підготовки курсантів у Харківському національному університеті внутрішніх справ. Визначено конкретні прояви ненормативної поведінки курсантів і проведено аналіз статистично-звітної інформації щодо таких проявів.