Samoarkhivatsiia vchenykh KhNUVS

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9577

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти запобігання корупції під час проходження служби в органах Національної поліції
    (Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 100-101., 2019) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218
    Виокремлено корупційні ризики під час прийняття кадрових рішень в органах Національної поліції України.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти дослідження охорони державного кордону як складової сектору безпеки і оборони
    (Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 137-140, 2022) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Трофіменко, О. В.; Trofimenko, O. V.
    Зазначається, що під адміністративно-правовою охороною державного кордону органами і підрозділами Державної прикордонної служби слід розуміти відповідну сукупність нормативно визначених адміністративно-правових відносин контрольно-наглядового та юрисдикційного характеру, які характеризуються системністю, цілеспрямованістю та державно-владною природою, метою яких є запобігання ризикам національної безпеки, що виникають в процесі реалізації державної політики в цій сфері.
  • Ескіз
    Документ
    Кінологічне забезпечення діяльності правоохоронних органів: особливості та зміст
    (Особливості організації кінологічної діяльності правоохоронних органів в Україні : тези доп. учасників наук.-практ. семінару (м. Харків, 29 жовт. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 28-31., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218
    Зазначено про особливості кінологічного забезпечення правоохоронних органів, які мають відповідне відомче нормативно-правове врегулювання діяльності кінологічних підрозділів, які також мають певні особливості, які пов’язані з виконанням певних оперативно-службових завдань (забезпечення публічної безпеки та порядку, протидія злочинності, забезпечення охорони державного кордону, конвоюванням осіб, узятих під варту тощо), комплектуванням кінологічних підрозділів кінологами та їх підготовка, а також розведення, вирощування, утримання службових собак в правоохоронних органах. Отмечено об особенностях кинологического обеспечения правоохранительных органов, имеющих соответствующее ведомственное нормативно-правовое урегулирование деятельности кинологических подразделений, которые также имеют определенные особенности, связанные с выполнением определенных оперативно-служебных задач (обеспечение публичной безопасности и порядка, противодействие преступности, обеспечение охраны государственного границы, конвоированием лиц, взятых под стражу и т.п.), комплектованием кинологических подразделений кинологами и их подготовка, а также разведение, выращивание, содержание служебных собак в правоохранительных органах. It is noted about the features of cynological support for law enforcement agencies that have the appropriate departmental legal regulation of the activities of cynological units, which also have certain features associated with the performance of certain operational and service tasks (ensuring public security and order, combating crime, ensuring the protection of the state border, escorting persons taken into custody, etc.), staffing canine units with cynologists and their training, as well as breeding, raising, keeping service dogs in law enforcement agencies.
  • Ескіз
    Документ
    Щодо визначення категорії "інформаційна послуга в діяльності сервісних центрів МВС України"
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 82 - 84, 2022) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218
    Зазначається, що під інформаційною послугою сервісного центру МВС України, слід розуміти нормативно визначену діяльність відповідних суб’єктів щодо збору, обробки та аналізу інформації, що пов’язана з безпосереднім виконанням основних завдань та функцій цього органу та оприлюднення інформаційної продукції на офіційних сторінках з метою задоволення інформаційних потреб споживачів послуг, в рамках компетенції сервісних центрів МВС України. Отмечается, что под информационной услугой сервисного центра МВД Украины следует понимать нормативно определенную деятельность соответствующих субъектов по сбору, обработке и анализу информации, связанной с непосредственным выполнением основных задач и функций этого органа и обнародования информационной продукции на официальных страницах в целях удовлетворения информационных потребностей потребителей услуг, в рамках компетенции сервисных центров МВД Украины. It is noted that the information service of the service center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine should be understood as the normatively defined activities of the relevant entities for the collection, processing and analysis of information related to direct performance of the main tasks and functions of this body and publication of information products on the official pages in order to meet the information needs of consumers of services, within the competence of service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові зобов’язання як основа дозвільної діяльності органів публічної адміністрації
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 40 - 42., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218
    Зазначено, що дозвільну діяльність варто визначати як один з основних правових інструментаріїв держави, який застосовується для забезпечення балансу (погодження) індивідуальних, групових та національних інтересів за умови суворого дотримання пріоритету прав і свобод людини і громадянина. Побудова демократичної правової держави неможлива без перегляду існуючих в суспільстві поглядів на взаємовідносини між органами публічної влади та громадянами. Особливого значення в цьому контексті набувають дозвільні правовідносини, які пронизують всі сфери та напрямки розвитку як держави, так і окремого громадянина. Отмечено, что разрешительную деятельность следует определять как один из основных правовых инструментариев государства, применяемого для обеспечения баланса (согласования) индивидуальных, групповых и национальных интересов при строгом соблюдении приоритета прав и свобод человека и гражданина. Построение демократического правового государства невозможно без пересмотра существующих в обществе взоров на взаимоотношения меж органами публичной власти и гражданами. Особое значение в этом контексте приобретают разрешительные правоотношения, пронизывающие все сферы и направления развития как государства, так и отдельного гражданина. It is noted that licensing should be defined as one of the main legal ones tools of the state, which is used to ensure balance (approval) individual, group and national interests, subject to strict observance of the priority of human and civil rights and freedoms. Building a democratic state governed by the rule of law is impossible without reviewing the existing c society views on the relationship between public authorities and citizens. Of particular importance in this context are permissive legal relations, which permeate all areas and directions of development of both the state and the individual citizen.
  • Ескіз
    Документ
    Національна поліція України як провідний суб’єкт здійснення превентивної діяльності
    (Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 176-178., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218
    Зазначено, що «превентивна діяльність Національної поліції» це окрема функція Національної поліції, зміст якої вмонтовано в завдання та повноваження поліцейських і представляє собою систему взаємоузгоджених, системних, цілеспрямованих випереджувальних заходів і дій, які спрямовані на перешкоджання виникненню тих чи інших форм соціальних відхилень, девіантної поведінки, а також їх розповсюдження у суспільстві. Отмечено, что «превентивная деятельность Национальной полиции» это отдельная функция Национальной полиции, содержание которой встроено в задачи и полномочия полицейских и представляет собой систему взаимосогласованных, системных, целенаправленных опережающих мер и действий, направленных на препятствование возникновению тех или иных форм социальных отклонений, девиантного поведения, а также их распространение в обществе. It is noted that the "preventive activities of the National Police" is a separate function of the National Police, the content of which is built into the tasks and powers of the police and is a system of mutually agreed, systematic, targeted proactive measures and actions aimed at preventing the emergence of certain forms of social deviations, deviant behavior and their distribution in society.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративне право України. Повний курс: підручник
    (Київ: Академія адміністративно-правових наук, 2020. 466 с., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218
    У підручнику подано повний курс адміністративного права. За основу взято теоретичні положення та практику діяльності публічної адміністрації, що відповідає цінностям людиноцентристськоі теорії, коли публічна адміністрація має як найповніше задовольняти права, свободи и законні інтереси приватних осіб відповідно до цінностей ЄС. Підручник може бути використано студентами в освітньому процесі, аспірантами, викладачами навчальних закладів, науковцями, членами уряду України та іншими посадовими особами органів публічної влади, народними депутатами, апаратом суду, активістами громадських об’єднань, а також усіма, хто цікавиться адміністративним правом. Підручник стане в нагоді під час підготовки до вступних випробувань і під час вступу на основі ступеня бакалавра на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 081 «Право», а також у підготовці до відповідних кваліфікаційних іспитів кандидатів на посади суддів, прокурорів, на здобуття свідоцтва про право на адвокатську діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-практичний коментар Кодексу адміністративного судочинства України [станом на 17 січн. 2017 р.]
    (Київ : Центр учб. літ., 2017. - 384 с., 2017) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Васильєва, Н. С.; Vasylieva, N. S.; Віхрова, В. С.; Vikhrova, V. S.; Денисюк, Т. С.; Denysiuk, T. S.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; ; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Левченко, А. М.; Levchenko, A. M.; Лошицький, М. В.; Loshytskyi, M. V.; Макаренко, О. Ю.; Makarenko, O. Yu.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Наконечна, Г. Я.; Nakonechna, H. Ya.; Ніколайчук, С. В.; Nikolaichuk, S. V.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Оріщенко, М. М.; Orishchenko, M. M.; Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прудивус, О. В.; Prudyvus, O. V.; Пухтецька, А. А.; Pukhtetska, A. A.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; Савченко, Л. А.; Savchenko, L. A.; Сергієнко, К. А.; Serhiienko, K. A.; Слюсаренко, С. В.; Sliusarenko, S. V.; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Соколенко, О. Л.; Sokolenko, O. L.; Стукаленко, О. В.; Stukalenko, O. V.
    У цьому науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням змін і доповнень, внесених до нього станом на 2017 рік. Детально розглянуто усі 8 розділів коментованого Кодексу, особливу увагу приділено аналізу положень, присвячених новелам апеляційного і касаційного провадження в адміністративних справах та підставам і порядку перегляду судових рішень Верховним Судом України, виходячи з нової системи судоустрою України. Додаються тексти і витяги з текстів нормативно-правових актів з питань організації адміністративного судочинства, широко аналізується судова практика щодо застосування окремих положень КАСУ. Мета коментаря — дати чітке системне уявлення про адміністративний юрисдикційний процес як врегульовану нормами адміністративного процесуального права діяльність суду, що здійснюється в установленому законом порядку та визначається системою взаємопов’язаних адміністративних процесуальних прав, обов’язків і адміністративних процесуальних дій суду, органу державного виконання та учасників процесу з їх реалізації. Видання розраховано на суддів та працівників суду, адвокатів та інших практикуючих юристів, студентів, аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться питаннями організації і провадження судами справ в порядку адміністративного судочинства.