Наукові публікації (Scientific publications). УДК 33
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/235
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Цінове стимулювання продажів на підприємствах торгівлі(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 266-268, 2016) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Підкреслено, що цінове стимулювання продажів для підприємств торгівлі є засобом збільшення обсягів продажу товарів вирішальним спонукальним мотивом до покупки більш великої його партії, притягнення до товару покупців, які купують його у конкуруючих організацій також ефективним елементом у конкурентній боротьбі за споживача.Документ Ефективність підприємництва в діяльності торгівельних організацій(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18 листоп. 2016 р.). – Харків, 2016.– С. 441-443, 2016) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Відзначено, що показником ефективності діяльності торгового підприємства за умов ринкової економіки може служити норма прибутку. Однак використання тільки одного цього показника оцінки ефективності діяльності не завжди забезпечує підприємству успіх на ринку,тому що не враховується ступінь задоволення потреб населення в товарах або послугах. Запропоновано для оцінки ефективності використовувати конкретні (одиничні) показники: ступінь досягнення системою (підприємством) поставлених завдань; економічність використання ресурсів; рентабельність; якість (цінність) організації; продуктивність; якість життя; впровадження нововведень (інновації).Документ Техніка сценаріїв в системі антикризового фінансового менеджменту підприємства(Соціальна економіка. - 2019. - Вип. 57. - С. 18-24, 2019) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Визначено особливості сутнісного змісту антикризового управління фінансами, як системи контрзаходів, типізований набір спеціальних заходів, що набувають вирішального значення в діяльності суб’єкта господарювання. Сформульовано ключові завдання антикризового фінансового менеджменту. Обґрунтовано впровадження системного та ситуаційного підходів щодо активізації здатності компанії до виявлення й вирішення нових фінансових проблемних питань та підтримки динамічної рівноваги розвитку. Визначено, що саме техніка сценаріїв дозволяє побудувати альтернативні варіанти можливого розвитку подій залежно від різного сполучення визначальних їхніх факторів. The peculiarities of the essential content of anti-crisis financial management as a system of countermeasures are identified, a standardized set of special measures that become crucial in the activities of the business entity is typed. The key tasks of anti-crisis financial management are formulated. The introduction of systemic and situational approaches to enhance the company's ability to identify and solve new financial problems and maintain a dynamic balance of development is justified. It is determined that the technique of scenarios allows to build alternative variants of possible development of events depending on different combination of their determining factors. Определены особенности сущностного содержания антикризисного управления финансами, как системы контрмер, типизированный набор специальных мер, которые приобретают решающее значение в деятельности предприятия. Сформулированы ключевые задачи антикризисного финансового менеджмента. Обоснованно внедрение системного и ситуационного подходов по активизации способности компании к выявлению и решению новых финансовых проблемных вопросов и поддержания динамичного равновесия развития. Определено, что именно техника сценариев позволяет построить альтернативные варианты возможного развития событий в зависимости от различного сочетания определяющих их факторов.Документ Ефективність підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в роздрібній торгівлі в умовах конкуренції(Актуальні проблеми та напрями розвитку потенціалу соціально-економічних систем в умовах конкуренції: [кол.] моногр. – Харків, 2017. – С. 154-159, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Обгрунтовано соціально-економічні та політичні перетворення, що відбуваються в теперішній час в Україні, та необхідність у виокремленні характерних особливостей підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі, що визначають наукові підходи та методичний інструментарій до оцінки її ефективності.Документ Методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі(Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. - 2017. - Вип. 3 (56), т. 22. - С. 112–118, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795У статті запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємниць-кої діяльності в роздрібній торгівлі, який передбачає проведення процедури зонування на основі матриці, кожен сегмент якої характеризує рівень ефективності за двома основними векторами. Представлено сукупність необхідних елементів інформаційного та математичного інструментарію процесу оцінювання, а саме принципів, критеріїв, показників, методів нормування та оцінки. Обґрунтовано метод формалізо-ваного нормування показників з урахуванням кількісного діапазону можливих значень.Документ Вдосконалення системи оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі на засадах реалізації інтересів стейкхолдерів в умовах невизначеності та ризику(Управління розвитком. - 2017. - № 1-2 (187–188). - С. 43–51, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Метою дослідження є розробка комплексної системи оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі для її інтегрування в систему стратегічного управління підприємством, спрямованого на сталий розвиток об’єкта управління, що орієнтує на максимальну реалізацію інтересів стейкхолдерів із урахуванням ризиків. За допомогою методів спостереження, наукової абстракції, аналізу, синтезу, монографічного та системного підходу виявлено засоби удосконалення системи оцінки ефективності. Внаслідок проведених досліджень розроблено удосконалену багаторівневу модель оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі, що складається з теоретико-методичної та прикладної компонент.