Наукові публікації (Scientific publications). УДК 33

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/235

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Техніка сценаріїв в системі антикризового фінансового менеджменту підприємства
    (Соціальна економіка. - 2019. - Вип. 57. - С. 18-24, 2019) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795
    Визначено особливості сутнісного змісту антикризового управління фінансами, як системи контрзаходів, типізований набір спеціальних заходів, що набувають вирішального значення в діяльності суб’єкта господарювання. Сформульовано ключові завдання антикризового фінансового менеджменту. Обґрунтовано впровадження системного та ситуаційного підходів щодо активізації здатності компанії до виявлення й вирішення нових фінансових проблемних питань та підтримки динамічної рівноваги розвитку. Визначено, що саме техніка сценаріїв дозволяє побудувати альтернативні варіанти можливого розвитку подій залежно від різного сполучення визначальних їхніх факторів. The peculiarities of the essential content of anti-crisis financial management as a system of countermeasures are identified, a standardized set of special measures that become crucial in the activities of the business entity is typed. The key tasks of anti-crisis financial management are formulated. The introduction of systemic and situational approaches to enhance the company's ability to identify and solve new financial problems and maintain a dynamic balance of development is justified. It is determined that the technique of scenarios allows to build alternative variants of possible development of events depending on different combination of their determining factors. Определены особенности сущностного содержания антикризисного управления финансами, как системы контрмер, типизированный набор специальных мер, которые приобретают решающее значение в деятельности предприятия. Сформулированы ключевые задачи антикризисного финансового менеджмента. Обоснованно внедрение системного и ситуационного подходов по активизации способности компании к выявлению и решению новых финансовых проблемных вопросов и поддержания динамичного равновесия развития. Определено, что именно техника сценариев позволяет построить альтернативные варианты возможного развития событий в зависимости от различного сочетания определяющих их факторов.
  • Ескіз
    Документ
    Управління капіталом у контексті забезпечення конкурентних переваг суб’єкта піlприємницької діяльності роздрібної торгівлі
    (Право і безпека. - 2021. - № 1 (80). - С. 35-41., 2021) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795; Бобро, Н. В.; Bobro, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8350-3695
    Проаналізовано загальні особливості формування та функціонування підприємницького капіталу. Обґрунтовано основні етапи оптимізації фінансової структури капіталу підприємств як специфічного об’єкта антикризової підприємницької діяльності роздрібної торгівлі. Надано характеристику фінансового потенціалу як ключової ланки, що зумовлює вектор руху підприємницької діяльності. Визначено основні елементи як мінімізації витрат під час реалізації превентивних антикризових заходів, так і можливості протистояти конкурентним викликам шляхом оновлення системи виробництва. Доведено, що практичні шляхи реалізації антикризових заходів є пріоритетними і вирішальними для визначення ступеня життєздатності та перспектив розвитку суб’єкта, спрямованих на зростання його ринкової вартості, зміцнення фінансової потужності та нарощування фінансових резервів, які дозволять у майбутньому посилити захисні властивості.
  • Ескіз
    Документ
    Канали розподілу товарів як фактор розвитку
    (Соціальна економіка. - 2020. - Вип. 59. - С. 65-72, 2020) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795; Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185
    В статті обґрунтовано критеріальну систему каналів розподілу товарних ресурсів, як комплексу посередницької діяльності сфери обігу. Розвинуто класифікацію каналів розподілу товарів на прямі, непрямі й змішані в залежності від пріоритетності вибору. Визначено специфіку їх діяльності. Доведено, що під каналами розподілу товарної продукції виступають посередники, які виконують функції як з наближення товару до кінцевого споживача, так і відповідного права власності. Визначено, що канали розподілу товарів і система руху товарів мають різні вектори інформаційних потоків, що розкривається через зворотний зв’язок зі споживачами. Обґрунтовано фактори впливу на закупівельно-збутову діяльність суб’єктів роздрібної мережі і посередницьких структур, що обумовлюється функціональною структурою управління збутом, а також системою аналізу і контролю за процесом розподілу і діяльністю учасників каналів розподілу на товарному ринку. Вдосконалено систему реалізації конкретного варіанту розміщення логістичного центру, що повинен виходити із критерію оптимальності співвідношення між витратами на забезпечення роботи складського господарства і збільшенням ефективності обслуговування підприємств і організацій роздрібної торгівлі. В результаті дослідження було зроблено висновок, що досягнення ефективного рівня конкурентоздатності суб’єкта досягається за рахунок сегментування ринку, спрямованого на формування однорідних груп за певними критеріями. Доведено, що в системі ціноутворення вирішальне значення має формування методів стимулювання реалізації через надання додаткових послуг з постачання товарів та системи відтермінування сплати за них. Зазначено, що результативними показниками досліджень у сфері дослідження каналів розподілу товарної продукції є аналіз динаміки реалізації і реакції покупців на зміни в організації сфери збуту товарів, де аналізуються мотиви покупок, взаємозв’язок зміни цінової політики та умов реалізації, надання додаткових послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в роздрібній торгівлі в умовах конкуренції
    (Актуальні проблеми та напрями розвитку потенціалу соціально-економічних систем в умовах конкуренції: [кол.] моногр. – Харків, 2017. – С. 154-159, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795
    Обгрунтовано соціально-економічні та політичні перетворення, що відбуваються в теперішній час в Україні, та необхідність у виокремленні характерних особливостей підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі, що визначають наукові підходи та методичний інструментарій до оцінки її ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі
    (Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. - 2017. - Вип. 3 (56), т. 22. - С. 112–118, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795
    У статті запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємниць-кої діяльності в роздрібній торгівлі, який передбачає проведення процедури зонування на основі матриці, кожен сегмент якої характеризує рівень ефективності за двома основними векторами. Представлено сукупність необхідних елементів інформаційного та математичного інструментарію процесу оцінювання, а саме принципів, критеріїв, показників, методів нормування та оцінки. Обґрунтовано метод формалізо-ваного нормування показників з урахуванням кількісного діапазону можливих значень.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення системи оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі на засадах реалізації інтересів стейкхолдерів в умовах невизначеності та ризику
    (Управління розвитком. - 2017. - № 1-2 (187–188). - С. 43–51, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795
    Метою дослідження є розробка комплексної системи оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі для її інтегрування в систему стратегічного управління підприємством, спрямованого на сталий розвиток об’єкта управління, що орієнтує на максимальну реалізацію інтересів стейкхолдерів із урахуванням ризиків. За допомогою методів спостереження, наукової абстракції, аналізу, синтезу, монографічного та системного підходу виявлено засоби удосконалення системи оцінки ефективності. Внаслідок проведених досліджень розроблено удосконалену багаторівневу модель оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі, що складається з теоретико-методичної та прикладної компонент.