Право і безпека, 2015, № 1 (56)

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/37

Право і Безпека: наук. журн. / Харк. нац. ун-т внутрішніх справ; голов. ред. О. М. Головко. – Харків: 2015. - № 1 (56). - 128 с. - ISSN 1727-1584.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексивність як психологічна умова гармонізації особистісного розвитку курсанта ВНЗ МВС
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 96–101., 2015) Жданова, І. В.; Ластовець, І. В.; Zhdanova, I. V.; Lastovets, I. V.
    Розкрито поняття гармонійний» та «дисгармонійний розвиток», «гармонізація», «рефлексія». Визначено психологічні умови гармонізації особистісного розвитку курсантів ВНЗ МВС, якими стали мотивація до гармонійного розвитку, суб’єктність особистості, рефлексивність особистості курсанта. Розкрито сутність і психологічний зміст рефлексивності як психологічної умови гармонізації особистісного розвитку курсанта ВНЗ МВС.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості визначення типів ідентичності майбутніх правоохоронців
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 113-118., 2015) Макарова, О. П.; Makarova, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5480-5942
    Проведено теоретичний та емпіричний аналіз психологічних типів особистості майбутніх правоохоронців на етапі фахової підготовки. Розглянуто основні теоретичні положення запропонованої типології, які основані на опублікованій Американською психологічною асоціацією у 1994 р. класифікації розладу особистості. За допомогою методики «Персональний автопортрет», яка була розроблена Дж. Олдхємом та Л. Морісом, визначено норму та акцентуацію визначеного типу особистості. Представлено різноманітні типи особистості, ступені «представленості» у респондентів ознак того чи іншого типу.
  • Ескіз
    Документ
    Професійні установки як основа психологічної готовності правоохоронців до діяльності в екстремальних ситуаціях
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 109-113., 2015) Макаренко, П. В.; Makarenko, P. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9055-3287
    Проаналізовано основні підходи до визначення поняття і структури установок та психологічної готовності до діяльності. Здійснено порівняльний аналіз цих понять і визначено особливості професійних установок. На основі системного аналізу літературних джерел з проблеми дослідження виявлено певну закономірність між взаємозв’язком та ієрархією установок і психологічною готовністю до діяльності. Зроблено висновки про доцільність формування у правоохоронців психологічної готовності до безпосереднього виконання ризиконебезпечних завдань оперативно-службової діяльності через розвиток комплексу професійно важливих якостей, мотивів, знань, умінь, навичок та професійних установок особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Гендерные особенности эмоциональной и автобиографической памяти
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 102-108., 2015) Кузнецов, М. А.; Kuznetsov, M. A.
    Отражены результаты эмпирического исследования гендерных особенностей эмоциональной памяти, связанной с автобиографическим материалом. Автор считает, что биографические эпизоды запоминаются благодаря актуализации эмоций. Использовалась модификация методики П. П. Блонского. Обнаружено, что мужские давние и ранние автобиографические воспоминания менее эмоционально насыщены, чем женские. Контент-аналитическая обработка результатов показала, что наибольшее число воспоминаний и у мужчин, и у женщин связана с категорией «Общение». Однако для мужчин речь идет о дружеском общении, а для женщин – прежде всего об общении с родственниками. В качестве особых категорий воспоминаний в группе испытуемых-женщин выделяется «Любовь», а в группе мужчин – «Работа».
  • Ескіз
    Документ
    Формування психологічної готовності працівників ОВС до дій в екстремальних умовах
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 91-96., 2015) Бондаренко, Я. Г.; Bondarenko, Y. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8383-6502; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Петленко, О. В.; Petlenko, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2005-9600
    Розглянуто питання формування стану готовності працівників органів внутрішніх справ до екстремальних умов професійної діяльності. Проаналізовано дослідження в галузі вивчення понять психологічної готовності, стійкості працівників ОВС. Наведено програму з формування психологічної стійкості працівників ОВС, запропоновано засоби моделювання під час різних занять конкретних ситуацій психологічно напруженої обстановки, наближених до реальних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні підходи до визначення психологічного змісту і структури управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 85-90., 2015) Барко, В. І.; Чекулаєв, М. А.; Barko, V. I.; Chekulaev, M. A.
    Розглянуто основні підходи до визначення психологічного змісту і структури управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ, пов’язаних зі специфікою діяльності міліції і змістом професійної ролі співробітників. На основі системного аналізу літературних джерел з проблеми запропоновано оригінальний підхід до дефініції і побудови структури управлінських здібностей керівників міліції, який базується на комплексному використанні діяльнісно-функціонального і структурно-психологічного критерію. Запропонована структура управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ може бути використана на практиці з метою діагностики і розвитку таких здібностей.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-психологічні підходи до забезпечення гендерної рівності в діяльності органів внутрішніх справ України
    (Право і безпека. - 2015. - № 1 (56). - С. 81-85., 2015) Барко, В. І.; Іванова, О. В.; Barko, V. I.; Ivanova, O. V.
    На основі теоретичного огляду ряду наукових праць та положень чинного законодавства визначено основні психологічні підходи до забезпечення гендерної рівності в діяльності органів внутрішніх справ України. Зазначено, що в умовах сьогодення ефективним засобом забезпечення гендерної рівності в органах внутрішніх справ є впровадження технології професійно-психологічного тренінгу в систему професійно-психологічної підготовки персоналу.
Сторінка видання : http://pb.univd.edu.ua/