Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/13

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 1995. - Виходить щоквартально. - ISSN 1999-5717.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні напрями вдосконалення адміністративно-правових та організаційних засад діяльності закладів вищої освіти МВС України, які готують поліцейських, з урахуванням вимог воєнного стану
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 2 (101), ч. 2. - С. 136-150, 2023) Бугайчук, К. Л.; Buhaichuk, K. L.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.
    Досліджено нормативно-правові й організаційні засади діяльності закладів вищої освіти системи МВС України, які готують поліцейських. На підставі проведеної роботи сформульовано концептуальні напрями подальшого вдосконалення діяльності цих закладів вищої освіти з урахуванням вимог воєнного стану. Основними сферами, які потребують відповідної оптимізації та трансформації, визначено: нормативно-правове забезпечення освітнього процесу та наукової діяльності, правове регулювання роботи психологічної служби, а також матеріально-технічного забезпечення проходження служби здобувачами вищої освіти; необхідність зміни галузевих стандартів вищої освіти та типових навчальних планів і освітніх програм підготовки поліцейських; покращення змісту спеціальних навчальних дисциплін; зміна підходів до формування кадрового складу.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні напрями вдосконалення нормативно-правового й організаційного забезпечення підготовки фахівців із вищою юридичною освітою в закладах вищої освіти системи МВС України
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 3 (98). – С. 89-102, 2022) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
    Досліджено нормативно-правові й організаційні засади реформування юридичної освіти на сучасному етапі розвитку держави. Проаналізовано остаточний зміст Концепції розвитку юридичної освіти, затвердженої Комітетом Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, та нові редакції стандартів вищої освіти за спеціальністю 081 «Право». На підставі проведеного дослідження сформульовано концептуальні напрями розвитку вищої юридичної освіти з урахуванням інтересів Міністерства внутрішніх справ України, а також наведено аргументи щодо збереження підготовки відповідних фахівців у закладах вищої освіти системи МВС України.
  • Ескіз
    Публікація
    Виклики реалізації гендерної політики в ЗВО сектору безпеки та оборони
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 23-30, 2020) Цукан, О. М.; Tsukan, O. M.; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Oksana Tsukan
    Розглянуто проблеми забезпечення принципів гендерної рівності в закладах вищої освіти сектору безпеки та оборони. Для формування гендерно нейтрального середовища надзвичайно важливим є забезпечення реалізації принципів гендерної рівності саме у силовому секторі держави. Цього можна досягти лише в разі використання комплексного підходу для рівних можливостей реалізації однакових прав жінками та чоловіками. Аналіз гендерних підходів, що використовуються у ЗВО зі специфічними умовами навчання на наприкладі Харківського національного університету внутрішніх справ, дав змогу рекомендувати для забезпечення комплексного підходу брати за основу кращі практики закордонного досвіду для прискорення темпів і підвищення якості виконання гендерних спрямувань в університеті.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки удосконалення та правового регулювання виховного процессу в закладах освіти МВС
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 17. - С. 161-167, 2002) Яровий, С. М.; Yarovyi, S. M.
    Розглянуто організаційна побудова системи навчально-виховного процесу відомчих закладів освіти, визначення цілей, завдань, функцій, принципів, методів, способів, прийомів і засобів формування особистості слухачів та курсантів у якості працівників органів внутрішніх справ. Зазначено, що все це здійснюється за допомогою відповідного правового регулювання. Рассмотрено организационное построение системы учебно-воспитательного процесса ведомственных учебных заведений, определение целей, задач, функций, принципов, методов, способов, приемов и средств формирования личности слушателей и курсантов в качестве работников органов внутренних дел. Отмечено, что все это осуществляется с помощью соответствующего правового регулирования. The organizational structure of the system of the educational process of departmental educational institutions, the definition of goals, objectives, functions, principles, methods, methods, techniques and means of forming the personality of students and cadets as employees of internal affairs bodies are considered. It is noted that all this is carried out with the help of appropriate legal regulation.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття та напрямки соціально-психологічного супроводження виховного процесу в закладах освіти МВС України
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. 18. - С. 510-513, 2002) Яровий, С. М.; Yarovyi, S. M.
    Визначено поняття соціально-психологічного забезпечення виховного процесу в закладах відомчої освіти як комплекс цілеспрямованих заходів спеціально уповноважених суб’єктів виховання слухачів та курсантів, спрямованих на системне формування їх психоемоційної стійкості, необхідної для виконання у подальшому певних оперативно-службових завдань. The concept of social and psychological support of the educational process in the institutions of departmental education is defined as a set of purposeful measures of specially authorized subjects of education students and cadets, aimed at the systematic formation of their psycho-emotional stability, necessary for the subsequent performance of certain operational tasks. Определено понятие социально-психологического обеспечения воспитательного процесса в учреждениях ведомственного образования как комплекс целенаправленных мероприятий специально уполномоченных субъектов воспитания слушателей и курсантов, направленных на системное формирование их психоэмоциональной устойчивости, необходимой для выполнения в дальнейшем определенных оперативно-служебных задач.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація правотворчості в сфері функціонування відомчих ліцеїв та профільних класів загальноосвітньої школи
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 19. - С. 159-163, 2002) Совгір, І. М.; Sovhir, I. M.
    Зазначено, що оптимізація нормативно-правового регулювання функціонування відомчих юридичних ліцеїв та профільних класів загальноосвітньої старшої школи матиме ознаки і властивості науковості лише у випадку врахування загальних тенденцій розвитку сучасної системи права і законодавства. Указано, что оптимизация нормативно-правового регулирования функционирования ведомственных юридических лицеев и профильных классов общеобразовательной старшей школы будет иметь признаки и свойства научности только в случае учета общих тенденций развития современной системы права и законодательства. It is indicated that the optimization of the legal regulation of departmental legal lyceums and specialized classes of general secondary schools will have the signs and properties of science only if the general trends in the development of the modern system of law and legislation are taken into account.
  • Ескіз
    Документ
    Службова дисципліна як складова навчання у вищих навчальних закладах системи МВС
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 267-273, 2007) Журба, О. В.; Zhurba, O. V.
    Підкреслено, що особливої уваги потребує процес навчання у вищих навчальних закладах системи МВС України як важливе джерело поповнення системи МВС кадровим потенціалом «вищого ґатунку», фахівцями-правоохоронцями. Зауважено, що навчання у вищих закладах системи МВС докорінно відрізняється від навчання цивільного спрямування. Надані рекомендації щодо поліпшення стану дисципліни. Подчеркнуто, что особого внимания требует процесс обучения в высших учебных заведениях системы МВД Украины как важный источник пополнения системы МВД кадровым потенциалом «высшего сорта», специалистами-правоохранителями. Отмечено, что обучение в высших учебных заведениях системы МВД в корне отличается от обучения гражданского направления. Даны рекомендации по улучшению состояния дисциплины. It was emphasized that the process of training at higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine requires special attention as an important source of replenishing the Ministry of Internal Affairs system with “top-grade” personnel potential and law enforcement specialists. It is noted that education at higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs system is fundamentally different from civilian education. Recommendations on improving the discipline are given.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми удосконалення викладання сучасної економічної теорії на основі інноваційних технологій навчання в контексті Болонського процессу
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2008. – Вип. 42 - С. 259-268, 2008) Пушкаренко, П. І.; Pushkarenko, P. I.
    Розглянуті питання удосконалення й модернізація навчального процесу, зокрема лекційних і семінарських занять, самостійної роботи та педагогічного контролю й оцінювання знань студентів на основі комплексного використання переваг як нової кредитно-модульної, так і традиційної системи навчання, що дозволить наблизити рівень та якість освіти до європейських стандартів підготовки конкурентноспроможних на світовому ринку фахівців. Рассмотрены вопросы усовершенствования и модернизации учебного процесса, в частности лекционных и семинарских занятий, самостоятельной работы и педагогического контроля и оценки знаний студентов на основе комплексного использования преимуществ как новой кредитно-модульной, так и традиционной системы обучения, что позволит приблизить уровень и качество образования к европейским стандартам подготовки конкурентоспособных на мировом рынке специалистов. Issues of improvement and modernization of educational process, including lectures and seminars, independent work and pedagogical control and assessment of students' knowledge are considered on the basis of integrated use of advantages of both new credit module and traditional system of education, which will bring the level and quality of education closer to European standards. training competitive in the world market of specialists.
  • Ескіз
    Документ
    Адаптація кредитно-модульної системи організації навчального процесу до заочної форми навчання
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 277-285, 2009) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
    Проаналізовано основні напрями адаптації кредитно-модульної системи організації навчального процесу до заочної форми навчання. Проанализированы основные направления адаптации кредитно-модульной системы организации учебного процесса к заочной форме обучения. Main directions of credit-module system adaptation of the training process organization to part-time studies are analyzed.
Сайт видання: http://visnyk.univd.edu.ua/