Цивільне право. Цивільно-процесуальне право (Civil Law. Civil and Procedure Law)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/142

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Виникнення та зміст права на захист комерційного (фірмового) найменування : автореф. дис.
    (Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2014) Кузьмінський, О. О.; Kuzminskiy, A. A.; Кузьминский, А. А.; Синегубов, О. В. - науковий керівник
    Дисертація містить комплексний аналіз теоретичних та практичних проблем виникнення та змісту права на захист комерційного (фірмового) найменування у цивільному праві України, визначення ефективності цивільно-правового регулювання відносин, пов’язаних з їх використанням, та розроблення обґрунтованих пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у сфері права інтелектуальної власності. Досліджено виникнення та розвиток правового регулювання відносин щодо використання права на комеpцiйне (фipмове) найменування, проведено детальний порівняльний аналіз категоpiй «фipмове найменування», «комеpцiйне найменування» та «найменування», встановлено співвідношення між ними, з’ясована їх правова природа та суб’єктивні права щодо них, особливості їх реалізації та захисту. Розкрито пiдстави виникнення пpава на захист комеpцiйного (фipмового) найменування, проаналізовано окремі види порушень права на комеpцiйне (фipмове) найменування. Визначено концептуальні положення щодо захисту суб’єктивного пpава на комеpцiйне (фipмове) найменування та досліджено загальні і спеціальні способи захисту пpава на комеpцiйне (фipмове) найменування. Розкрито зміст права на захист комеpцiйного (фipмового) найменування.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти співвідношення прав на комерційне найменування та торговельну марку
    (Право.ua. – 2014. – № 1. – С. 185-192, 2014) Кузьмінський, О. О.; Kuzminskyi, O. O.
    У статті розглянуто особливості співвідношення виключного майнового права на комерційне найменування та торговельну марку, як окремих засобів індивідуалізації суб’єктів цивільного обороту, товарів та послуг. Надано практичні рекомендації відносно можливих шляхів розв’язання колізій між приналежними різним особам правами на торговельну марку та комерційне найменування.