Філософія. Логіка (Philosophy. Logic)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/104
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ На пути к науке логики Моды 2?(От коммуникативного действия к практикам деконструкции в современном образовании : моногр. / под общ. ред. Е. В. Батаевой; Нар. укр. акад. – Харьков : Изд-во НУА, 2017. – С. 161-181, 2017) Тягло, А. В.; Tiaglo, O. V.; Тягло, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-1153Загальний стан і проблеми викладання логіки в університетах досліджено з огляду на підхід ГІббонса – Новотни. Експліковано основний зміст цього підходу і показано, що наразі наука логіки по суті відповідає "умовам Моди 1", тоді як перспективи її поступу полягають у адаптації до "умов Моди 2". Одним з моментів такої адаптації має бути контекстуалізація науки логіки, яка стосуватиметься не тільки процесу виробництва знань, а й почасти їх змісту та викладання.Документ Чи буде культура критичного мислення в новій українській школі?(Українська правда. – 2017. – 9 лют., 2017) Тягло, О. В.; Tiaglo, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-1153Проаналізовано два нові репрезентативні для України навчальні посібники з критичного мислення, призначені для старшокласників і вчителів.Документ Чи потрібне критичне мислення українській школі?(Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи : зб. ст. П’ятої міжнар. наук.-метод. конф. з медіаосвіти та медіаграмотності (м. Київ, 31 берез. - 1 квіт. 2017 р. ). – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2017. – С. 60-64, 2017) Тягло, О. В.; Tiaglo, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-1153Сьогодні в українській освіті й суспільстві загалом бракує необхідного розуміння природи критичного мислення та необхідності цілеспрямовано йому навчати. Тому розглянуто основні соціальні детермінанти навчання критичному мисленню, а також його природа в зв'язку з креативністю і турботливим мисленням як взаємо доповняльними складовими мислення вищого порядку.Документ Критичне мислення в дії, або досвід критичної рецензії(Постметодика. – 2017. – № 1 (126). – С. 8-13, 2017) Тягло, О. В.; Tiaglo, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-1153Проаналізовано два нові репрезентативні для України навчальні посібники з критичного мислення, призначені для старшокласників і вчителів. Продемонстровано, що їх авторам бракує знань з сучасної логіки і теорії аргументації, внаслідок чого у посібниках наявна низка істотних вад і помилок. На сучасному етапі попри широкий ентузіазм стосовно впровадження критичного мислення переважна більшість наших учителів і спеціалістів з педагогіки підготовлена до цього недостатньо. Тому формування культури критичного мислення в новій українській школі потребує, зокрема, залучення кваліфікованих експертів з логіки, теорії аргументації і споріднених дисциплін.