Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Адміністративні процедури загальних форм громадського контролю за діяльністю Національної поліції(Європейські перспективи. - 2016. - № 1. - С. 217-223, 2016) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.В статті розглянуто процедурні аспекти здійснення загальних форм громадського контролю за діяльністю Національної поліції України. Проаналізовано основні нормативно-правові акти, які регламентують порядок здійснення адміністративних процедур загальних форм громадського контролю за діяльністю Національної поліції.Документ Громадський контроль за діяльністю підрозділів Національної поліції: міжнародно-правовий аспект(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2017. – № 2. – С. 209-215, 2017) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.У статті вивчено становище основних міжнародних нормативно-правових актів, які визначають загальні принципи та порядок здійснення окремих форм громадського контролю за діяльністю органів поліції. Висвітлено закордонні моделі організації та забезпечення громадського контролю за діяльністю поліцейських органів. Виділено найбільш позитивний зарубіжний досвід та розглянуто можливі шляхи його імплементації у вітчизняну модель громадського контролю за діяльністю Національної поліції.Документ Система принципів громадського контролю за діяльністю Національної поліції(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2016. – № 4. – С. 214-221, 2016) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.У статті досліджено генезу принципів здійснення громадського контролю за діяльністю органів публічної влади. Проаналізовано та виділено правові, міжгалузеві, галузеві та інституційні засади здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції. На основі аналізу міжнародних нормативно-правових актів виділено міжнародні засади здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції. Сформовано систему принципів здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції.Документ Організаційні засади здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції та шляхи їх удосконалення(Європейські перспективи. - 2017. - № 1. - С. 233-237, 2017) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.У статті проаналізовано наукові підходи до трактування поняття «контроль», на основі яких виділено авторське розуміння «громадського контролю за діяльністю Національної поліції». Досліджено організаційно-правові засади здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції України. Звертається увага на найбільш важливі аспекти громадського контролю за діяльністю Національної поліції, які потребують удосконалення.Документ Контроль громадських об’єднань за діяльністю Національної поліції(Наше право. - 2017. - № 1. - С. 225-230, 2017) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.Розкрито зміст та специфіку правового статусу громадських об’єднань. Встановлено основні форми та методи здійснення громадськими об’єднаннями контролю за роботою всього правоохоронного сектору держави та поліції зокрема. Акцентовано увагу на ключових особливостях громадського контролю з боку громадських об’єднань за діяльністю Національної поліції.Документ Правові гарантії реалізації громадського контролю за діяльністю Національної поліції: зміст та види(Наше право. - 2018. - № 3. - С. 216-223, 2018) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.Стаття присвячена системному аналізу правових гарантій реалізації громадського контролю за діяльністю Національної поліції. Надано характеристику категорій «гарантії» та «юридичні гарантії». Досліджено положення основних нормативно-правових актів, які окреслюють перелік та розкривають зміст основних гарантій реалізації громадського контролю за діяльністю поліції. В результаті автор приходить висновку, що незважаючи на подібний зміст правових гарантій реалізації громадського контролю за діяльністю поліції, кожна з них має власну специфіку як нормативного закріплення, так і їх втілення. В свою чергу їх спільна сутність дозволила провести класифікацію таких гарантій з метою висвітлення їх загального змісту. Зокрема, запропоновано виокремити чотири види правових гарантій реалізації громадського контролю за діяльністю Національної поліції: 1) декларативні; 2) забезпечувальні; 3) матеріально-технічні; 4) деліктні.Документ Контроль з боку громадян, іноземців, осіб без громадянства за діяльністю Національної поліції(Європейські перспективи. - 2017. - № 4. - С. 116-120, 2017) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.Проаналізовано основні форми громадського контролю громадян, іноземців та осіб без громадянства за діяльністю Національної поліції. Визначено сутність та зміст звернень, запитів на отримання публічної інформації, дій направлених на виявлення та протидію корупції, а також право на звернення в суд, як найбільш значимих та дієвих засобів та заходів громадського контролю за діяльністю Національної поліції з боку людини. Встановлено ключові особливості громадського контролю, що реалізується громадянами, іноземцями та особами без громадянства за роботою Національної поліції.Документ Критерії оцінювання ефективності здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції(Європейські перспективи. - 2017. - №3. - С. 229-233, 2017) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.Проаналізовано існуючі підходи до визначення сутності та змісту критеріїв оцінки ефективності контролю у різних сферах суспільного життя. Констатована недосконалість положень чинного законодавства, яке регулює діяльність Національної поліції України, зокрема в частині відсутності критеріїв оцінки ефективності здійснення громадського контролю за діяльністю правоохоронного відомства. Запропоновано авторське бачення щодо переліку та змісту індикаторів, які слід вважати критеріями оцінювання ефективності здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції.Документ Проблеми класифікації громадського контролю за діяльністю Національної поліції(Право.ua. - 2018. - № 3. - С. 220-225, 2018) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.Проаналізовано підходи вчених до класифікації загально юридичної категорії «контролю». Представлено основні наукові погляди щодо видів громадського контролю за діяльністю органів державної влади. Сформовано та представлено новий концептуальний підхід до проблеми класифікації громадського контролю за діяльністю поліції та виділено основні різновиди цього контролю, а саме: 1) контроль з боку громадян, іноземців та осіб без громадянства; 2) контроль з боку громадських об’єднань; 3) контроль спеціалізованих громадських суб’єктів; 4) внутрішньовідомчий громадський контроль.Документ Правові засади здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції(Право.ua. - 2016. - № 3. - С. 216-224, 2016) Василенко, В. М.; Vasylenko, V. M.Надано системний аналіз правових положень здійснення громадського контролю за діяльністю Національної поліції України. Вивчено положення основних нормативно-правових актів, які регламентують загальні засади та порядок здійснення окремих форм громадського контролю за діяльністю Національної поліції. Наголошено, що адміністративно-правові норми, як складова правових засад громадського контролю, відіграють ключове значення щодо його здійснення за діяльністю Національної поліції, що проявляється у: беззаперечно більшій їх кількості (закріплені у законах, підзаконних та, зокрема, відомчих нормативно-правових актах); формуванні засад практичної реалізації громадського контролю за діяльністю Національної поліції; встановлені особливостей втілення громадського контролю безпосередньо по відношенню до Національної поліції як на законодавчому, так і відомчому рівнях правового регулювання; існуванні адміністративно-деліктних норм як прояву гарантування реалізації окремих форм громадського контролю.