Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Адміністративно-правові форми та методи забезпечення територіальної оборони Національною гвардією України(Наше право. - 2021. - № 2. - С. 235-239, 2021) Мартинюк, А. В.; Martyniuk, A. V.З’ясовано, що адміністративно-правові форми забезпечення територіальної оборони Національною гвардією України – це врегульовані нормами адміністративного права зовнішні прояви дій і заходів, що здійснюються даним суб’єктом задля реалізації цілей і завдань територіальної оборони. В свою чергу адміністративно-правові методи забезпечення територіальної оборони Нацгвардії являють собою сукупність способів і прийомів здійснення цього забезпечення. Узагальнено, що, як суб’єкт адміністративно-правового механізму забезпечення територіальної оборони, Національна гвардія України має у своєму розпорядженні цілу низку правових і неправових форм діяльності, в межах яких вона реалізує себе і як правоохоронний орган, і як оборонної діяльності. Існуючі адміністративно-правові форми участі Національної гвардії України у забезпеченні територіальній обороні у поєднанні із методами переконання та примусу дозволяють цьому органу держави впливати на систему зазначеної оброни як на нормативно-правовому, так і на організаційно-управлінському та культурному рівнях.Документ Правотворчість, як важлива адміністративно-правова форма забезпечення територіальної оборони Національною гвардією України(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 9 черв. 2023 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 72-74, 2023) Мартинюк, А. В.; Martyniuk, A. V.Наголошено, що Національна гвардія України, в особі її компетентних органів і посадових осіб, хоча безпосередньо і не приймають законів, втім мають можливість впливати на зміст положень законодавчих і підзаконних (зокрема відомчих) нормативно-правових актів через: здійснення законопроєктної роботи, аналізу стану правозастосовної практики у відповідній сфері і підготовки у зв’язку із цим відповідних пропозицій та рекомендацій щодо внесення змін і доповнень до чинного законодавства з питань територіальної оборони.