Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Український парламент у системі сектору безпеки й оборони(Європейські перспективи. - 2018. - № 1. - С. 39-44, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Розглянуті повноваження Українського парламенту у сфері забезпечення безпеки і оборони держави. Охарактеризовані функції та методи діяльності парламенту – Верховної Ради України в сфері забезпечення національної безпеки і оборони. Досліджені повноваження Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони, показана його структура та перелік питань, віднесених до його компетенції, наголошено на необхідності завершення реформування сектора безпеки і оборони. Сектор безпеки і оборони визначено як сукупність державних органів та організацій, які покликані гарантувати безпеку особи, суспільства і держави.Документ Загальна характеристика адміністративно-правового статусу суб’єктів сектора безпеки і оборони(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2018. - Вип. 5. - С. 67-71, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.В статті надано розуміння системи суб’єктів сектора безпеки і оборони та надано їх класифікацію. Визначено поняття та розкрито основні елементи адміністративно-правового статусу суб’єкта сектора безпеки і оборони. Доведено, що систему суб’єктів сектора безпеки і оборони об’єднує мета і ціль функціонування – забезпечення національної безпеки.Документ Адміністративно-правове забезпечення діяльності сектору безпеки і оборони України : автореферат дисертації(Дніпро, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.; Бандурка, О. М. - науковий консультантУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми щодо визначення сутності й особливостей адміністративно-правового забезпечення сектору безпеки і оборони України, з’ясування кола публічно-правових відносин, які виникають у процесі цього регулювання; на цій основі вироблено відповідну концепцію, а також пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення зазначених засад. У дослідженні викладено сучасне розуміння адміністративно-правових засад функціонування сектору безпеки і оборони України. Доведено, що відносини, пов’язані з державним регулюванням сектору безпеки і оборони, є предметом адміністративного права, оскільки виникають між суб’єктами публічної влади, регламентуються адміністративно-правими нормами і мають управлінський, правоохоронний та публічно-сервісний характер. З’ясовано, що адміністративно-правові основи функціонування сектору безпеки і оборони реалізуються як форма державної політики та реальних дій держави, спрямованих на забезпечення національної безпеки, визначення політичних, соціальних, правових та фінансово-економічних основ діяльності суб`єктів сектору безпеки і оборони. Особливу увагу приділено розкриттю організації діяльності загальних та спеціальних суб’єктів забезпечення сектору безпеки і оборони України. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на перспективи реформування сектору безпеки і оборони України.Документ Адміністративно-правові повноваження Президента України як суб`єкта забезпечення національної безпеки й оборони(Право.ua. - 2017. - № 3. - С. 34-40, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov , S. P.У статті розглянуті адміністративно-правові повноваження Президента України в сфері забезпечення національної безпеки і оборони, проаналізовані положення Конституції України та інших законодавчих актів, регламентуючих статус Президента України, як глави держави, гаранта державного суверенітету і територіальної цілісності України, додержання Конституції України, захисту прав і свобод людини і громадянина. Аргументована необхідність розширити адміністративноправові повноваження з питань управління всіма військовими формуваннями держави в надзвичайних ситуаціях.Документ Удосконалення сектора безпеки і оборони у сфері обороноздатності України(Наше право. - 2018. - № 1. - С. 60-64, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Розглянуто питання правового регулювання сектора безпеки і оборони, зокрема, у сфері обороноздатності України. Підкреслено, що вирішуючи проблеми забезпечення національної безпеки, Україна має, насамперед, розраховувати на власні сили, одночасно посилюючи співробітництво з західноєвропейськими партнерами – членами НАТО та Сполученими Штатами Америки. Діяльність держави щодо сталого розвитку обороноздатності та напрямків діяльності, що забезпечують національну безпеку, має носити постійний і комплексний характер, враховуючи, що національній безпеці становлять не тільки військові загрози, а й невійськові загрози, такі як громадянські загрози, тероризм, організована злочинність, нелегальна міграція, тіньова економіка, незаконне поширення вогнепальної зброї і боєприпасів. Запропоновано зосередитись на зебезпеченні здатності суб`єктів сектора безпеки і сучасної оборони до виконання властивих їм функцій у сучасних умовах, удосконаленні систем публічного адміністрування у сфері оборони, завершення реформування військового будівництва.Документ Деструктивні фактори в сфері безпеки і оборони та шляхи їх усунення адміністративно-правовими заходами(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - № 6, т. 4. - С. 321-325, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Виокремлено та досліджено деструктивні фактори в системі сектора безпеки і оборони. Доведено, що адміністративно-правові заходи усунення деструктивних факторів у системі сектора безпеки і оборони мають бути спрямовані на їх виявлення шляхом аналізу результатів діяльності, на здійснення контролю, перевірок та оцінки стану суб’єктів безпеки і оборони.Документ Методологія та методи дослідження адміністративно-правових засад сектора безпеки і оборони України(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 263-268, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.В статті доведено, що методологія дослідження адміністративно-правових засад діяльності сектора безпеки і оборони – це концептуальний план і мета дослідження, виклад змісту і практичне застосування методів і прийомів пізнання процесів і явищ, що відбуваються в адміністративно-правовому забезпеченні функціонування сектору безпеки і оборони. Звернуто увагу, що методологія дослідження адміністративно-правових засад діяльності сектору безпеки і оборони України дозволяє визначити способи здобуття наукових знань про стан сектора безпеки і оборони, провести дослідження адміністративно-правового статусу суб’єктів сектора безпеки і оборони, забезпечити всебічність інформації щодо адміністративно-правового регулювання функціонування системи сектора безпеки і оборони, розглянути перспективи реформування сектору безпеки і оборони, розробити шляхи подолання деструктивних явищ в сфері безпеки і оборони адміністративно-правовими заходами.