Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Деякі питання публічного адміністрування суб’єктів сектору безпеки України(Прикарпатський юридичний вісник. - 2022. - Вип. 6 (47). - С. 115-119, 2022) Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Визначено поняття сектору безпеки та його суб’єктів. Установлено ознаки та види публічного адміністрування сектору безпеки України. Акцентовано увагу на необхідності розробки у сфері публічного адміністрування сектору безпеки України нового законодавчого регулювання стосовно розвитку воєнної, державної, економічної, громадської‚ інформаційної, екологічної, кібербезпеки‚ енергетичної безпеки, яке б визначило шляхи й інструменти її реалізації‚ було спрямовано на протидію наявним і прогнозованим загрозам національній безпеці та національним інтересам України. Вказано на значення сектору безпеки України як однієї із складових держави. Виділено провідну роль суб’єктів публічно-правової діяльності у забезпеченні національної безпеки.Документ Класифікація та правова характеристика адміністративних режимів у секторі безпеки України(Юридичний науковий електронний журнал. - 2023. - № 3. - С. 347-349, 2023) Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Визначено, що у секторі безпеки України існує ряд адміністративних режимів, які використовуються для забезпечення безпеки населення, територіальної цілісності, економіки та інших аспектів суспільного життя. Класифікація та правова характеристика цих адміністративних режимів є важливим елементом розуміння системи забезпечення національної безпеки в Україні. Проведено аналіз та надано правову характеристику категорії адміністративний режим, в контексті його пов’язаності із сектором безпеки України, а також висвітлено особливості впровадження та реалізації адміністративних режимів. Проаналізовано основні проблеми, які стосуються правового регулювання використання адміністративних режимів, а також розглянуті конкретні приклади їх подолання та усунення.Документ Функціональні складові адміністрування сектору безпеки України(Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2023. - № 3(61). - С. 34-41, 2023) Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Визначено поняття сектору безпеки, його суб’єктів та функціональних складових. Встановлено, що «управління сектору безпеки» - це діяльність уповноважених органів, що спрямована на досягнення конкретних завдань за допомогою управлінських методів, форм, способів і функцій, а також громадськості, які реалізують державну політики у сфері забезпечення національної безпеки. З’ясовано функціональні складові адміністрування сектору безпеки. Акцентовано увагу на потребі вдосконалення участі суспільства у сфері розвитку публічного адміністрування в секторі безпеки України, а саме: створення умов, як організаційних, так і правових для участі громадськості у формуванні й реалізації державної політики з питань національної безпеки, створення умов для здійснення громадського контролю за діяльністю складників сектору безпеки й оборони. Вказано на необхідність прийняття нормативного – правового акту, якай би регламентував налагодження взаємодії між функціональними складовими сектору безпеки і оборони у межах реалізації завдань із забезпечення оборони держави. На сектор безпеки і оборони України покладаються завдання, зв’язані з реалізацією оборонної функції держави. Функціональними складовими сектору безпеки і оборони України є: сили безпеки, сили оборони, оборонно-промисловий комплекс, громадяни та громадські об’єднання, які добровільно беруть участь у забезпеченні національної безпеки.Документ Принципи адміністративно-правового регулювання сектору безпеки держави(Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. - 2022. - № 6. - С. 182-186, 2022) Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Підкреслено, що поняття безпеки є комплексним та багатоаспектним, і полягає фактично в попередженні або усуненні різного роду загроз як зовнішнього, так і внутрішнього характеру. Запропоновано під принципами адміністративно-правового регулювання розуміти основоположні та керівні засади добросовісного виконання дій суб’єктами, які входять до сектору безпеки та оборони покладених на них завдань, спрямованих на захист інтересів держави від реальних та потенційних загроз. Надано авторське визначення принципів адміністративно-правового регулювання, зокрема, забезпечення інтересів держави, участі громадян у формуванні та забезпеченні державної безпеки, а також урахування європейських стандартів при формуванні адміністративно-правового регулю-вання сектору безпеки. Наголошено, що доцільним для забезпечення безпеки держави та відвернення потенційних вторгнень у майбутньому доцільним є також виокремлення принципу пріоритетності у розвитку потужного оборонно-промислового комплексу за рахунок замкнутого циклу виробництва за прикладом Ізраїлю.Документ Адміністративно-правові характеристики механізму взаємодії у секторі безпеки держави(Юридичний вісник. - 2022. - № 5. - С. 154-169, 2022) Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Проаналізовано адміністративно-правові характеристики механізму взаємодії різних суб’єктів у секторі безпеки держави (органів державної влади, сил безпеки та оборони, правоохоронних органів, неурядових організацій, інститутів громадянського суспільства та населення). Виявлено переваги та недоліки у різних аспектах співпраці між різними структурами та інститутами, встановлено існуючі сфери, рівні, галузі взаємодії у секторі безпеки та оборони. Визначено особливості співпраці національних органів та міжнародних інституцій у контексті євроінтеграційних процесів в Україні та забезпечення національної та міжнародної безпекової політики.Документ Зміст адміністративно-правового регулювання діяльності суб’єктів публічного адміністрування у секторі безпеки України(Право та державне управління. - 2021. - № 4. - С. 39-44, 2021) Шаповал, Р. В.; Shapoval, R. V.; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Проаналізовано публічне адміністрування сектору безпеки України, а саме наведена нормативно-правова база, що регулює роботу публічної адміністрації в межах діяльності сектору безпеки та охорони України, а також відповідний перелік суб’єктів, які є відповідальними за таку роботу. Розкрито питання адміністративно-правового регулювання, зокрема запропоновано його авторську дефініцію. Виділено зміст адміністративно-правового регулювання діяльності суб’єктів публічного адміністрування у секторі безпеки України. The public administration of the security sector of Ukraine is analyzed, namely the normative-legal base regulating the work of public administration within activities of the security and protection sector of Ukraine, as well as the relevant list of entities responsible for such work. The issue of administrative and legal issues is revealed regulation, in particular its author's definition is offered. The content of administrative and legal regulation of the activities of public administration entities in the security sector of Ukraine is highlighted. Проанализировано публичное администрирование сектора безопасности Украины, а именно приведена нормативно-правовая база, регулирующая работу публичной администрации в пределах деятельности сектора безопасности и охраны Украины, а также соответствующий перечень субъектов, ответственных за такую работу. Раскрыты вопросы административно-правового регулирование, в частности предложена его авторская дефиниция. Выделено содержание административно-правового регулирования деятельности субъектов публичного администрирования в секторе безопасности Украины.Документ Адміністративне право України. Загальна частина у схемах : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2019. – 236 с., 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Глушкова, Д. Г.; Glushkovа, D. G.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Лобова, Ю. К.; Lobova, Yu. K.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Токарева, К. О.; Токарева, К. О.; Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито зміст норм загальної частини адміністративного права України: сутність публічного адміністрування, його принципи; предмет, метод, принципи і систему адміністративного права; систему суб’єктів адміністративного права; публічну службу та iнше. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.