Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Виконання адміністративних актів: новації прийнятого Закону «Про адміністративну процедуру»(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Юридичні науки. – 2022. – Т. 33 (72), № 3. - С. 38-44, 2022) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.Визначено сутність виконання адміністративних актів, особливості його законодавчого регулювання у прийнятому Законі України «Про адміністративну процедуру». Проаналізовано розуміння поняття адміністративного акта в літературі та законодавстві, виділено його властивості. Виконання адміністративного акта визначено як здійснення, реалізація прийнятого рішення, яке у ньому викладено.Документ Щодо розвитку теорії адміністративних актів у прийнятому Законі України «Про адміністративну процедуру»(Стан та перспективи розвитку адміністративного права України : матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (м. Одеса, 28 жовт. 2022 р.). – Одеса: ОДУВС, 2022. – С. 124-127, 2022) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Визначено значний вплив положеннь Закону України «Про адміністративну процедуру» на формування нової доктрини адміністративного права, у тому числі на розвиток теорії адміністративних актів.Документ Адміністративно-правовий режим воєнного стану, введеного в Україні у звʼязку з московською військовою агресією(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2022. - Вип. 3. - С. 100-106, 2022) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.Визначено поняття та зміст адміністративно-правового режиму воєнного стану, введеного в Україні у звʼязку з московською військовою агресією. Цей режим розуміється як надзвичайний, спеціальний, обмежувальний, загальнодержавний, тимчасовий порядок адміністративно-правового регулювання, що створює бажаний стан публічного управління через запровадження його особливих структур, інструментів та процедур, а також особливого порядку реалізації прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб на період дії такого стану. Охарактеризовано складові адміністративно-правовового режиму воєнного стану, введеного в Україні у звʼязку з московською військовою агресією, які становлять його зміст: 1) встановлення особливого порядку організації та діяльності субʼєктів публічного управління – органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, спрямованої на забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави; 2) визначення обсягу і меж тимчасового обмеження та особливого порядку реалізації прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб; 3) визначення видів та порядку реалізації заходів правового режиму воєнного стану.Документ Проблеми адміністративного судочинства в Україні в умовах проведення судової реформи(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 135-137, 2017) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Цебинога, В. Ю.; Tsebinoga, V. Yu.Визначено, що при здійсненні адміністративного судочинства виникає ціла низка проблем: перевантаженість судів справами, незакінчена судова реформа, незакінчений конкурс на посади суддів, а також проблеми визначення юрисдикції. Для вирішення вказаних проблем необхідно в першу чергу завершити реформу судової системи, покращити роботу суддівського документообігу, удосконалення організації та діяльності суду, а також покращення правової культури суддівського корпусу при виконанні ними своїх обов’язків.Документ Відповідальність за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2021. - Вип. 4. – С. 162-170, 2021) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Досліджено стан законодавства, яким встановлено відповідальність за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією, його особливості та шляхи удосконалення.Документ Адміністративно-превентивні заходи забезпечення безпеки дорожнього руху Національною поліцією України(Підприємництво, господарство і право. – 2021. – № 4. – С. 189-194, 2021) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Актуальність статті полягає в тому, що виконання поліцією покладених на неї обов’язків спрямоване на підтримання законності й правопорядку в державі. Однією зі складових частин правопорядку є забезпечення безпеки дорожнього руху, адже дотримання водіями правил безпеки під час керування автомобілем дає змогу запобігти травматизму та пошкодження майна учасників дорожнього руху. Поліція уповноважена вживати різних заходів для забезпечення безпеки дорожнього руху, зокрема адміністративно-превентивних, тому вивчення специфіки та підстав вжиття адміністративно-превентивних заходів забезпечення безпеки дорожнього руху є актуальним. Статтю присвячено вивченню правового регулювання адміністративних превентивних заходів забезпечення безпеки дорожнього руху Національною поліцією України. Досліджено такі превентивні заходи, як зупинка та огляд транспортного засобу, обмеження пересування транспортного засобу. Визначено, що адміністративно-превентивні заходи забезпечення безпеки дорожнього руху – це встановлені нормами законодавства адміністративно-правові засоби впливу на учасників дорожнього руху, які застосовуються працівниками поліції у встановленому порядку для попередження дорожньо-транспортних пригод та запобігання травматизму. Ознаки таких заходів полягають у тому, що вони застосовуються працівниками поліції від імені держави, а для їх застосування мають бути підстави, передбачені законодавством, порядок застосування превентивних поліцейських заходів встановлений законом. Запропоновані зміни до законодавчих актів, які регулюють вжиття адміністративно-превентивних заходів у сфері безпеки дорожнього руху. Зроблено висновок, що превентивними поліцейськими заходами у сфері забезпечення дорожнього руху є зупинка транспортного засобу, вимога залишити місце та обмеження доступу до визначеної території, обмеження пересування транспортного засобу, застосування технічних приладів і технічних засобів, що мають функції відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, перевірка документів та опитування особи.Документ Административные взыскания, ограничивающие личную свободу граждан, и их реализация(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2015. – № 4/2 (Aprilie). – P. 42-47, 2015) Комзюк, Н. А.; Komziuk, M. A.; Комзюк, М. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Исследована необходимость внесения изменений и дополнений в административное законодательство Украины для обеспечения защиты прав и свобод граждан в порядке применения таких административных взысканий, как административный арест и лишения права управления транспортными средствами. The necessity of making changes and additions to the administrative legislation of Ukraine to ensure the protection of the rights and freedoms of citizens in the application of such administrative penalties as administrative arrest and deprivation of the right to drive vehicles has been investigated. Досліджено необхідність внесення змін і доповнень до адміністративного законодавства України для забезпечення захисту прав і свобод громадян в порядку застосування таких адміністративних стягнень, як адміністративний арешт і позбавлення права керування транспортними засобами.Документ Поняття, зміст, види та форми обмеження особистої свободи громадян за адміністративним правом(Європейські перспективи. - 2015. - № 1. - С. 52-58, 2015) Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Доведено, що правове обмеження є головним інструментом, здатним забезпечити організованість життя, нормальне функціонування всього суспільного організму, дієвість соціального управління. На підставі аналізу понять «правові обмеження» та «обмеження права (свободи)» сформульовано поняття «обмеження особистої свободи громадян за адміністративним правом», та виокремлено основні ознаки таких обмежень.