Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Стан дослідження проблеми захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 6 (96). - С. 78-87, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВизначено стан дослідження проблем захисту об’єктів критичної інфраструктури, що дозволило виявити питання, яким увага була приділена найменшим чином, а також комплексно визначити рівень наукового опрацювання даної сфери суспільних відносин, що повинно позитивно вплинути на всесторонність представленого наукового дослідження, а також сформувати напрямки можливих подальших наукових пошуків у даній сфері. Проаналізовано наукові дослідження, які так чи інакше торкалися або ж повинні були торкатися проблематики захисту об’єктів критичної інфраструктури, об’єктом яких виступали суспільні відносини в сфері забезпечення захисту інформаційної безпеки держави або окремого регіону.Документ Some aspects of information treatment in order to ensure proper protection of critical infrastructure objects in Ukraine(The European dimension of modern legal science : Scientific monograph. – Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. – P. 99-121, 2022) Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВиділено ключові напрями процесу обробки інформації під час адміністративно-правового регулювання захисту об’єктів критичної інфраструктури. Аналіз зазначених напрямків дозволив визначити проблемні питання щодо поводження з інформацією під час адміністративно-правового регулювання захисту об’єктів критичної інфраструктури: відсутність налагодженої взаємодії суб’єктів такого забезпечення; паспортизація лише частини об’єктів критичної інфраструктури; труднощі із збалансованим дотриманням принципів гласності та конфіденційності захисту об’єктів критичної інфраструктури під час поширення інформації про зміст такого захисту; відсутність єдиного механізму встановлення категорії критичності об’єкта критичної інфраструктури з подальшою його ідентифікацією. У зв’язку з цим аргументовано доцільність створення спеціалізованої інформаційно-телекомунікаційної системи захисту об’єктів критичної інфраструктури, а також впровадження механізму паспортизації всіх без винятку таких об’єктів.Документ Поняття та зміст правового статусу державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 1 (91). - С. 127-135, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗ’ясовано поняття, сутність і зміст правового статусу взагалі й державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури зокрема. Сутність повноважень державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури визначено як закріплене на нормативно-правовому рівні органічне та нерозривне поєднання їх суб’єктивних прав та юридичних обов’язків. Зазначено, що правовим статусом державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури є закріплена на нормативно-правовому рівні сукупність повноважень таких суб’єктів і гарантійїх реалізації,які вказують на їх місце серед інших суб’єктів, особливості їх діяльності та міру відповідальності за відхилення від норм поведінки, які закріплені у межах даних суспільних відносин правовими нормами.Документ Мета захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 5 (95). - С. 64-71, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗазначено, що правильне формування мети захисту об’єктів критичної інфраструктури дозволить спрогнозувати належний вектор розвитку даних суспільних відносин, підвищити ефективність діяльності їх суб’єктів. Проаналізовано етимологічні, семантичні, філософські підходи до тлумачення категорії «мета». Розглянуто позиції вчених-правознавців до трактування терміну «мета». Підкреслено, що в якості мети захисту об’єктів критичної інфраструктури слід розглядати забезпечення їх безперебійного та стійкого функціонування.Документ Завдання захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні: поняття, зміст і співвідношення з метою(Прикарпатський юридичний вісник. - 2018. - Вип. 2 (23), т. 4. - С. 157-161, 2018) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XНаголошено, що категорії «мета» та «завдання» є взаємопов’язаними й у межах однорідних суспільних відносин, в тому числі з приводу захисту об’єктів критичної інфраструктури обумовлюють один одного. Проаналізовано етимологічні та семантичні підходи до тлумачення категорії «завдання». Запропоновано авторське визначення завдань захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні. Зокрема, під останніми слід розуміти визначену в законодавстві сукупність напрямків діяльності уповноважених суб’єктів, спрямованих на забезпечення стану захищеності об’єктів критичної інфраструктури, що полягає в їх безперебійному та стійкому функціонуванні. Підкреслено, що відбувається змішування мети та завдань такої діяльності. Наведено перелік завдань захисту об’єктів критичної інфраструктури.Документ Адміністративно-правове регулювання функціонування механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – Vol. 1, № 3 (31). – P. 252-257, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗдійснено аналіз наукових підходів до трактування категорії "адміністративно-правове регулювання". Визначено та надано характеристику адміністративно-правовому регулюванню функціонування механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні. Наголошено, що окрему й найчисельнішу групу нормативно-правових актів, на основі яких здійснюється правове забезпечення функціонування механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури, становлять акти підзаконного характеру.Документ Особливості адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. - Вип. 6, т. 1. – С. 183-187, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XПроаналізовано наукові підходи до трактування терміна «адміністративна відповідальність». Встановлено низку особливостей щодо адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері захисту об’єктів критичної інфраструктури.Документ Роль громадськості як суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Право та державне управління. - 2020. - № 4. - С. 71-77, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗ'ясовано, що під громадськістю як суб’єктом захисту об’єктів критичної інфраструктури слід розуміти визначену в положеннях нормативно-правових актів сукупність громадян України, їх об’єднань, громадських рад, а також недержавних підприємств, установ та організацій, які, реалізуючи свій правовий статус, здійснюють діяльність, спрямовану на забезпечення стану захищеності об’єктів критичної інфраструктури.Документ Форми та методи захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Juris Europensis Scientia. – 2020. – Вип. 3. – С. 99-103, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗдійснено аналіз наукових підходів до трактування категорій «форма» та «метод», а також визначення форм і методів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні.Документ Адміністративне право України. Загальна частина у схемах : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2019. – 236 с., 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Глушкова, Д. Г.; Glushkovа, D. G.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Лобова, Ю. К.; Lobova, Yu. K.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Токарева, К. О.; Токарева, К. О.; Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито зміст норм загальної частини адміністративного права України: сутність публічного адміністрування, його принципи; предмет, метод, принципи і систему адміністративного права; систему суб’єктів адміністративного права; публічну службу та iнше. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.