Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та призначення координації між суб’єктами забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні
    (Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2022 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2022. - С. 114-115, 2022) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.
    Узагальнено, що координація між суб’єктами забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні представляє собою діяльність, що реалізується спеціально уповноваженим суб’єктом з метою забезпечення належної та ефективної спільної роботи органів державної влади у відповідній сфері.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття та особливості забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні
    (Наше право. - 2022. - № 2. - С. 256-260, 2022) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.
    Встановлено, що цивільний захист – це сукупність суспільно-правових відносин, які виникають між спеціально уповноваженими органами державної влади, а також іншими юридичними та фізичними особами, з питань протидії, запобігання надзвичайним ситуаціям та небезпечним подіям, подолання їх наслідків, що передбачає реалізацію спеціальних організаційних, інженерно-технічних, санітарно-гігієнічних, протиепідемічних та інших передбачених законодавством заходів. Аргументовано, що цивільний захист – це комплексна та досить складна, структурована категорія, зміст якої розкривається через суспільно-правові відносини, що виникають між окремими спеціально уповноваженими державними та недержавними інституціями. Предметом таких відносин є надзвичайні ситуації та небезпечні події – явища об’єктивної дійсності, які несуть шкідливі наслідки для суспільства. Забезпечення цивільного захисту в межах регіонів нашої держави характеризується рядом ознак, серед яких: 1) регулювання суспільно-правових відносин цивільного захисту здійснюється великою кількістю нормативно-правових актів різної юридичної сили, особливе місце серед яких належить підзаконним та локальним актам; 2) цивільний захист в рамках регіону реалізується на основі загальної державної політики у відповідній сфері; 3) забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні передбачає обов’язкове врахування індивідуальних ознак та характеристик відповідного регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні
    (Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2023. - № 4(26). - С. 42-48, 2023) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.
    Стаття присвячена дослідженню принципів забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні, які визначено як сукупність вихідних основ, базових ідей, які визначають порядок правового регулювання, а також організації та практичної реалізації заходів цивільного захисту на території певного регіону. Відмічено, що законність – це основоположна ідея забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні. Аргументовано, що окрім законності, до принципів забезпечення цивільного захисту на територіальному рівні також доцільно віднести наступні принципи: системності та безперервності; рівності та одноманітності забезпечення цивільного захисту в межах території регіону; партнерства суб’єктів забезпечення публічної безпеки та порядку; еволюційності; науковості.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-правові форми забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні
    (Європейські перспективи. - 2024. - № 2. - С. 280-285, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.
    Встановлено, що адміністративно-правові форми забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні найбільш доцільно розуміти як зовнішній прояв практичної діяльності спеціально уповноважених суб’єктів, яка спрямована на створення сприятливих правових, організаційних, управлінських, економічних та інших умов для функціонування даного інституту в рамках певного регіону. До вказаних форм віднесено: нормотворчість, видання індивідуальних адміністративно-правових актів, координація, укладення адміністративних договорів, вчинення організаційних та матеріально-технічних дій. Аргументовано, що нормотворчість, як форма забезпечення цивільного захисту на регіональному рівнів, полягає у тому, що за її допомогою спеціально уповноважені суб’єкти в межах своєї компетенції можуть приймати нормативно-правові акти, положення яких формують правове поле їх діяльності та реалізації функцій та завдань. Саме через нормотворчу діяльність вбачається можливим закріпити правовий порядок та особливості реалізації завдань забезпечення цивільного захисту в межах регіону за відповідними напрямами.