Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність процедур прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України(Держава та регіони. Серія: Право. – 2023. – № 4 (82). – С. 268-275, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Доведено, що процедури прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України різняться залежно від того: 1) хто ініціює розгляд справи; 2) яка мета є бажаною до досягнення при його прийнятті; 3) правовими наслідками прийнятого рішення; 4) ступенем та способом втручання в правові відносини. Втім основний критерій для їхньої диференціації – джерело ініціативи, адже визначає не лише характер, мету та особливості її проведення, а і юридичну значимість цього процесу з формальної та юридичної сторін. Зокрема при заявному типі означених процедур, як правило, задовольняється потреба у здійснені правоохоронного обслуговування, яке з-поміж необхідності забезпечення приватного інтересу базується на потребі реалізації встановленого режиму функціонування конкретних правовідносин, що формують сферу суспільних відносин посиленої охорони. Водночас втручальний тип процедур прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України об’єктивує необхідність активної участі поліцейських у процесах забезпечення громадського порядку і безпеки у спосіб запобігання потенційним порушенням, виявлення та припинення протиправних дій задля попередження їхнього виникнення у майбутньому. Уточнено, що процедури прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України як правило мають втручальний характер, адже стосуються ситуацій, коли поліція проявляє свої функціональні обов’язки на підставі спеціальних повноважень (наприклад, під час проведення патрулювання здійснюється перевірка документів особи, опитування особи, поверхнева перевірка і огляд чи зупинення транспортного засобу в результаті якого може бути складено постанову про адміністративне правопорушення як різновид адміністративного акту) або з метою виконання законодавчих приписів у рамках інших процедурних етапів реалізації своєї діяльності.Документ Особливості процедур укладання адміністративних договорів у сфері превентивної діяльності Національної поліції України(Право та державне управління. - 2023. - № 4. - С. 322-329, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Розкрито особливості процедур укладання адміністративних договорів у сфері превентивної діяльності Національної поліції України та визначено їх значення для забезпечення громадського порядку та безпеки.Документ Поняття та ознаки адміністративно-правових інструментів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. – 2023. – № 6. - С. 148-153, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Сформовано поняття та визначено ознаки адміністративно-правових інструментів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України на підставі теоретико-правового аналізу категорії «інструменти діяльності публічної адміністрації». Під адміністративно-правовими інструментами здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України запропоновано розуміти комплекс засобів (заходів) в межах здійснення зовнішньої адміністративної діяльності Національної поліції, які реалізуються на підставах та в порядку, визначеному адміністративно-правовими нормами в межах законодавчо визначених повноважень органів та підрозділів поліції за допомогою яких досягається виконання визначених перед Національною поліцією України завдань щодо здійснення превентивної діяльності.Документ Адміністративно-правові інструменти здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.; Джафарова, О. В. - науковий керівникУ дисертаційному дослідженні наведено узагальнення існуючих теоретичних положень та практики правозастосування щодо визначення поняття, змісту, особливостей адміністративно-правових інструментів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією. Запропоновано слушні напрацювання, запровадження яких надасть можливість покращити практику правозастосування в цій сфері.