Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
718 результатів
Результати пошуку
Публікація Структурні елементи адміністративної процесуальної правосуб’єктності(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2016. - Вип. 2(2). - С. 32-35, 2016) Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Марина ДжафароваСтаттю присвячено дослідження категорії адміністративної процесуальної правосуб’єктності, її поняттю, структурі, значенню та ролі в адміністративному судочинстві України. Автором проаналізовано ряд наукових підходів щодо визначення обсягу категорії "адміністративна процесуальна правосуб’єктність", досліджено її правову природу.Документ Рівні адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні(Європейські перспективи. - 2018. - №3. - С. 241-246, 2018) Соколовський, А. С.; Sokolovskyi, A. S.У статті наголошено на тому, що дослідження рівнів адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні обумовлені необхідністю зміцнення правової бази, забезпечення національної безпеки, ефективного управління міграційними потоками, захисту прав і свобод як громадян України, так і самих мігрантів, а також гармонізації українського законодавства з міжнародними стандартами та угодами. Зазначено, що розуміння сутності рівнів адміністративно-правової протидії допомагає у розробці комплексної та цілеспрямованої стратегії протидії нелегальній міграції. Чітке визначення рівнів дозволяє оцінити ефективність різних заходів та політик на різних етапах їх реалізації. Дослідження рівнів адміністративно-правової протидії нелегальній міграції сприяє гармонізації українського законодавства з міжнародними стандартами та угодами. Визначено, що адміністративно-правова протидія нелегальній міграції в Україні є багатоплановою та комплексною, потребує постійного вдосконалення та адаптації до нових викликів і умов. З огляду на це даний процес реалізується на декількох рівнях, кожен з яких має свою специфіку та завдання. Основні рівні включають державний, регіональний і місцевий. На державному рівні здійснюється стратегічне планування та координація зусиль усіх органів влади у сфері протидії нелегальній міграції. На регіональному рівні здійснюється реалізація державної міграційної політики в областях та інших адміністративно-територіальних одиницях України. На місцевому рівні здійснюється безпосереднє виконання заходів щодо протидії нелегальній міграції в містах, районах та громадах. Основні заходи включають забезпечення публічного порядку, роботу органів і підрозділів поліції щодо виявлення та затримання нелегальних мігрантів, моніторинг місць можливого перебування нелегальних мігрантів, таких як ринки, будівельні майданчики тощо.Публікація Охорона лісового фонду як об’єкт адміністративно-правового регулювання(Наше право. - 2017. - № 4. - С. 53-59, 2017) Небрат, О. О.; Nebrat, O. O.; Яценко, В. П.; Yatsenko, V. P.; Валентина ЯценкоУ статті розглянуто сучасний стан механізму адміністративно-правового регулювання охорони лісового фонду в Україні. Сформовано основні чинники, що впливають на дану діяльність. Визначено види та правовий стан суб’єктів у зазначеній сфері. Окреслено основні напрямки вдосконалення нормативно-правових актів щодо здійснення контролю у сфері ведення лісового господарства.Документ Військовий гарнізон як об’єкт адміністративно-правового регулювання(Наше право. - 2017. - № 4. - С. 76-81, 2017) Остапенко, І. О.; Ostapenko, I. O.У статті з’ясовано поняття структури військового гарнізону, охарактеризована організаційно-управлінська система керівництва гарнізоном. Також визначено загальногарнізонні заходи за участю військових частин гарнізону, з’ясовані основні завдання адміністративно-правових структур гарнізону та розглянуто суть управлінської діяльності в гарнізоні у розрізі функціонування окремих складових гарнізону: військових частин, установ, організацій.Публікація Досвід провідних країн Європи щодо здійснення контролю за якістю вищої освіти(Наше право. - 2017. - № 4. - С. 244-249, 2017) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Владислав НевядовськийУ статті, спираючись на аналіз наукових поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених, узагальнено позитивний досвід країн Європи (Франції та Німеччини) щодо здійснення контролю за якістю вищої освіти. Опрацьовано можливості застосування відповідного досвіду у вітчизняні реалії. Аргументовано, що використання в українському освітньому просторі зазначених аспектів зарубіжного досвіду щодо контролю за якістю вищої освіти, має позитивно позначитися на ефективності національного механізму контролю за якістю вищої освіти у цілому.Документ До питання поняття адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні(Наше право. - 2017. - № 4. - С. 255-260, 2017) Соколовський, А. С.; Sokolovskyi, A. S.У статті наголошено на тому, що адміністративно-правова протидія нелегальній міграції в Україні є складним і багатогранним процесом, який вимагає постійного вдосконалення та адаптації до нових викликів. Адміністративно-правова протидія нелегальній міграції в Україні включає комплекс заходів, спрямованих на попередження, виявлення, припинення та усунення незаконної міграції на території країни. Це сукупність правових норм, адміністративних процедур та дій державних органів, спрямованих на захист національної безпеки, підтримання суспільного порядку та дотримання міграційного законодавства. Зазначено, що основні аспекти адміністративно-правової протидії нелегальній міграції в Україні включають законодавчу базу, організаційні та контрольні заходи, співпрацю з іншими країнами та міжнародними організаціями, застосування санкцій та відповідальності, а також профілактичні заходи. Встановлено, адміністративно-правова протидія нелегальній міграції в Україні охоплює комплексні заходи, які базуються на різних аспектах, що дозволяє ефективно підходити до проблеми та розробляти стратегії для її подолання. Кожен з цих аспектів відіграє важливу роль у створенні цілісної системи протидії нелегальній міграції. Адміністративно-правова протидія нелегальній міграції є складовою частиною загальної системи безпеки та правопорядку в Україні. Вона спрямована на захист національних інтересів, забезпечення дотримання правового режиму на території держави та міжнародних зобов’язань України.Документ Адміністративно-правові засади діяльності Державної судової адміністрації України : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2010) Красноборов, О. В.; Krasnoborov, O. V.; Джафарова, О. В. - науковий керівникДисертація присвячена комплексному дослідженню адміністративно-правових засад діяльності Державної судової адміністрації України. З’ясовано місце Державної судової адміністрації України в системі органів виконавчої влади та проаналізовано закономірності її історико-правового становлення й розвитку. Визначено правовий статус, форми та методи діяльності Державної судової адміністрації України. Досліджуються основні напрямки діяльності Держаної судової адміністрації України щодо організаційного забезпечення суду. На підставі вивчення закордонного досвіду організаційного забезпечення діяльності суддів окреслено перспективні напрямки та можливості адаптування їх до існуючої системи забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції. Обґрунтовано науково-теоретичні висновки та практичні пропозиції, спрямовані на удосконалення чинного законодавства щодо адміністративно-правових засад діяльності Державної судової адміністрації України.Документ Адміністративно-правові засади діяльності прокуратури в системі державних органів : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2011) Логоша, В. В.; Lohosha, V. V.; Бандурка, О. М. - науковий керівник;Дисертацію присвячено дослідженню теоретичних та практичних проблем адміністративноправових засад діяльності прокуратури в системі державних органів. Визначено місце прокуратури в системі органів державної влади. З’ясовано сутність, зміст та особливості адміністративної юрисдикції прокуратури. Охарактеризовано адміністративно-правовий статус прокуратури та визначено його елементний склад. Проаналізовано сутність функцій і завдань, форм і принципів діяльності органів прокуратури. Розглянуто особливості правового регулювання та практику участі прокуратура у різних видах адміністративно-юрисдикційних проваджень. Сформульовані конкретні пропозиції щодо внесення змін та доповнень до нормативноправових актів з досліджуваних питань.Документ Адміністративно-правові засади фізичної підготовки у правоохоронних органах : автореферат дисертації(Тернопіль, 2017) Ковальов, І. М.; Kovalov, I. M.; Шатрава, С. О. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правових засад фізичної підготовки у правоохоронних органах. В роботі досліджено фізичну підготовку у правоохоронних органах як складову фізичної культури і спорту та предмет адміністративно-правового регулювання. Це дало змогу сформулювати ознаки фізичної підготовки в правоохоронних органах та визначити коло адміністративно-правових відносин, які виникають з приводу організації та здійснення останньої. Окреслено систему правоохоронних органів, що є суб’єктами сфери фізичної культури і спорту, проаналізовано їх повноваження та надано характеристику їх адміністративноправовому статусу. Охарактеризовано нормативно-правове регулювання фізичної підготовки у правоохоронних органах, встановлено його недоліки та шляхи удосконалення та визначено основні напрямки фізичної підготовки у правоохоронних органах. Особливу увагу приділено адміністративно-правовому регулюванню організації та здійснення фізичної підготовки у правоохоронних органах. Сформульовано пріоритетні напрями розвитку адміністративно-правового регулювання організації та здійснення фізичної підготовки в правоохоронних органах, запропоновано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства України, яке стосується цих питань.Документ Адміністративно-правовий статус Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України: поняття, зміст та структура(Юридичний науковий електронний журнал. - 2014. - № 6. - С. 86-89, 2014) Бєляков, Р. Г.; Bieliakov, R. H.У статті адміністративно-правовий статус Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України розглянуто як правову категорію, що характеризує її місце в системі МВС України, визначає межі діяльності її посадових осіб щодо інших суб’єктів правовідносин у сфері боротьби з кіберзлочинністю. Структуру адміністративно-правового статусу Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України запропоновано розглядати у вигляді взаємозалежних та взаємодіючих елементів, об’єднаних у такі блоки: 1) цільовий; 2) структурно-організаційний; 3) компетенційний; 4) відповідальність.