Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Публікація Удосконалення взаємодії та координації суб’єктів здійснення контролю за якістю вищої освіти в Україні(Людина, суспільство, держава: актуальні питання правового регулювання взаємодії: тези доп. учасників. наук.-практ. конф. (м. Київ, 10 груд. 2020 р.). -Київ: НДІ СБППФБ, 2020. - С. 6-7, 2020) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Владислав НевядовськийПідкреслено, що на сьогодні означені аспекти організації та функціонування механізму контролю за якістю вищої освіти мають досить поверхневу регламентацію. Наголошено на необхідність визначити концептуальні засади взаємодії та координації суб’єктів контролю за якістю освіти та розробити на їх підставі відповідний порядок, в якому передбачити принципи та завдання взаємодії і координації, форми та напрямки її здійснення, її суб’єктний склад.Документ До характеристики завдань взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності(Актуальні проблеми криміналістичного та експертного забезпечення діяльності правоохоронних органів та суду в Україні : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав. 2021 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2021. - С. 105-107, 2021) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.Розглянуто завдання, які є характерними для взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності. Їх вирішення дозволить забезпечити досягненню кінцевої мети відповідної спільної діяльності.Документ Адміністративно-правове забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.; Музичук, О. М. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у тому, щоб визначити сутність та особливості адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також на основі узагальнення позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду розробити пропозиції та рекомендації, спрямовані на вдосконалення адміністративного законодавства, що регулює відповідні правовідносини. Визначаються методологічні засади забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також характеризується адміністративно-правовий механізм забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні. Визначаються напрями удосконалення адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні.Документ Межі взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2022 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2022. - С. 53-55, 2022) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.Наголошено, що межі взаємодії, що розглядається, можуть бути охарактеризовані як врегульовані адміністративно-правовими актами певні повноваження та компетенція органів публічного адміністрування, а також права і обов’язки суб’єктів підприємницької діяльності, що втілюються у взаємовідносинах між ними.Документ Адміністративно-правове забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні : автореферат дисертації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.; Музичук, О. М. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у тому, щоб визначити сутність та особливості адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також на основі узагальнення позитивного вітчизняного та зарубіжного досвіду розробити пропозиції та рекомендації, спрямовані на вдосконалення адміністративного законодавства, що регулює відповідні правовідносини. Визначаються методологічні засади забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні, а також характеризується адміністративно-правовий механізм забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні. Визначаються напрями удосконалення адміністративно-правового забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні в Україні.Документ Підтримка та довіра як основа взаємодії поліції та громадських інститутів під час режиму воєнного стану(Вісник Національної академії правових наук України. - 2024. - № 3. - С. 74-84, 2024) Новіченко, А. В.; Novichenko, A. V.У статті досліджено та охарактеризовано питання забезпечення громадського порядку, який має важливе значення для будь-якої держави з однієї простої причини – якщо немає правопорядку, то зникає сама держава як організація суспільства. Тому ці питання завжди були актуальними та їм постійно приділялася пильна увага з боку вчених та практиків. Проаналізоване проведене реформування правоохоронних органів України, яке започатковане до початку російської агресії, мало на меті встановлення тісної взаємодії поліції з інституціями громадянського суспільства, що формуються в країні, та громадянами з метою забезпечення правопорядку. Поліція під час здійснення своєї діяльності має забезпечувати суспільну довіру до себе та підтримку громадян. Тільки за наявності довіри та підтримки з боку громадських інститутів до діяльності правоохоронних органів можна говорити про партнерство між цими суб’єктами, яке направлено на попередження, припинення кримінальних правопорушень та забезпечення правопорядку. Після повномасштабного вторгнення збройних сил Російської Федерації на територію України до функцій поліції в мирний час додалася значна кількість додаткових обов’язків, таких як розслідування військових злочинів росіян, мародерства, оборони держави, допомога біженцям, участь в евакуації тощо. У перші дні війни міста й села покидало дуже багато громадян, що призвело до колапсів на дорогах, але поліція всіляко забезпечувала безпеку дорожнього руху, тисячі поліцейських дбали про охорону громадського порядку, безпеку об’єктів, здійснювали супроводження вантажів та інші завдання, які виконують поліцейські до цього часу. Здійснено конкретизацію факторів, які підтверджують необхідність забезпечувати довіру до поліції з боку суспільства, представлено першорядні напрямки, орієнтовані на підвищення рівня довіри суспільства до поліції, які мають реалізовуватися спільними зусиллями, а також із залученням засобів масової інформації не залежно від правового режиму, в яких діє поліція.Публікація Адміністртивно-правові форми взаємодії суб’єктів забезпечення національної безпеки(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24 трав. 2024 р.). – Суми: СФ ХНУВС, 2024. – С. 114-116, 2024) Ващенко, С. С.; Vashchenko, S. S.; Fikret, S. G.; Світлана ВащенкоРозглянуто питання взаємодії суб’єктів забезпечення національної безпеки, що потребує належного правового врегулювання з урахуванням наукових доробок у цій сфері та позитивного національного та міжнародного досвіду охорони державного суверенітету та територіальної цілісності.Публікація Система суб’єктів організації взаємодії поліції з громадськістю в умовах воєнного стану(Наше право. - 2023. - № 4. - С. 244-251, 2023) Найда, В. О.; Naida, V. O.; Віталій НайдаУ статті наголошено на тому, що в ході аналізу процесу взаємодії поліції з громадськістю важливим є виокремлення тих основних суб’єктів, які приводять цей процес у рух, підтримуючи його системність та різноплановість, а також його динамічний розвиток. Зазначено, що під суб’єктами організації взаємодії поліції з громадськістю доречно розуміти органи публічної влади (посадових осіб) та інститути громадянського суспільства, які є незалежними та політично неупередженими та спрямовують свою суспільно-корисну та законну діяльність на надання послуг населенню із широким та взаємовигідним залученням до такої діяльності представників поліції та громадськості на засадах партнерства.Публікація Адміністративно-правові засади взаємодії Служби безпеки України з іншими суб’єктами сектору безпеки і оборони щодо забезпечення прав людини(Наше право. - 2024. - № 1. - С. 58-63, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; Ігор Артеменко; Джафарова Олена В'ячеславівнаРозглянуто діяльність Служби безпеки України з питань взаємодії з багатьма суб’єктами сектору безпеки й оборони, що становить фундамент внутрішньої і зовнішньої безпеки в країні. Наголошено, шляхом співпраці з ДБР, НПУ, МВС, ЗСУ, Міністерством оборони України та іншими органами державної влади, ця спецслужба забезпечує захист прав і свобод людини і громадянина, яка спрямована на недопущення терактів всередині країни, виявлення зрадників та агентів впливу в органах державної влади, розслідування воєнних злочинів росії, а також злочинів, що посягають на національну безпеку, на запобігання диверсійній діяльності шляхом проведення превентивних заходів у напрямку захисту міграційного законодавства і виявлення його порушників. Надано рекомендації, спрямовані на усунення недоліків або прогалин.Документ Вдосконалення взаємодії і координації між суб’єктами протидії корупції в Україні(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 9 черв. 2023 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 50-52, 2023) Гречко, О. В.; Hrechko, O. V.Стверджено, що забезпечення ефективної співпраці між усіма рівнями влади, антикорупційними та правоохоронними органами, громадськістю й міжнародними партнерами є важливою передумовою для досягнення значущих результатів у подоланні корупції. Підвищення прозорості, обмін інформацією та взаємодія всіх зацікавлених сторін грають важливу роль у формуванні системи, що ефективно протидіє корупції, забезпечуючи кращий контроль і запобігання корупційним схемам.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »