Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
455 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 455
Публікація Світова політика правового врегулювання використання автоматизованих транспортних засобів(Право.ua. - 2024. - № 3. - С. 329-336, 2024) Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Завальний Михайло ВолодимировичРозвиток новітніх технологій у сфері автоматизації транспортних засобів потребує переосмислення правових засад регламентації діяльності у сфері виробництва, управління автоматизованими та автономними транспортними засобами та відповідальності за порушення правил дорожньої безпеки при управлінні такими транспортними засобами. Автоматизовані системи водіння є новою технологією, яка суттєво змінить транспортну галузь через зменшення залучення людей до керування транспортними засобами. Запровадження автономних транспортних засобів може значно підвищити безпеку дорожнього руху, збільшити мобільність і зменшити кількість аварій на дорогах. В статті здійснено огляд світової практики до правового врегулювання використання автоматизованих транспортних засобів, відповідальності та політики безпеки в усьому світі. Відзначено, що уряди країн світу ще утримуються від впровадження кардинальних заходів для заохочення розвитку автономних транспортних засобів. Замість прийняття законів, пов’язаних з автоматизованими транспортними засобами, більшість країн розробили або сформували лише керівні принципи в цій сфері.Публікація Особливості законодавчого регулювання адміністративної відповідальності за порушення громадського порядку в Україні: аналіз нових підходів Національної поліції України(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 64-67, 2024) Макарова, О. П.; Makarova, O. P.; Михайловська, О. О.; Mykhailovska, O. O.; Olena MakarovaПідкреслено важливість комплексного підходу до законодавчого регулювання адміністративної відповідальності за порушення громадського порядку в Україні. Оновлення правової бази та нові підходи Національної поліції до забезпечення правопорядку відображають прагнення держави адаптувати правозастосування до сучасних суспільних викликів та міжнародних стандартів. Розширення правових механізмів, що спрямовані на захист громадського порядку, підвищення прозорості дій правоохоронних органів та впровадження превентивних заходів сприяють формуванню більш ефективної системи забезпечення безпеки.Публікація Мобілізація та бронювання працівників критично важливих підприємств: правові конфлікти та деліктні ризики(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 61-64, 2024) Довгань, О. І.; Dovhan, O. I.; Олена ДовганьНадано аналіз правових конфліктів, що виникають у процесі бронювання працівників від мобілізації, а також деліктних ризиків, які пов'язані з можливими порушеннями законодавчих норм в цій сфері.Документ Аналіз змін у законодавстві України щодо адміністративної відповідальності: нові виклики та перспективи розвитку(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С 54-57, 2024) Звірянський, Г. В.; Zvirianskyi, H. V.Підкреслено, що майбутнє розвитку системи адміністративної відповідальності в Україні пов’язане з подальшим удосконаленням правових норм та їх впровадженням на практиці, що має забезпечити стабільний правопорядок та відповідність міжнародним стандартам у сфері правозастосування.Публікація Адміністративна відповідальність за поширювання неправдивих чуток у соціальних мережах(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 50-51, 2024) Пабат, О. В.; Pabat, O. V.; Пабат Олександр ВасильовичВідмічено основні проблеми притягнення до адміністративна відповідальність за поширювання неправдивих чуток у соціальних мережах в умовах російської збройної агресії проти України. Поширення недостовірної інформації здатне викликати серйозні наслідки для суспільства. Це може спричинити паніку серед людей, порушення громадського порядку та створити небезпечні ситуації, що становлять загрозу для життя.Публікація Деякі шляхи вдосконалення проблемних аспектів адміністративно-деліктного права України(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 45-47, 2024) Кириченко, О. Ю.; Kyrychenko, O. Yu.; Кириченко Ольга ЮріївнаНагололшено, що процес реформування інституту адміністративної відповідальності повинен сконцентрувати у собі комплекс заходів, що будуть поєднувати як оновлення адміністративно - деліктного законодавства, так і перегляд відповідних концептуальних засад вказаної правової доктрини.Публікація Роль міжнародних стандартів у розвитку теорії адміністративно-деліктного права(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 43-45, 2024) Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; Іванцов ВолодимирВідзначено, що роль міжнародних стандартів у розвитку теорії адміністративно-деліктного права є багатогранною та надзвичайно важливою. Вони не тільки сприяють гармонізації національних правових систем, але й забезпечують захист прав людини на високому рівні, що відповідає вимогам сучасного правового суспільства. Впровадження цих стандартів дозволяє зробити правові механізми більш прозорими, ефективними та справедливими, що є невід'ємною складовою правової держави.Публікація Проблемні питання реалізації інституту адміністративної відповідальності неповнолітніх та перспективи його вдосконалення(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 33-37, 2024) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук Ірина ДмитрівнаПідкреслено, що законодавець не тільки не уникає втручання у вирішення теоретичних проблем щодо визначення інституту адміністративної відповідальності неповнолітніх, але, при цьому, формулює положення КУпАП так, що породжує нові теоретичні проблеми. Система заходів впливу на повнолітнього повинна бути спрямована саме на неповнолітню особу, мати здатність впливати на її поведінку, виховувати її в дусі поваги і не порушення закону. І якщо захід забезпечення провадження не виконує свою виховну роль, і неповнолітній знову повертається до протиправної поведінки, то не має сенсу в його застосуванні.Публікація Проблеми та перспективи нормативно-правового забезпечення провадження у справах про адміністративні проступки в діяльності Національної поліції України(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 30-33, 2024) Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; Hryhorii DzhahupovСтверджено, що нормативно-правове забезпечення адміністративного провадження у діяльності Національної поліції України потребує комплексного вдосконалення для підвищення його ефективності та відповідності сучасним викликам. Існуючі проблеми, пов'язані з неузгодженістю законодавства, недостатньою регламентацією прав осіб у процесі адміністративного провадження та обмеженою професійною підготовкою поліцейських, впливають на якість правозастосування і призводять до правових колізій.Документ Особливості адміністративної відповідальності благодійних організацій в Україні(Актуальні проблеми адміністративно-деліктного права України : матеріали круглого столу (м. Вінниця, 30 жовт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 25-27, 2024) Попова, Л. М.; Popova, L. M.; Павліченко, Я. Р.; Pavlichenko, Ya. R.Зазначено, що незважаючи на злагоджену роботу благодійних організацій у тяжкий для країни час, необхідно удосконалити правову базу, що регламентує діяльність благодійних організацій, зокрема слід посилити відповідальність за порушення законодавства у сфері благодійництва, де пріоритетними повинні стати прозорість, публічність та звітність.