Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Превентивні заходи в діяльності Служби безпеки України щодо забезпечення прав і свобод людини(Право.ua. - 2024. - № 1. - С. 49-53, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; Сергій Шатрава; Джафарова Олена В'ячеславівнаРозглянуто адміністративно-правове забезпечення прав і свобод людини та громадянина при здійсненні превентивних заходів у контексті діяльності Служби безпеки України через призму сучасних викликів та динамічних змін у суспільстві та політиці. Наголошено, що завдяки проведенню превентивних заходів працівникам Служби безпеки України вдається запобігти багатьом неправомірним посяганням на життя, здоров’я та права людини і громадянина, а також на національну безпеку всередині країни. Для підвищення ефективності таких заходів Служба безпеки України потребує впорядкування законодавчої бази у сфері проведення контррозвідувальної діяльності. Превентивні заходи, що використовуються працівниками Служби безпеки України, мусять знайти своє відображення у вигляді змін та доповнень до Закону України «Про Службу безпеки України» та інших нормативно правових актів, та мають бути обмежені вичерпним їх переліком та порядком застосування. Доведено необхідність окреслити підстави та процесуальні особливості їх застосування, з метою недопущення можливості для зловживань. Звернуто увагу на необхідність здійснення заходів щодо перетворення Служби безпеки України на спецслужбу Європейського зразка полягає в позбавленні її підслідності злочинів, що не мають відношення до захисту національної безпеки, а також декларування антитерористичної, розвідувальної та контррозвідувальної діяльності як пріоритетних напрямків діяльності для Служби безпеки України.Документ Верховенство права та законність як ключові принципи взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 9 черв. 2023 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 11-13, 2023) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.Зазначено, що верховенство права та законність – це дві ключові засади, які лежать в основі здійснення будь-якої діяльності. Їх зміст передбачає, що в процесі взаємодії органи публічного адміністрування та суб’єкти господарської діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства, а також інших соціальних регуляторів, як-то: норми моралі, етики, правові звичаї, тощо.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні : дисертація(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.; Моргунов, О. А. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні. Розкрито методологічні засади такої взаємодії, визначено її поняття та особливості. Окреслено коло принципів та завдань зазначеної взаємодії; надано характеристику її правових засад та встановлено місце серед них адміністративно-правового регулювання. Охарактеризовано адміністративно-правовий механізм взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні, зокрема виокремлено її напрямки, розкрито рівні та межі, встановлено систему адміністративно-правових форм та методів зазначеної взаємодії. Сформульовано напрями вдосконалення адміністративно-правового забезпечення взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні, у тому числі шляхом використання позитивного зарубіжного досвіду такої взаємодії.Документ Принципи взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності(Право.ua. - 2017. - № 2. - С. 238-243, 2017) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.У статті обґрунтована доцільність принципи взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності поділити на дві групи: загальні та спеціальні. Виокремлено та надано характеристику наступним спеціальним принципам взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності: безперервності; спільності інтересів; інформованості; партнерства; спрощення та раціоналізація процедур; стимулювання; прозорості; плановості; взаємної відповідальності.Документ Розвиток адміністративно-правового законодавства в частині реалізації державної регіональної політики у сфері вищої освіти в умовах децентралізації(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2016. - Вип. 3, т. 1. - С. 165-169., 2016) Нижник, О. С.; Nyzhnyk, O. S.Окреслено базові підходи щодо розуміння терміну "децентралізація", які мають місце в законодавстві та наукової літератури. Здійснено аналіз кращих практик впровадження децентралізації в частині реалізації державної регіональної політики у сфері вищої освіти в зарубіжних країнах. Виокремлено моделі політики децентралізації в частині реалізації державної регіональної політики у сфері вищої освіти .Публікація Зміст і значення реалізації правових норм у контексті правозастосовної діяльності органів публічної адміністрації(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 12-15, 2017) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Сергій ГусаровРозглянуто питання співвідношення понять «реалізація правових норм» і «застосування норм права» як споріднених категорій в діяльності органів публічної адміністрації. Наголошено, що правозастосовна діяльність характеризується комплексністю свого правореалізаційного змісту, оскільки вона об’єднує в собі всі інші форми реалізації права.