Адміністративне право та процес (Administrative Law and Procedure)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/107
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Місце норм адміністративного права в системі правового регулювання професійної підготовки працівників Національної поліції України(Право та державне управління. - 2022. - № 3. - С. 346-351, 2022) Діденко, В. В.; Didenko, V. V.Охарактеризовано правове регулювання професійної підготовки працівників Національної поліції України та встановлено місце в ньому норм адміністративної галузі права. Визначено, що ключове місце в системі правового регулювання професійної підготовки працівників Національної поліції України відводиться саме нормам адміністративної галузі права, адже саме за їх допомогою: по-перше, визначається правовий статус Національної поліції, її завдання та функції, що в свою чергу обумовлює напрямку та специфіку підготовки поліцейських; по-друге, закріплюються правові основи функціонування суб’єктів, які уповноважені здійснювати підготовку, досліджуваної категорії правоохоронців; по-третє, розкриваються організаційні засади підготовки поліцейських; по-четверте, встановлюються ключові гарантії для осіб, які проходять підготовку у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання.Документ Адміністративно-правове забезпечення професійної Підготовки працівників Національної поліції України : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Діденко, В. В.; Didenko, V. V.; Пузанова, Т. А. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та розкриттю особливостей адміністративно-правового забезпечення професійної підготовки працівників Національної поліції України, а також розробленню рекомендацій та пропозицій спрямованих на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері.Документ До проблеми імплементації зарубіжного досвіду професійної підготовки поліцейських в українські правові реалії(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2023. - Вип. 5. - С. 102-107, 2023) Діденко, В. В.; Didenko, V. V.Узагальнено найбільш позитивний зарубіжний досвід у сфері професійної підготовки поліцейських та можливості його імплементації в українські правові реалії. Наголошено, що в Україні, на прикладі провідних країн Європи, необхідно запровадити інститут професійної підготовки керівників. Констатовано, що доцільною є монополізація сектору професійної підготовки поліцейських шляхом наділення правом формувати професійні поліцейські кадри виключно спеціалізовані навчальні установи. Зроблено висновок, що важливою є зміна моделі професійної підготовки поліцейських, яка має прямо впливати на службову кар’єру.Публікація Щодо врегулювання питання оцінювання діяльності службовців Державного бюро розслідування України(Європейські перспективи. - 2024. - № 1. - С. 26-31, 2024) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Сергій ГусаровУ статті проаналізовано правові підходи до визначення поняття «оцінювання» та проведено його порівняльну характеристику з атестацією, надано авторське визначення оцінювання службовців Державного бюро розслідувань. Окрему увагу приділено визначенню ознак та принципів проведення оцінювання службовців ДБР. Визначено, що якісний склад ДБР має формуватися високо фаховими кадровими підрозділами, насамперед, ще на початку добору на посади. У зв’язку з цим мають бути розроблені чіткі вимоги до претендентів на конкретні посади стану. Зауважено, що заходи оцінювання не завжди досягають поставленої мети, оскільки часто досить важко визначити особистий вклад конкретного службовця за певним напрямком діяльності, тому виникає потреба в ретельній деталізації оцінювання службовців ДБР. Зроблено висновок, що оцінювання має відбуватися не лише за професіональним, чітким та своєчасним виконанням поставлених перед службовцем завдань. Окрему увагу слід приділити таким факторам, як: дисциплінованість, доброчесність, дотримання етичних норм, вміння співпрацювати в команді, комунікабельність тощо. Наголошено, що для наповнення кадрового резерву також необхідно звертати увагу на вміння приймати швидкі та раціональні рішення в екстрених ситуаціях, вміння згуртовувати людей, почуття особистої відповідальності.