Користувач: Krut Katherina
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Krut Katherina
7 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Публікація Дотримання прав іноземців та осіб без громадянства в місцях несвободи в умовах пандемії(Юридичний науковий електронний журнал. - 2024. - № 1. - С. 536-538, 2024) Крут, К. О.; Krut, K. O.; Krut KatherinaРозглянуто питання про пункти тимчасового тримання іноземців та осіб без громадянства, а саме порушення іх прав в умовах пандемії. На сьогодні можна констатувати нову хвилю гострої респіраторної хвороби COVID-19. У світі занепокоєні зростанням захворюванності, особливо це стосується місць несвободи іноземців та осіб без громадянства. Велика кількість іноземців та осіб без громадянства стають носіями цього вірусу. Україна не є виключенням, на території якої знаходяться три установи тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, в яких зростає кількість хворих. Неналежні умови тримання, незадовільне медичне обслуговування, а також високий відсоток хронічних захворювань серед утримуваних – є підґрунтям для швидкого поширення COVID-19, що може призвести до тяжких наслідків для життя та здоров’я. Зазначено такі заходи, які спростують діяльність співробітників місць несвободи та попередять можливость нових випадків захворюваності та порушень прав та свобод іноземців та осіб без громадянства. Зокрема, Державній міграційній службі потрібно забезпечити контроль за виконанням комплексу заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 та забезпечити контроль за розробленням та впровадженням локальних алгоритмів дій у разі виникнення підозри на наявність в окремої особи коронавірусу COVID-19. У місцях не свободи, де перебувають іноземці та особи без громадянтсва забезпечити наявність тестів для виявлення захворювань на COVID-19 та розробити порядок збору та дезінфекції використаних засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри, тимчасове їх зберігання та утилізацію згідно з вимогами чинного законодавства. Запропоновано розробити можливість звільнення з місць несвободи захворюваних на COVID-19. Крім цього подоланню розповсюдженню COVID-19 у місцях несвободи необхідна синергія між профільними органами державної влади, правозахисної спільноти (міжнародними організаціями з охорони здоров'я та організаціями із захисту прав мігрантів) та громадськості (громадський контроль за належними умовами перебування іноземців та осіб без громадянства). Однак слід пом'ятати, що окрім пандемії, в нашій державі продовжуються масові терористичні обстріли з боку держави-агресора, та заподіюється явна загроза життю та здоров'ю іноземцям та особам без громадянтсва, які перебувають у місцях не свободи неподалік від лінії фронту.Публікація Міграційна ситуація в Україні у період воєнного стану(Russia-Ukraine War: Consequences for the World: Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference(Dnipro, Ukraine, February 1-2, 2024). - Dnipro, 2024. - P. 78-80, 2024) Крут, К. О.; Krut, K. O.; Krut KatherinaЗазначено, що міграційні процеси в Україні під час воєнного стану негативно вплинули на всі сфери життєдіяльності суспільства. В глобальному сенсі це може призвести до міграційно-демографічної кризи у майбутньому та знищення українського генофонду. Необхідно враховувати процеси переміщення українців та їх наслідки при розробці національних та місцевих програм та реалізації державної політики.Публікація Адміністративно-правова відповідальність батьків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання малолітніх дітей(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 113-115, 2024) Крут, К. О.; Krut, K. O.; Krut KatherinaНаголошено, що адміністративна відповідальність батьків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання малолітніх та неповнолітніх дітей має нести виховний вплив саме на батьків. Констатовано, що життєві обставини бувають різні, тому запропоновано ввести поправки до санкції статті 184 КУпАП, а саме розширити види стягнень в залежності від причин та обставин.Публікація Правове регулювання адміністративних послуг (у схемах) : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 120 с., 2021) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; Крут, К. О.; Krut, K. O.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Valerii Sokurenko; Krut Katherina; Оксана Брусакова; Володимир Іванович Стреляний; Сокуренко, В. В.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито процедури надання адміністративних послуг посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розкрито теоретичні та практичні аспекти проблематики адміністративних послуг з акцентом на створення та організацію центрів надання адміністративних послуг тощо. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Публікація Адміністративне судочинство (у схемах) : навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; Іванов, А. О.; Ivanov, A. O.; Клубань, М. В.; Kluban, M. V.; Крут, К. О.; Krut, K. O.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Глушкова, Д. В.; Hlushkova, D. V.; Сиромятнікова, М. С.; Syromiatnikova, M. S.; Холдоєнко, А. В.; Kholdoienko, A. V.; Valerii Sokurenko; Олена Юхимівна Синявська; Панова Ірина Вікторівна; Krut Katherina; Юшкевич Олена Геннадіївна; Дар'я Глушкова; Ігор Панов; Микола Голуб; Марія Клубань; Оксана Брусакова; Володимир Іванович Стреляний; Зозуля ІгорУ навчальному посібнику у стислій та доступній формі розглянуто основні питання навчальної дисципліни «Адміністративне судочинство України», основні положення адміністративної юстиції як інституту судового захисту, повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок звернення до адміністративних судів. Використовуючи цей посібник для підготовки до заліку, можна в найкоротші строки систематизувати знання, отримані під час вивчення дисципліни, зосередити увагу на ключових поняттях, їх ознаках та особливостях. Також доцільно застосовувати посібник для дистанційного й заочного вивчення адміністративного права та адміністративного судочинства України. Для курсантів і студентів ЗВО юридичного профілю, викладачів, аспірантів та ад’юнктів, науковців, практичних працівників, а також широкого кола читачів, які цікавляться проблематикою адміністративного судочинства.Публікація Міжнародний досвід визначення статусу мігрант/біженець(Право та інновації. - 2024. - № 1 (45). - С. 79-86, 2024) Крут, К. О.; Krut, K. O.; Krut KatherinaСтаття присвячена науковому дослідженню статусів мігрантів/біженців виходячи з досвіду історичних подій та міжнародного законодавства європейських країн. Російсько-українська війна призвела до наймасштабнішої від років Другої Світової війни масової міграції українського населення. Наслідком стала поява раніше невідомих українському суспільству феномену багатомільйонних вимушених мігрантів, внутрішньо переміщених осіб, шукачів притулку, переселенців та осіб, шукаючих додаткового чи тимчасового захисту. Оскільки в статті мова йде про біженців/мігрантів, ми врахували міжнародний досвід країн, які безпосередньо займаються правовим регулюванням різних категорій мігрантів. З’ясовано, що біженці справді є однією з категорій мігрантів. Збіг між цими двома категоріями в глобальному контексті характеризується обмеженими шляхами легальної міграції, обмеженими довгостроковими рішеннями для біженців і каральною політикою щодо шукачів притулку. Слід відмітити, що біженці мають особливий статус, який підтверджується міжнародним режимом захисту біженців, та викладений в Конвенції та Протоколі про захист біженців. Наполягання на дихотомії мігрант/біженець спонукає багатьох вчених вважати, що біженцям потрібен захист, а мігрантам – ні, переконання, яке є хибним: біженцям може знадобитися «міжнародний захист», як це концептуально визначено в Конвенції про біженців, але всі мігранти – насправді всі люди, які потребують захисту держав від порушень їхніх прав людини. Дуже важливо наголосити, що особи, які рятуються від військового конфлікту можуть підпадати під визначення біженця, якщо наявна загроза переслідування з конвенційної підстави. За умови відсутності підстав переслідування за ознаками, що передбачені Конвенцією, вони можуть претендувати на додатковий захист, як це зробила більшість українців закордоном. Запропоновано виступати за глобальний режим мобільності, який зрештою приведе до кращого захисту прав для всіх тих, хто переселяється, включаючи біженців. Міжнародне міграційне право все ще лише зароджується та є фрагментарним, але Глобальний договір про безпечну, впорядковану та врегульовану міграцію є важливим політичним кроком до більш узгодженого структурування відповідей держав.Публікація Правова характеристика суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я(Право та інновації. - 2023. - № 4 (44). - С. 55-62, 2023) Крут, К. О.; Krut, K. O.; Krut KatherinaНаукова стаття присвячена науково-теоретичному аналізу суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Автором статті було проаналізовано погляди вчених, які присвячували свої роботи суб’єктам громадського контролю, та виведено своє визначення, під яким суб’єктами громадського контролю у сфері охорони здоров’я слід розуміти фізичних чи юридичних осіб, які відповідно до норм чинного законодавства України наділені певною сукупністю прав та обов’язків щодо здійснення контролю у зазначеній сфері та можуть бути учасником відповідних правовідносин. Окрім цього, було надано характеристику кожному суб’єкту громадського контролю у сфері охорони здоров’я, а саме: повноваження громадян, суб’єктам організованної громадськості (Громадські ради), політичні партії, засобам масової інформації, профспілка та органам самоорганізації населення. Кожен розглянутий суб’єкт громадського контролю у сфері охорони здоров’я відіграє власну, особливу роль у забезпеченні ефективного функціонування сфери охорони здоров’я України, що знаходить своє відображення у повноваженнях, якими вони наділені відповідно до норм чинного законодавства. Проте справедливим буде зазначити, що контрольна діяльність вказаних суб’єктів спрямована на досягнення єдиної мети: забезпечити ефективний захист законних прав та інтересів людини і громадянина у сфері охорони здоров’я України. Вважаємо за потрібним закріпити на законодавчому рівні у майбутньому Законі України «Про громадський контроль» повноваження та правовий статус суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я, для того, щоб вони здійснювали свою діяльність на правових засадах та результати їх діяльності відігравали суттєву роль у суспільстві. Адже постає актуальне питання про реальну практичну цінність такого контролю, якщо його результати не несуть суттєвих наслідків для тих, по відношенню до кого він реалізується.