Публікація: Гендерні стереотипи та їхній вплив на stem-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч. – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. І. – С. 353-355
Анотація
Проаналізовано, що у сучасному світі STEM-освіта відіграє ключову роль у технологічному розвитку та інноваціях, але гендерні стереотипи значно обмежують участь жінок, що становлять лише 33% науковців, особливо у сферах цифрових технологій, комп'ютерної техніки, фізики, математики та інженерії, де їх лише 22%, що перешкоджає розвитку інноваційного та конкурентоспроможного суспільства.
It is analyzed that in today's world, STEM education plays a key role in technological development and innovation, but gender stereotypes significantly limit the participation of women, who make up only 33% of scientists, especially in the fields of digital technology, computer technology, physics, mathematics and engineering, where they are only 22%, which hinders the development of an innovative and competitive society.
Проанализировано, что в современном мире STEM-образование играет ключевую роль в технологическом развитии и инновациях, но гендерные стереотипы значительно ограничивают участие женщин, составляющих лишь 33% ученых, особенно в сферах цифровых технологий, компьютерной техники, физики, математики и инженерии. где их всего 22%, что препятствует развитию инновационного и конкурентоспособного общества.
It is analyzed that in today's world, STEM education plays a key role in technological development and innovation, but gender stereotypes significantly limit the participation of women, who make up only 33% of scientists, especially in the fields of digital technology, computer technology, physics, mathematics and engineering, where they are only 22%, which hinders the development of an innovative and competitive society.
Проанализировано, что в современном мире STEM-образование играет ключевую роль в технологическом развитии и инновациях, но гендерные стереотипы значительно ограничивают участие женщин, составляющих лишь 33% ученых, особенно в сферах цифровых технологий, компьютерной техники, физики, математики и инженерии. где их всего 22%, что препятствует развитию инновационного и конкурентоспособного общества.
Опис
Ключові слова
Україна, STEM, STEM-освіта, гендерні стереотипи, гендерна рівність, STEM education, Ukraine, державна безпека, gender stereotypes, gender equality, STEM-образование, гендерные стереотипы, гендерное равенство, гендер
Бібліографічний опис
Владов, С. Гендерні стереотипи та їхній вплив на stem-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України / Сергій Владов, Юлія Рудь // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч / МВС України, Нац. поліція України, Дніпропетр. держ. ун-т внутр. справ, Представництво НАТО в Україні, ВГО «Асоц. укр. правників». – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. І. – С. 353-355.