Публікація: Складові сучасної підготовки майбутніх офіцерів поліції до професійної діяльності
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 467-468
Анотація
Автором зазначено, що реалізація підготовки майбутніх правоохоронців до професійної діяльності охоплює аудиторну і позааудиторну фази. Аудиторна фаза підготовки включає в себе етапи, які забезпечують ознайомлення курсантів зі змістом майбутньої професійної діяльності, його засвоєння та застосування у навчальній практиці, тобто під час аудиторних занять (лекційних, семінарських та практичних). Позааудиторна фаза підготовки передбачає самостійне застосування майбутніми правоохоронцями засвоєного змісту підготовки у практичній діяльності під час тактичних та тактико-спеціальних занять та проходження практики (навчальної, стажування на посаді), безпосередньо виконуючи професійні обов’язки в реальних умовах професійної діяльності.
The author noted that the implementation of the training of future law enforcement officers for professional activities covers the classroom and extracurricular phases. The classroom phase of preparation includes stages that provide cadets with the content of their future professional activities, its assimilation and application in educational practice, that is, in classroom classes (lectures, seminars and practical). The extracurricular phase of training involves the independent application by future guards of the order of the learned content of training in practical activities during tactical and tactical-special classes and internships (educational, internships in positions), directly performing professional duties in real conditions of professional activity.
Автором отмечено, что реализация подготовки будущих правоохранителей к профессиональной деятельности охватывает аудиторную и внеаудиторную фазы. Аудиторная фаза подготовки включает в себя этапы, обеспечивающие ознакомление курсантов с содержанием будущей профессиональной деятельности, его усвоение и применение в учебной практике, то есть на аудиторных занятиях (лекционных, семинарских и практических). Внеаудиторная фаза подготовки предполагает самостоятельное применение будущими стражами порядка усвоенного содержания подготовки в практической деятельности во время тактических и тактико-специальных занятий и прохождения практики (учебной, стажировки в должности), непосредственно выполняя профессиональные обязанности в реальных условиях профессиональной деятельности.
The author noted that the implementation of the training of future law enforcement officers for professional activities covers the classroom and extracurricular phases. The classroom phase of preparation includes stages that provide cadets with the content of their future professional activities, its assimilation and application in educational practice, that is, in classroom classes (lectures, seminars and practical). The extracurricular phase of training involves the independent application by future guards of the order of the learned content of training in practical activities during tactical and tactical-special classes and internships (educational, internships in positions), directly performing professional duties in real conditions of professional activity.
Автором отмечено, что реализация подготовки будущих правоохранителей к профессиональной деятельности охватывает аудиторную и внеаудиторную фазы. Аудиторная фаза подготовки включает в себя этапы, обеспечивающие ознакомление курсантов с содержанием будущей профессиональной деятельности, его усвоение и применение в учебной практике, то есть на аудиторных занятиях (лекционных, семинарских и практических). Внеаудиторная фаза подготовки предполагает самостоятельное применение будущими стражами порядка усвоенного содержания подготовки в практической деятельности во время тактических и тактико-специальных занятий и прохождения практики (учебной, стажировки в должности), непосредственно выполняя профессиональные обязанности в реальных условиях профессиональной деятельности.
Опис
Ключові слова
Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, підготовка фахівців, подготовка специалистов, training of specialists, підготовка правоохоронців, подготовка правоохранителей, law enforcement training, навчання у закладі вищої освіти, обучение в заведении высшего образования, higher education, освітній процес, образовательный процесс, educational process, підготовка курсантів, подготовка курсантов, cadet training, аудиторне навчання, аудиторное обучение, classroom training, позааудиторне навчання, внеаудиторное обучение, extracurricular learning, самостійне навчання, самостоятельное обучение, selfeducation, мультимедійні засоби, мультимедийные средства, multimedia, мультимедійні навчальні програми, мультимедийные обучающие программы, multimedia tutorials, мультимедійні тренажери, мультимедийные тренажеры, multimedia simulators
Бібліографічний опис
Федоренко, О. І. Складові сучасної підготовки майбутніх офіцерів поліції до професійної діяльності / О. І. Федоренко // Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2019. – С. 467-468.