Публікація:
Адаптація та впровадження програм тренінгів для офіцерів служби освітньої безпеки національної поліції: міжнародний досвід

dc.contributor.authorЗінченко, Д. А.
dc.contributor.authorZinchenko, D. A.
dc.contributor.authorДанііл Зінченко
dc.date.accessioned2025-06-16T08:27:01Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractАдаптація та ефективне впровадження тренінгових програм для офіцерів служби освітньої безпеки Національної поліції України є критично важливим елементом формування сучасної системи превентивної безпеки у закладах освіти. Сучасні виклики, зокрема підвищення рівня загроз у шкільному середовищі, вимагають комплексного підходу до підготовки працівників, які відповідають за безпеку учасників освітнього процесу. Вивчення міжнародного досвіду дозволяє осмислити успішні практики різних країн, адаптувати їх до національного контексту та сформувати цілісну модель професійного розвитку офіцерів безпеки в освітньому просторі. У цьому контексті ключову роль відіграє інтеграція інноваційних методів навчання, міжвідомча співпраця, а також впровадження стандартів, які базуються на правах людини та принципах демократичного врядування. На прикладах таких країн, як Канада, США, Велика Британія та Нідерланди, простежуються моделі підготовки поліцейських, які акцентують увагу на комунікаційних навичках, профілактиці насильства, емоційній стійкості та роботі з вразливими групами. Водночас важливим аспектом є розробка адаптивних навчальних модулів, що відповідають локальним потребам і враховують культурні, соціальні та освітні особливості регіонів. Застосування такого підходу в Україні сприятиме не лише підвищенню професіоналізму офіцерів служби освітньої безпеки, а й формуванню довіри до поліції серед освітян, учнів і батьків. У результаті, імплементація міжнародного досвіду в практику підготовки поліцейських стане вагомим чинником у забезпеченні безпечного та сприятливого середовища для всіх учасників освітнього процесу.
dc.description.abstractThe adaptation and implementation of training programs for educational safety officers of the National Police of Ukraine represent a pivotal step toward building a modern, preventive security framework within educational institutions. In the face of growing threats and increasing complexity of safety challenges in schools, it is essential to develop comprehensive training approaches that equip officers with the necessary knowledge, skills, and attitudes. The analysis of international practices provides valuable insights into effective models of police training from countries such as Canada, the United States, the United Kingdom, and the Netherlands. These models emphasize not only tactical preparedness but also a strong focus on communication, emotional intelligence, prevention of violence, and interaction with vulnerable populations. Crucially, training must be context-sensitive, reflecting the specific socio-cultural and educational characteristics of the regions where officers operate. The integration of human rights-based standards, democratic values, and interdisciplinary collaboration lies at the core of successful program design. Adaptation processes should prioritize modular, flexible curricula that can respond to local needs while maintaining coherence with broader national and international standards. In Ukraine, such an approach will enhance the capacity of safety officers to act effectively in educational environments, foster mutual understanding and cooperation with educators and students, and ultimately contribute to a safer, more inclusive school climate. The strategic application of international experience will reinforce trust in law enforcement and promote sustainable security practices in the education sector.
dc.identifier.citationЗінченко, Д. Адаптація та впровадження програм тренінгів для офіцерів служби освітньої безпеки національної поліції: міжнародний досвід / Данііл Зінченко // Інтеграція теорії у практику: проблеми, пошуки, перспективи в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 22 листоп. 2024 р. : у 2-х т. / М-во юстиції України, Пенітенціар. акад. України. – Чернігів: ПАУ, 2024. – Т. 1. – С. 83-85.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8089-0511
dc.identifier.urihttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/23434
dc.language.isouk
dc.publisherІнтеграція теорії у практику: проблеми, пошуки, перспективи в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 22 листоп. 2024 р. : у 2-х т. / М-во юстиції України, Пенітенціар. акад. України. – Чернігів: ПАУ, 2024. – Т. 1. – С. 83-85
dc.subjectосвітня безпека
dc.subjectнаціональна поліція
dc.subjectміжнародний досвід
dc.subjectтренінгові програми
dc.subjectадаптація
dc.subjectпрофілактика насильства
dc.subjectміжвідомча співпраця
dc.subjectправа людини
dc.subjectдемократичне врядування
dc.subjectполіцейська освіта
dc.subjecteducational safety
dc.subjectnational police
dc.subjectinternational experience
dc.subjecttraining programs
dc.subjectadaptation
dc.subjectviolence prevention
dc.subjectinteragency cooperation
dc.subjecthuman rights
dc.subjectdemocratic governance
dc.subjectpolice education
dc.titleАдаптація та впровадження програм тренінгів для офіцерів служби освітньої безпеки національної поліції: міжнародний досвід
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb7e08702-d175-4d01-8bc2-7af1d57b2223
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb7e08702-d175-4d01-8bc2-7af1d57b2223

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Adaptatsiia ta vprovadzhennia prohram treninhiv_Zinchenko_2024.pdf
Розмір:
312.4 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: