Методика проведення бінарних занять із курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» і дисциплін авіаційно-технічної галузі в закладі фахової передвищої освіти
Дата
2020
ORCID
DOI
https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/30.212369
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - Вип. 30, т. 3. - С. 71-75
Анотація
Розглянуто шляхи й визначено прийоми розвитку мотивації до вивчення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» і дисциплін авіаційно-технічної галузі та підвищення комунікативно-професійної спрямованості занять з урахуванням сучасних пропозицій і рекомендацій щодо методики проведення бінарних занять у закладі фахової передвищої освіти.
Ways and methods of developing motivation to study the course "Ukrainian language (for professional direction)" and disciplines of the aviation and technical field and increasing the communicative and professional orientation of classes were considered and methods were determined, taking into account modern proposals and recommendations regarding the methodology of conducting binary classes in the institution of professional pre-higher education.
Рассмотрены пути и определены приемы развития мотивации к изучению курса «Украинский язык (по профессиональному направлению)» и дисциплин авиационно-технической отрасли и повышения коммуникативно-профессиональной направленности занятий с учетом современных предложений и рекомендаций по методике проведения бинарных занятий в учреждении профессионального образования.
Ways and methods of developing motivation to study the course "Ukrainian language (for professional direction)" and disciplines of the aviation and technical field and increasing the communicative and professional orientation of classes were considered and methods were determined, taking into account modern proposals and recommendations regarding the methodology of conducting binary classes in the institution of professional pre-higher education.
Рассмотрены пути и определены приемы развития мотивации к изучению курса «Украинский язык (по профессиональному направлению)» и дисциплин авиационно-технической отрасли и повышения коммуникативно-профессиональной направленности занятий с учетом современных предложений и рекомендаций по методике проведения бинарных занятий в учреждении профессионального образования.
Опис
Ключові слова
бінарне заняття, binary class, бинарное занятие, навчальний процес, learning process, учебный процесс, міжпредметні зв’язки, intersubject connections, межпредметные связи, міждисциплінарна інтеграція, interdisciplinary integration, междисциплинарная интеграция, професійно-пізнавальний інтерес, professional and cognitive interest, профессионально-познавательный интерес, компетенція, competence, компетенция, професійний тренінг, professional training, профессиональный тренинг
Бібліографічний опис
Савченко, О. Методика проведення бінарних занять із курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» і дисциплін авіаційно-технічної галузі в закладі фахової передвищої освіти / Оксана Савченко, Наталія Коверсун // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - Вип. 30, т. 3. - С. 71-75. - DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/30.212369.