Ресоціалізація засуджених як один з важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Серія : Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 235-242

Анотація

Стаття присвячена аналізу поняття «ресоціалізація засуджених». Детально розглядаються принципи, методи, а також сучасні програми ресоціалізації засуджених. Автор представляє критерії класифікації засуджених з точки зору процесу ресоціалізації, характеризує чинники адаптації засуджених в суспільстві після звільнення.
This article is devoted to analysis of "resocialization of convicts". Detail the principles, methods, as well as modern programs of resocialization of convicts. The author provides criteria for classifying inmates from the point of view of the process of resocialization, characterize adaptation factors of the convicts in society after their release.
Статья посвящена анализу понятия «ресоциализация осужденных». Детально рассматриваются принципы, методы, а также современные программы ресоциализации осужденных. Автор представляет критерии классификации осужденных с точки зрения процесса ресоциализации, характеризует факторы адаптации осужденных в обществе после освобождения.

Опис

Ключові слова

ресоціалізація засуджених, психологічна корекція, програмний тренінг, профілактика рецидивної злочинності, resocialization of convicts, psychological correction, software training, prevention of recidivism, ресоциализация осужденных, психологическая коррекция, программный тренинг, профилактика рецидивной преступности

Бібліографічний опис

Царькова, О. В. Ресоціалізація засуджених як один з важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності / Царькова О. В. // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Серія : Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 235-242.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced