Особливості механізму системи управління якістю в діяльності органів внутрішніх справ України

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 112-116

Abstract

Розглянуто механізм запровадження системи управління якістю в діяльність ОВС України з врахуванням можливостей задоволення потреб населення. Визначено особливості стадій та етапів формування системи управління якістю, що обумовлені специфічними завданням ОВС та їх місцем в системі державних органів.
The mechanism of introduction of quality management system of the internal affairs of Ukraine was discussed in view of capabilities to meet the needs of the population. The features of the stages and phases of the formation of a quality management system are defined, due to the specific tasks of the internal affairs and their place in the system of government.
Рассмотрен механизм внедрения системы управления качеством в деятельности ОВД Украины с учетом возможностей удовлетворения нужд населения. Определены особенности стадий и этапов формирования системы управления качеством, обусловленные специфическими заданиями ОВД и их местом в системе государственных органов.

Description

Citation

Довгань, О. І. Особливості механізму системи управління якістю в діяльності органів внутрішніх справ України / О. І. Довгань // Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 112-116.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By