Професіоналізм педагога як фактор підвищення ефективності дистанційного навчання

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». - 2012. - № 2 (4). - С. 84-87

Анотація

У статті визначено особливості професійної діяльності педагога в умовах дистанційного навчання та вплив професіоналізму на його ефективність.
Certain peculiarities of teacher’s professional activities in the conditions of distance education and the influence of professionalism on its efficiency are discussed.
Определены особенности профессиональной деятельности педагога в условиях дистанционного обучения и влияние профессионализма на его эффективность

Опис

Ключові слова

професіоналізм педагога, дистанційне навчання, ефективність, professionalism of the teacher, distance education, efficiency, профессионализм педагога, дистанционное обучение, эффективность

Бібліографічний опис

Тюріна, В. О. Професіоналізм педагога як фактор підвищення ефективності дистанційного навчання / В. О. Тюріна // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». - 2012. - № 2 (4). - С. 84-87.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced