Публікація: Психологічна стійкість і стратегії подолання стресу здобувачів освіти МВС у процесі навчання під час військового стану в Україні
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Розвиток публічної служби в період післявоєнного відновлення України : зб. Кругл. столу (м. Кам'янське, 20 серп. 2025 р.) / ГО «Молодіжна Організація Починаючих Лідерів, Харків. філ. ГО «Україн. центр психології безпеки», Law Society Of British Columbia. - Кам'янське: ГО МОПЛ, 2025. - С. 25-30
Анотація
Зазначено, що психологічна стійкість здобувачів освіти МВС під час воєнного стану набуває ключового значення, оскільки забезпечує здатність підтримувати ефективність навчальної діяльності в умовах підвищених ризиків і стресових впливів. Висвітлено особливості соціально-психологічного контексту навчання в закладах МВС та проаналізовано роль стратегій подолання стресу як інструментів адаптації до екстремальних умов. Підкреслено, що розвиток психологічної стійкості та ефективних копінг-механізмів є необхідною умовою збереження емоційної рівноваги й професійної працездатності майбутніх фахівців.
It is noted that the psychological resilience of MIA students during martial law becomes of key importance, as it ensures the ability to maintain the effectiveness of educational activities in conditions of increased risks and stressful influences. The features of the socio-psychological context of training in MIA institutions are highlighted and the role of stress coping strategies as tools for adapting to extreme conditions is analyzed. It is emphasized that the development of psychological resilience and effective coping mechanisms is a necessary condition for maintaining emotional balance and professional performance of future specialists.
It is noted that the psychological resilience of MIA students during martial law becomes of key importance, as it ensures the ability to maintain the effectiveness of educational activities in conditions of increased risks and stressful influences. The features of the socio-psychological context of training in MIA institutions are highlighted and the role of stress coping strategies as tools for adapting to extreme conditions is analyzed. It is emphasized that the development of psychological resilience and effective coping mechanisms is a necessary condition for maintaining emotional balance and professional performance of future specialists.
Опис
Ключові слова
Україна, психологія, здобувачі освіти, заклади вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України, higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, education seekers, психологічна стійкість, стратегії подолання стресу, psychological resilience, stress management strategies, стрес, stress, умови воєнного стану, війна, воєнний стан
Бібліографічний опис
Байцур, К. Ю. Психологічна стійкість і стратегії подолання стресу здобувачів освіти МВС у процесі навчання під час військового стану в Україні / Байцур Катерина Юріївна // Розвиток публічної служби в період післявоєнного відновлення України : зб. Кругл. столу (м. Кам'янське, 20 серп. 2025 р.) / ГО «Молодіжна Організація Починаючих Лідерів, Харків. філ. ГО «Україн. центр психології безпеки», Law Society Of British Columbia. - Кам'янське: ГО МОПЛ, 2025. - С. 25-30.
