Police training or police education: view on the matter

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol. 9 (12). – P. 129-136

Анотація

У будь-яких трансформаційних процесах, що відбуваються в суспільстві, проблема безперешкодного функціонування правоохоронної системи відіграє ключову роль. У світлі останніх гучних подій, пов’язаних з діяльністю поліції та інших правоохоронних органів України, питання якісної підготовки правоохоронців стало надзвичайно важливим. Різні погляди на хід реформування поліції, на можливість або неможливість формування надійного спеціаліста - поліцейського за короткий час широко обговорюються в суспільстві. Тому корисно буде залучити позитивний досвід зарубіжних країн, що призведе до підвищеного інтересу до вивчення тенденцій та динаміки поліцейської системи, пошуку нових, гнучких та ефективних підходів для забезпечення певних змін та інновацій. У статті представлений аналіз результатів реформування систем підготовки поліцейських у зарубіжних країнах (США, Європі та Азії). Матеріалом для дослідження стали вчення та погляди сучасних вчених на моделі та напрямки вдосконалення поліцейських інститутів; статистика, що характеризує результати реформ. Було визначено, що в сучасній психологічній та юридичній практиці існує щонайменше три підходи до оцінки необхідності підвищення рівня підготовки поліцейських. Було підкреслено, що реформування правоохоронної системи висуває нові вимоги не лише до особистості поліцейського, а й до освітніх умов формування особистості. Було аргументовано, що зміст і технологія нової поліцейської освіти повинні бути спрямовані на створення таких психологічних умов для розвитку особистості майбутніх фахівців, щоб забезпечить формування професійної компетентності та актуалізацію особистого потенціалу правоохоронців. Особлива увага була приділена розгляду реформ у структурі Національної поліції України в посткризових ситуаціях. Порушувалось питання про необхідність концептуалізації кваліфікаційних вимог до поліцейського та створення сучасної моделі поліцейської освіти.
In any transformational processes taking place in society, the problem of the law enforcement system’s unhindered functioning plays a key role. In the light of recent high-profile events related to the activities of the police and other law enforcement agencies of Ukraine, the issue of the high-quality training of police officers has become extremely important. Different views on the course of police reforming, on the possibility or impossibility of forming a reliable specialist – a police officer in a short time are widely discussed in society. That is why it will be useful to attract the positive experience of foreign countries, which will lead to increased interest in studying trends and dynamics of the police system, finding new, flexible, and effective approaches to ensure certain changes and innovations. The paper presents an analysis of the results of reforming police training systems in foreign countries (USA, Europe, and Asia). The material for the study was the doctrines and views of modern scientists on the models and areas of the police institutes’ improvement; statistics characterizing the results of the reforms. It was determined that in modern psychological and legal practice, there are at least three approaches to assessing the need to increase the level of police officers’ training. It was emphasized that reforming the law enforcement system makes new demands not only on the personality of the police officer but also on the educational conditions of personality formation. It was argued that the content and technology of new police education should be aimed at creating such psychological conditions for the personality development of future professionals, which will ensure the formation of professional competence and actualization of the personal potential of police officers. Particular attention was paid to the consideration of reforms in the structure of the National Police in post-crisis situations. The question of the need to conceptualize the qualification requirements for a police officer and the creation of a modern model of police education was raised.
В любых трансформационных процессах, происходящих в обществе, проблема беспрепятственного функционирования правоохранительной системы играет ключевую роль. В свете последних громких событий, связанных с деятельностью полиции и других правоохранительных органов Украины, вопрос качественной подготовки правоохранителей стало чрезвычайно важным. Различные взгляды на ход реформирования полиции, на возможность или невозможность формирования надежного специалиста - полицейского за короткое время широко обсуждаются в обществе. Поэтому полезно будет привлечь положительный опыт зарубежных стран, что приведет к повышенному интересу к изучению тенденций и динамики полицейской системы, поиска новых, гибких и эффективных подходов для обеспечения определенных изменений и инноваций. В статье представлен анализ результатов реформирования систем подготовки полицейских в зарубежных странах (США, Европе и Азии). Материалом для исследования стали учения и взгляды современных ученых на модели и направления совершенствования полицейских институтов; статистика, характеризующая результаты реформ. Было определено, что в современной психологической и юридической практике существует по меньшей мере три подхода к оценке необходимости повышения уровня подготовки полицейских. Было подчеркнуто, что реформирование правоохранительной системы выдвигает новые требования не только к личности полицейского, но и к образовательным условий формирования личности. Было аргументировано, что содержание и технология новой полицейской образования должны быть направлены на создание таких психологических условий для развития личности будущих специалистов, чтобы обеспечит формирование профессиональной компетентности и актуализацию личного потенциала правоохранителей. Особое внимание было уделено рассмотрению реформ в структуре Национальной полиции Украины в посткризисных ситуациях. Поднимался вопрос о необходимости концептуализации квалификационных требований к полицейскому и создания современной модели полицейского образования.

Опис

Police Training or Police Education: View on the Matter / Ivan Okhrimenko, Olena Yevdokimova, Dmytro Shvets and ot. // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol. 9 (12). – P. 129-136.
Okhrimenko, I., Yevdokimova, O., Shvets, D., Pakhomova, N., Fediy, O. Police Training or Police Education: View on the Matter (2020) International Journal of Applied Exercise Physiology, 9(12), рр. 129-136.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, publikatsii u zarubizhnomu vydanni, publikatsii u WoS, police training, police education, police officers, professional competence, подготовка полиции, полиция, профессиональная компетентность, полицейский, поліцейська освіта, професійна підготовка, професійна компетентність, поліцейський, зарубіжний досвід, зарубежный опыт, foreign experience

Бібліографічний опис