Вплив рівня розвитку соціального інтелекту курсанта ЗВО зі специфічними умовами навчання на його соціальний статус у групі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 484-485.

Анотація

Автором зазначено, що розвинуті здібності соціального інтелекту особистості не обов’язково призводять до лідерства в курсантському колективі в діловій сфері або в особистісних стосунках, але є важливою умовою того, що суб’єкт на емоційному рівні не стає «ізольованим» від членів групи. Найбільш важливою щодо статусу курсанта в групі є рівень розвитку здібності розуміти зміну значення подібних вербальних реакцій людини в залежності від контексту ситуації, що їх викликала.
The author noted that the developed abilities of the social intelligence of the individual do not necessarily lead to leadership in the cadet team in the business sphere or in personal relationships, but are an important condition for the fact that the subject does not become “isolated” from the members of the group on an emotional level. The most important in relation to the status of the cadet in the group is the level of development of the ability to understand the change in the meaning of such verbal reactions of a person, depending on the context of the situation that caused them.
Автор отметил, что развитые способности социального интеллекта личности не обязательно приводят к лидерству в курсантском коллективе в деловой сфере или в личностных отношениях, но являются важным условием того, что субъект на эмоциональном уровне не становится «изолированным» от членов группы. Наиболее важной относительно статуса курсанта в группе является уровень развития способности понимать изменение значения подобных вербальных реакций человека в зависимости от контекста вызвавшей их ситуации.

Опис

Харченко, С. В. Вплив рівня розвитку соціального інтелекту курсанта ЗВО зі специфічними умовами навчання на його соціальний статус у групі / С. В. Харченко // Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2019. – С. 484-485.

Ключові слова

Психологія. Рsychology. Психология, Юридична психологія. Legal psychology. Юридическая психология, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання, заведения высшего образования со специфическими условиями обучения, institutions of higher education with specific learning conditions, заклади вищої освіти, заведения высшего образования, institutions of higher education, навчальні групи курсантів, учебные группы курсантов, study groups of cadets, курсанти, курсанты, cadets, дослідження, исследование, study, розвиток соціального інтелекту курсантів, развитие социального интеллекта курсантов, development of social intelligence of cadets, лідерство в курсантському колективі, лидерство в курсантском коллективе, leadership in the cadet team

Бібліографічний опис