Виклики трансформації антикризового управління підприємствами в сучасних умовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2020. – Вип. 57. – С. 104-109

Анотація

Встановлено, що ефективне антикризове управління підприємствами має бути інтегровано в усі сфери системи корпоративного управління. Цього можна досягти, лише комплексно впроваджуючи антикризові аспекти не тільки у систему фінансового менеджменту, застосовуючи якісні оцінювання та діагностику симптомів кризи або кризових явищ, але й у систему управління знаннями через навчання та перманентну практику персоналу, у систему інформаційно-комунікаційних зв’язків, корпоративну культуру та управління комплаєнс-ризиками. Формуючи комплексну систему антикризового управління, можливо більш раціонально та з меншими втратами управляти підприємством в умовах кризи, бути більш ініціативними та рішучими у своїх діях. Пропоновано такий склад команди антикризових менеджерів: фахівці з навчання персоналу, інформаційно-комунікаційних зв’язків, комплаєнс-ризиків та психолог, що дасть можливість не тільки подолати шоки з мінімальними наслідками, але й зберегти або, можливо, підвищити корпоративну репутацію та забезпечити, таким чином, стратегічну фінансову стійкість компанії.
Crises from time to time arise in the activities of each business entity. Therefore, the management of the organization should be focused on preparing for the crisis in order to quickly level its early signs. It is important to have alternative scenarios for the development of crisis phenomena and the actions of management in them, which are outlined in the relevant management processes and procedures and summarized in the anti-crisis policy of the enterprise. Statistics show that most micro-crisis crises are related to management incompetence or inaction. Therefore, the task of improving the anti-crisis policy, its deepening and full integration with the management system of economic entities remains relevant. The article states that effective crisis management of enterprises should be integrated into all areas of corporate governance. This can only be achieved by integrating the crisis aspects not only into the financial management system, applying qualitative assessment and diagnosis of crisis symptoms or crisis phenomena, but also into the knowledge management system through training and permanent staff practice, in the system of information and communication relations, corporate culture. and compliance risk management. By forming a comprehensive crisis management system, it is possible to manage the enterprise in a more rational and less costly environment in times of crisis, to be more proactive and decisive in its actions. The following team of crisis managers is proposed: specialists in personnel training, information and communication relations, compliance risks and a psychologist, which will allow not only to overcome shocks with minimal consequences, but also to maintain or possibly increase corporate reputation and ensure thus, the strategic financial stability of the company.
Установлено, что эффективное антикризисное управление предприятиями должно быть интегрировано во все сферы корпоративного управления. Этого можно добиться, только комплексно внедряя антикризисные аспекты не только в систему финансового менеджмента, применяя качественные оценки и диагностику симптомов кризиса или кризисных явлений, но и в систему управления знаниями через обучение и перманентную практику персонала, в систему информационно-коммуникационных связей, корпоративную культуру и управление комплаенс-рисками. Формируя комплексную систему антикризисного управления возможно более рационально и с меньшими потерями управлять предприятием в условиях кризиса, быть более инициативными и решительными в своих действиях. Предложен такой состав команды антикризисных менеджеров: специалисты по обучению персонала, информационно-коммуникационных связей, комплаенс-рисков и психолог, что позволит не только преодолеть шоки с минимальными последствиями, но и сохранить или, возможно, повысить корпоративную репутацию и обеспечить таким образом, стратегическую финансовую устойчивость компании.

Опис

Подлужна, Н. О. Виклики трансформації антикризового управління підприємствами в сучасних умовах / Н. О. Подлужна, М. В. Петченко, О. В. Якушев // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2020. – Вип. 57. – С. 104-109. - DOI: 10.24025/2306-4420.0.57.2020.206457.

Ключові слова

Економіка. Економічні науки. Економічна безпека. Economics. Economic Security. Экономика. Экономические науки. Экономическая безопасность, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, антикризове управління підприємством, anti-crisis management of the enterprise, антикризисное управление предприятием, менеджмент, management, управління знаннями, knowledge management, управление знаниями, корпоративна культура, corporate culture, корпоративная культура, комплаєнс-ризики, compliance risks, комплаенс-риски

Бібліографічний опис