Методи дистанційного навчання іноземних мов студентів ЗВО Міністерства внутрішніх справ України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2(38). - С. 46-51

Анотація

Розглянуто особливості організації навчання в дистанційному форматі та методи дистанційного навчання, які використовуються під час вивчення іноземних мов студентами. Наведено перелік популярних освітніх платформ для дистанційного вивчення англійської мови. З’ясовано, що використання освітніх платформ дозволяє реалізувати значний спектр завдань, які виникають у момент переформатування навчального процесу, допомагає вирішити питання створення комунікаційного простору, що забезпечує взаємодію викладача і студента з метою оволодіння комунікативними навичками, які забезпечують вільне спілкування як на професійному, так і на особистому рівні.
Peculiarities of distance education organization and distance education methods used during foreign language learning by students are considered. A list of popular educational platforms for distance learning of the English language is given. It was found that the use of educational platforms allows you to implement a significant range of tasks that arise at the time of reformatting the educational process, helps to solve the issue of creating a communication space that ensures the interaction of a teacher and a student with the aim of mastering communication skills that ensure free communication both professionally and and on a personal level.
Рассмотрены особенности организации обучения в дистанционном формате и методы дистанционного обучения, используемые для изучения иностранных языков студентами. Приведен список популярных образовательных платформ для дистанционного изучения английского языка. Выяснено, что использование образовательных платформ позволяет реализовать значительный спектр задач, возникающих в момент переформатирования учебного процесса, помогает решить вопрос создания коммуникационного пространства, обеспечивающего взаимодействие преподавателя и студента с целью овладения коммуникативными навыками, обеспечивающими свободное общение как на профессиональном, так и и на личном уровне.

Опис

Статівка, О. О. Методи дистанційного навчання іноземних мов студентів ЗВО Міністерства внутрішніх справ України / Статівка О. О. // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2(38). - С. 46-51. - DOI :https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-2-07.
Статівка, О. О. (2021). МЕТОДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ ЗВО МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 46-51. https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-2-07.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, заклади вищої освіти системи Міністерства внутрішніх справ, institutions of higher education of the system of the Ministry of Internal Affairs, заведения высшего образования системы Министерства внутренних дел, дистанційне навчання, remote teaching, дистанционное обучение, вивчення іноземних мов, learning foreign languages, изучение иностранных языков, пандемія, pandemic, пандемия, Moodle, освітні технології, educational technologies, образовательные технологии

Бібліографічний опис