Формування позитивної академічної мотивації у курсантів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 210-212

Анотація

Розглянуто пошук ефективних способів залучення курсантів до активного навчання у вищих закладах зі специфічними умовами навчання, оскільки наряду з академічними заняттями є ще комплекс службової підготовки, яка потребує моральної і психологічної стійкості, фізичної підготовки й додаткового часу. З метою надання якісної освіти перед навчальним закладом, а особливо перед викладачами стоїть завдання сформувати в курсантів позитивну мотивацію до навчальної діяльності й водночас бажання вчитися заради професійного росту й отримання спеціальних знань.
The search for effective ways of involving cadets in active learning in higher institutions with specific learning conditions was considered, since along with academic classes there is also a complex of service training that requires moral and psychological stability, physical training and additional time. In order to provide quality education, the educational institution, and especially the teachers, have the task of forming in the cadets a positive motivation for educational activities and, at the same time, a desire to learn for the sake of professional growth and obtaining special knowledge.
Рассмотрен поиск эффективных способов привлечения курсантов к активному обучению в высших заведениях со специфическими условиями обучения, поскольку наряду с академическими занятиями есть еще комплекс служебной подготовки, требующей моральной и психологической устойчивости, физической подготовки и дополнительного времени. С целью предоставления качественного образования перед учебным заведением, а особенно перед преподавателями, стоит задача сформировать у курсантов положительную мотивацию к учебной деятельности и одновременно желание учиться ради профессионального роста и получения специальных знаний.

Опис

Голопич, І. М. Формування позитивної академічної мотивації у курсантів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання / Інна Миколаївна Голопич // Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк «Наука та безпека». – Вінниця, 2022. – С. 210-212.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання, institutions of higher education with specific study conditions, заведения высшего образования со специфическими условиями обучения, мотивація, motivation, мотивация, формування позитивної академічної мотивації, formation of positive academic motivation, формирование положительной академической мотивации, Психологія. Рsychology. Психология, Юридична психологія. Legal psychology. Юридическая психология

Бібліографічний опис