Узагальнено, що резюме є особливим різновидом ділової комунікації із метою досягнення конкретних задач у процесі спілкування; має чітку композиційну структуру, сформовану культурними традиціями; мовні особливості визначені засобами офіційно-ділового стилю та зумовлені взаємодією інформації на основі тематичної єдності лексичних
одиниць із позитивною оцінкою.
It is summarized that the resume is a special type of business communication with the aim of achieving specific tasks in the process of communication; has a clear compositional structure formed by cultural traditions; linguistic features are determined by the means of official business style and are determined by the interaction of information based on the thematic unity of lexical units with a positive assessment.
Обобщено, что резюме представляет собой особую разновидность деловой коммуникации с целью достижения конкретных задач в процессе общения; имеет четкую композиционную структуру, сформированную культурными традициями; языковые особенности определены средствами официально-делового стиля и обусловлены взаимодействием информации на основе тематического единства лексических единиц с положительной оценкой.