Соціально-психологічна профілактика булінгу в освітньому середовищі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (Riga, the Republic of Latvia, 3–4 November 2022. ). – Riga: Baltija Publishing, 2022. – P. 42-47

Анотація

У статті запропонована соціально-психологічна профілактика булінгу в освітньому середовищі, а саму у дитячому. До основних видів соціально-психологічної профілактики насильства в учнівському середовищі належать: первинна, вторинна та третинна профілактика. Ефективна робота з булінгом можлива за умови утвердження його у державній освітній політиці. Необхідно здійснювати підготовку педагогів до профілактичної роботи з булінгом у загальноосвітніх закладах, а також обов'язково залучати психологічні служби, батьків, органи управління освітою, членів громади, правоохоронні служби.
The article proposes social and psychological prevention of bullying in the educational environment, and in the children's environment itself. The main types of socio-psychological prevention of violence in the school environment include: primary, secondary and tertiary prevention. Effective work with bullying is possible if it is approved in the state educational policy. It is necessary to train teachers for preventive work with bullying in general educational institutions, as well as necessarily involve psychological services, parents, education management bodies, community members, and law enforcement services.
В статье предложена социально-психологическая профилактика буллинга в образовательной среде, а сама в детской. К основным видам социально-психологической профилактики насилия в учащейся среде относятся: первичная, вторичная и третичная профилактика. Эффективная работа с буллингом возможна при утверждении его в государственной образовательной политике. Необходимо проводить подготовку педагогов к профилактической работе с буллингом в общеобразовательных учреждениях, а также обязательно привлекать психологические службы, родителей, органы управления образованием, членов общины, правоохранительные службы.

Опис

Макарова, О. П. Соціально-психологічна профілактика булінгу в освітньому середовищі / Макарова О. П., Червоний П. Д. // Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (Riga, the Republic of Latvia, 3–4 November 2022. ) / Polonia University in Częstochowa. – Riga: Baltija Publishing, 2022. – P. 42-47. – DOI: https://doi.org/10.30525/9978-9934-26-259-3-9.

Ключові слова

булінг, профілактика булінгу, тренінг, потерпілий, домінування, агресія, жертва, bullying, prevention, training, victim, dominance, aggression, victim, буллинг, профилактика буллинга, тренинг, потерпевший, доминирование, агрессия, жертва, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Психологія. Рsychology. Психология

Бібліографічний опис