Соціально-психологічна адаптація студентів з особливими потребами до інтегрованого освітнього середовища ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Габітус. - 2022. - Вип. 42. - С. 74-78

Анотація

Висвітлено особливості навчання студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі. Проаналізовано фактори, які впливають на ефективність соціально-психологічної адаптації студентів з особливими потребами до умов навчання у ЗВО. Описано стереотипи в суспільстві, з якими стикаються студенти з інвалідністю, особливості, які наявні в цих студентів та значно ускладнюють їх контакти з довкіллям, обмежують участь у суспільному житті, а також позначаються на особистісному розвитку. Встановлено рівень життєстійкості та її складових у студентів з особливими потребами.
The peculiarities of studying students with disabilities in an integrated educational environment are highlighted. Factors that influence the effectiveness of social and psychological adaptation of students with special needs to the conditions of study in higher education institutions are analyzed. Stereotypes in society that students with disabilities face are described, features that are present in these students and significantly complicate their contact with the environment, limit participation in social life, and also affect personal development. The level of vitality and its components in students with special needs has been established.
Отражены особенности обучения студентов с инвалидностью в интегрированной образовательной среде. Проанализированы факторы, влияющие на эффективность социально-психологической адаптации студентов с особыми потребностями к условиям обучения в ЗВО. Описаны стереотипы в обществе, с которыми сталкиваются студенты с инвалидностью, особенности, которые имеются у этих студентов и значительно усложняют их контакты с окружающей средой, ограничивают участие в общественной жизни, а также отражаются на личностном развитии. Установлен уровень жизнестойкости и ее составляющих у студентов с особыми потребностями.

Опис

Маннапова, К. Р. Соціально-психологічна адаптація студентів з особливими потребами до інтегрованого освітнього середовища ЗВО / Маннапова К. Р. // Габітус. - 2022. - Вип. 42. - С. 74-78. - DOI: https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2022.42.12.

Ключові слова

Психологія. Рsychology. Психология, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, інвалідність, invalidity, инвалидность, студенти з особливими потребами, students with special needs, студенты с особыми потребностями, заклади вищої освіти, institutions of higher education, заведения высшего образования, адаптація, adaptation, адаптация, життєстійкість, vitality, жизнестойкость

Бібліографічний опис