Навчання психологічних дисциплін за допомогою web-технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 70-71

Анотація

Розглянуто проблему отримання максимально якісних знань під час, коли відсутня можливість безпосередньо відвідувати учбові заклади через ряд причин (епідемія COVID, воєнний стан та бойові дії, пов’язані з агресією військ Російської Федерації на території України) . Розроблено та адаптовано багато різних дистанційних навчальних програм та технологій, які успішно інтегровано в навчальний процес. Описано одна з технологій середовища MOODLE та проаналовано аспекти роботи в ньому на прикладі навчально-методичного комплексу дисципліни «Етнопсихологія», яка викладається здобувачам вищої освіти другого (магістровського) рівня за спеціальністю 053 «Психологія (практична психологія)».
The problem of obtaining the highest quality knowledge at a time when there is no opportunity to directly visit educational institutions due to a number of reasons (the COVID epidemic, martial law and hostilities related to the aggression of the Russian Federation troops on the territory of Ukraine) is considered. Many different distance learning programs and technologies have been developed and adapted, which have been successfully integrated into the educational process. One of the technologies of the MOODLE environment is described and aspects of work in it are analyzed on the example of the educational and methodological complex of the discipline "Ethnopsychology", which is taught to students of higher education of the second (master's) level in the specialty 053 "Psychology (practical psychology)".
Рассмотрена проблема получения максимально качественных знаний во время, когда отсутствует возможность непосредственно посещать учебные заведения по ряду причин (эпидемия COVID, военное положение и боевые действия, связанные с агрессией войск Российской Федерации на территории Украины). Разработаны и адаптированы многие дистанционные учебные программы и технологии, которые успешно интегрированы в учебный процесс. Описана одна из технологий среды MOODLE и проаналированы аспекты работы в ней на примере учебно-методического комплекса дисциплины «Этнопсихология», преподаваемая соискателям высшего образования второго (магистровского) уровня по специальности 053 «Психология (практическая психология)».

Опис

Іванов, С. О. Навчання психологічних дисциплін за допомогою web-технологій / Сергій Олександрович Іванов // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк «Наука та безпека». – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 70-71.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Техніка. Технічні науки. Machinery. Engineering. Техника. Технические науки, Україна. Ukraine. Украина, освітній процес, educational process, образовательный процесс, інформаційно-комунікаційні технології, information and communication technologies, информационно-коммуникационные технологии, Moodle, Zoom, професійні компетентності, professional competences, профессиональные компетентности, навчання психологічних дисциплін

Бібліографічний опис