KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Чи потрібне критичне мислення українській школі?

Show simple item record

dc.contributor.author Тягло, О. В.
dc.contributor.author Tiaglo, O. V.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-1153
dc.date.accessioned 2019-07-25T06:34:30Z
dc.date.available 2019-07-25T06:34:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5569
dc.description Тягло, О. Чи потрібне критичне мислення українській школі? / Олександр Тягло // Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи : зб. ст. П’ятої міжнар. наук.-метод. конф. з медіаосвіти та медіаграмотності (м. Київ, 31 берез. - 1 квіт. 2017 р. ). – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2017. – С. 60-64. uk_UA
dc.description.abstract Сьогодні в українській освіті й суспільстві загалом бракує необхідного розуміння природи критичного мислення та необхідності цілеспрямовано йому навчати. Тому розглянуто основні соціальні детермінанти навчання критичному мисленню, а також його природа в зв'язку з креативністю і турботливим мисленням як взаємо доповняльними складовими мислення вищого порядку. uk_UA
dc.description.abstract Necessary understanding both of the critical thinking nature and necessity to teach it deliberatively in the Ukrainian education and society on the whole is lacking today. Therefore some basic social determinants to deliver critical thinking as well as its nature in relation with creativity and caring thinking as mutual complimentary components of the higher-order thinking are discussed. en
dc.description.abstract Сегодня в украинском образовании и обществе в целом недостает необходимого понимания природы критического мышления и необходимости целенаправленно ему учить. Поэтому рассмотрены основные социальные детерминанты обучения критическому мышлению, а также его природа в связи с креативностью и заботливым мышлением как взаимно дополнительными составляющими мышления высшего порядка. ru
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи : зб. ст. П’ятої міжнар. наук.-метод. конф. з медіаосвіти та медіаграмотності (м. Київ, 31 берез. - 1 квіт. 2017 р. ). – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2017. – С. 60-64 uk_UA
dc.subject Філософія. Логіка. Philosophy. Logic. Философия. Логика uk_UA
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA
dc.subject критическое мышление uk_UA
dc.subject креативность uk_UA
dc.subject заботливое мышление uk_UA
dc.subject мышление высшего порядка uk_UA
dc.subject украинская школа uk_UA
dc.subject медиаобразование uk_UA
dc.subject critical thinking uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject caring thinking uk_UA
dc.subject higher-order thinking uk_UA
dc.subject Ukrainian school uk_UA
dc.subject media education uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject турботливе мислення uk_UA
dc.subject мислення вищого порядку uk_UA
dc.subject українська школа uk_UA
dc.subject медіаосвіта uk_UA
dc.title Чи потрібне критичне мислення українській школі? uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account