Перегляд за Автор "Базыма, Б. А."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ К вопросу о перспективах внедрения новых форм обучения в практику дистанционного образования(Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє : зб. наук.-метод. пр. I Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 14–15 трав. 2015 р.). – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015. – С. 92-94, 2015) Базыма, Б. А.; Базима, Б. О.; Bazyma, B. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920Розглядаються перспективні форми навчання таки, як RPG (англ. role-playing game), квести, та їх можливість використання у системи дистанційної освіти.Документ Мышление как иррациональный процесс(Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (Харків, 13 квіт. 2018 р.). – Харків, 2018.– С. 29-32., 2018) Базыма, Б. А.; Bazyma, B. A.; Базима, Б. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920Подвергается критике восприятие и оценка такого психического процесса как мышление в качестве эталона рационального и логического. Рассматриваются внутренние противоречия, возникающие в результате подобного отношения к мышлению. Обосновывается подход к мышлению, как иррациональному явлению.Документ Опыт психологического консультирования в системе Skype(Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє: матеріали ІІI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 20-21 квіт. 2017 р.). - Харків, 2017. – С. 26-27, 2017) Базыма, Б. А.; Bazyma, B. A.; Базима, Б. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920Психологическое консультирование по «скайп» является одновременно вынужденной и необходимой формой образовательной и психокорекционной работы с клиентами. Аудиторно - кабинетные формы имеют несомненные преимущества при индивидуальной работе с клиентом (или при работе с небольшой группой), поскольку интерактивность в этих случаях качественно выше. Однако очевидно, что их повсеместное использование невозможно и при работе с удаленными клиентами не обойтись без дистанционных средств коммуникации и взаимодействия.Документ Психология агрессивного поведения(Влада і насильство : збірка наук. статей / за ред. Кривулі О.М. - Харків : Ун-т внутр. справ, 1997. - С. 133-146, 1997) Базыма, Б. А.; Базима, Б. О.; Bazyma, B. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920; Bazyma, B. A.Аналізується історія і сучасний стан психології агресивної поведінки. Розглядаються основні поняття і ознаки агресивної поведінки (АП), а також його форми – «інструментальна агресія» (ИА) і «ворожа агресія» (ВА) та умови їх виникнення. Обговорюються різні концепції АП: «інстинктивна», «фрустраціона» і «соціального навчання». Розглядаються різні фактори АП. Особлива увага приділяється індивідуальним особливостям у виникненні АП у людини. Робиться висновок, що АП визначається взаємодією індивідуальних особливостей індивіда і конкретної ситуації: одна і та ж особистісна риса або особливість в різних ситуаціях по-різному пов'язана з АП.Документ Психология цвета: Теория и практика : монография(СПб. : Речь, 2007. - 204 с., 2007) Базыма, Б. А.; Bazyma, B. A.; Базима, Б. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920; Bazyma, B. O.В монографии освещаются различные аспекты взаимосвязи цвета и психики человека. Рассматривается история развития цветовой символики. Описывается психофизиологическое и психологическое воздействие цвета на человека. Анализируются факторы и механизмы цветовых предпочтений. Приводятся обширные данные об особенностях восприятия и отношение к цвету при шизофрении и других психических заболеваниях. Обсуждаются актуальные вопросы цветовой психодиагностики. Особое внимание уделяется цветовому тесту Люшера, как одной из наиболее распространенных методик цветовой психодиагностики.Документ Цветовые предпочтения подростков с акцентуациями характера(Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 1997. - №1, Т. 97. - С. 24-28, 1997) Базыма, Б. А.; Базима, Б. О.; Bazyma, B. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920; Кутько, И. И.; Bazyma, B. O.Експериментальне дослідження валідності «Клінічного колірного тесту» М. Люшера для вивчення типів акцентуацій характеру за класифікацією А. Е. Личко. Запропоновано нові діагностичні індекси , а саме: «сума основного кольору» (∑N) і «коефіцієнт співвідношення сум основних кольорів (км). Ці показники були відсутні у класичній варіації тесту. Результати дослідження засвідчили високі можливості тесту Люшера для оцінки більшості типів акцентуацій, а також відхиляється і психоорганична основа патохарактерологічних відхилень. Було також підкреслено, що діагностика типів акцентуацій за допомогою тесту Люшера можлива тільки з урахуванням співвідношення переваг «основних кольорів». Був зроблений висновок про перспективність застосування тесту Люшера для групової та індивідуальної діагностики.